Nieuwe auto gekocht.
- Dennis Cavallino
- Tristan
- Dennis Cavallino
- frank de jonge
- Niels
- Auto: Prius+
Dennis Cavallino schreef:Dan zou ik hem wegdoen, want mijn collega heeft afgelopen vele duizenden euro's uitgegeven aan dat hok. Versnellingsbak (handbak nota bene), koppeling, distributie geknapt terwijl die nog helemaal niet op hoorde te zijn (nieuw blok erin).
Auto is nu wel weer als nieuw, maar wat een ellende.
200K Km is wel (vaak) een bepaalde grens van kosten voor een 2.5TDI. Er zit wel veel verschil in of je bouwjaren hebt voor 2001 of erna aangezien er nogal wat wijzigingen zijn doorgevoerd. Turbo's worden wel genoemd maar de nokkenassen zijn ook een aandachtpunt!
Tja over de snelheid.....Quattro neemt wel een aardig stuk beleving weg

- Louis
Het was echt een hele nette auto waar helemaal niks aan mankeerde met de hele onderhoudshistorie erbij.
Maar de teller stond op 174.000km en later las ik pas van alle problemen die in de toekomst te verwachten zijn, dat zal niet nu direct gebeuren, maar heb geen zin om in een tikkende tijdbom te rijden.
Ik had van 180pk TDI ook een beul verwacht maar misschien was er wel iets mis met de LMM, maar had ook niet heel veel zin om nog meer geld erin te stoppen terwijl ik besloten had om de auto definitief te verkopen.
Maar de teller stond op 174.000km en later las ik pas van alle problemen die in de toekomst te verwachten zijn, dat zal niet nu direct gebeuren, maar heb geen zin om in een tikkende tijdbom te rijden.
Ik had van 180pk TDI ook een beul verwacht maar misschien was er wel iets mis met de LMM, maar had ook niet heel veel zin om nog meer geld erin te stoppen terwijl ik besloten had om de auto definitief te verkopen.
- Niels
- Auto: Prius+
Waren deze "problemen" ook bij de V6-en van jouw bouwjaar?? 2002 versie zou tenminste de verbeterde nokkenassen moeten hebben.Louis schreef: later las ik pas van alle problemen die in de toekomst te verwachten zijn, dat zal niet nu direct gebeuren, maar heb geen zin om in een tikkende tijdbom te rijden.