Voorstellen StephanBMW

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
StephanBMW

Voorstellen StephanBMW

Bericht door StephanBMW » 14 nov 2011, 16:49

Beste DF-ers,

Ik bezoek al een geruime tijd jullie site, en lees heel veel forums door.
Ik lees al de forums met veel interesse, en sommige artikels brengen echt een smile op mijn gezicht.
Nu heb ik dus een paar dagen geleden een account aangemaakt, en ben dus ook van plan wat actiever mee te discussiëren met jullie en mijn ervaringen met jullie te delen.

Laat ik eens beginnen met het voorstellen van mijzelf:
Ik ben Stephan de Leeuw, 20 jaar oud en woon in Rilland-Bath ( Zeeland )
Ik ben geboren in Capelle a/d Ijssel en heb daar 12 jaar gewoond, totdat mijn ouders op het lucratieve idee kwamen te verhuizen naar het o zo rustige Zeeland!
Heb ook nog een broertje en een zusje, en een hele lieve hond.
Ik studeer aan de Hogeschool Zeeland en zit in het tweede jaar van mijn opleiding.
Ik werk als magazijnmedewerker in een groot telecom magazijn en probeer daar alvast geld te verdienen voor mijn droomauto.

Helaas heb ik zelf nog geen auto om over op te scheppen, ik rijd wel in mijn opa zijn auto wat staat voor:
Suzuki Splash 1.0 BASE met airco en 65pk'tjes om mij overal heen te brengen. Ik heb nu zo'n 20k kilometers achter de kiezen in deze auto, en ben opzich wel te spreken over de auto al mist deze natuurlijk een berg aan vermogen. Zitruimte heb je meer dan genoeg, en ik verbaas mij er dan ook over dat je deze auto zo weinig op de weg ziet.

Nu even '' opscheppen '' over de twee BMW'S die wij voor de deur hebben staan:
BMW 116I 2008 in de kleur ijsblauw, specifieke benaming weet ik niet en je ziet deze kleur niet heel vaak. Het betreft een 5-deurs met 122 PK. Heerlijke auto met 60k op de teller, en nog geen problemen gehad met deze auto. Daily ride van mijn moeder, en ik rijd er zelf ook wel regelmatig in. Qua motor natuurlijk een hele vooruitgang op de Splash, en we praten over RWD!! :D:D

Mijn vader zijn auto is op dit moment een 520D F10 184PK HE, in de kleur Sophistograu Metallic 2 wat naar mijn mening de mooiste kleur is voor de F10. Deze auto is nu een maandje auto en er is al een kleine 6K kilometers mee gereden. Hij is voorzien van een handbak, met M stuur en een M pook en mooiste navigatie. Ik vind deze auto veel mooier dan onze oude auto wat een e60 525D uit 2008 was met 197PK. Deze was gechipped en voorzien van een grotere turbo, wat een kleine 300PK opleverde. Qua vermogen zijn we dus wel achteruitgegaan. Toch zijn we veel meer te spreken over de F10 zeker qua in en exterieur.

Sprintjes tegen de e36 3.0 van Joy ook actief op dit forum waren altijd heel leuk in de oude 525D, de auto's liepen niet op elkaar uit. Ik ben zelf ook echt een groot fan van autorijden, en heb ook een cursus gevolgd op Zandvoort.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van het lezen,

Stephan de Leeuw

Ik zal zo snel mogelijk wat foto's van onze oprit uploaden, zodat jullie een impressie krijgen!

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Re: Voorstellen StephanBMW

Bericht door Niels v/d burgh » 14 nov 2011, 17:44

Leuk verhaal, Welkom :D

Joy

Bericht door Joy » 14 nov 2011, 18:34

Ha Stephan, welkom. Is het zo saai in Istanbul ? :D

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 14 nov 2011, 20:41

Welkom! :)

StephanBMW

Bericht door StephanBMW » 14 nov 2011, 21:09

@ Joy

Haha vandaag lui dagje gehad, lekker met je broertje op de kamer gezeten en uitgerust van alle ervaringen die we opdoen!

Danielj

Bericht door Danielj » 14 nov 2011, 22:07

Haha, hey, Stephan. Welkom op 't forum! Die sprintjes hield ik maar half gas he, moet je wel rekening mee houden!

Plaats reactie