[GZ] Rondetickets Nurburgring

Ergens naar op zoek? Vraag het hier.
Plaats reactie
Mich

[GZ] Rondetickets Nurburgring

Bericht door Mich » 11 nov 2011, 14:59

Wil graag a.s. zondag nog eens naar Ring cruisen en vroeg me af als er mensen zijn met overschot van rondes die er dit jaar niet meer geraken. Het ene plezier is het andere waard dus bij een faire prijs wil ik ze gerust overnemen.

Thx!!!

Erik dB

Re: [GZ] Rondetickets Nurburgring

Bericht door Erik dB » 11 nov 2011, 15:41

Mich schreef:Wil graag a.s. zondag nog eens naar Ring cruisen en vroeg me af als er mensen zijn met overschot van rondes die er dit jaar niet meer geraken. Het ene plezier is het andere waard dus bij een faire prijs wil ik ze gerust overnemen.

Thx!!!
Waar woon je? Ik heb nog een kaartje liggen (zie mijn draadje), als ik die vandaag op de bus doe heb je hem morgen. Afhalen in A'dam kan ook.

Mich

Re: [GZ] Rondetickets Nurburgring

Bericht door Mich » 11 nov 2011, 16:13

Erik dB schreef:
Mich schreef:Wil graag a.s. zondag nog eens naar Ring cruisen en vroeg me af als er mensen zijn met overschot van rondes die er dit jaar niet meer geraken. Het ene plezier is het andere waard dus bij een faire prijs wil ik ze gerust overnemen.

Thx!!!
Waar woon je? Ik heb nog een kaartje liggen (zie mijn draadje), als ik die vandaag op de bus doe heb je hem morgen. Afhalen in A'dam kan ook.
Erik,

Vriendelijk bedankt voor het snelle aanbod maar heb reeds een goede deal afgesloten. Prettig weekend!

Plaats reactie