Toffe ket Mich stelt zich voor:

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Mich

Toffe ket Mich stelt zich voor:

Bericht door Mich » 11 nov 2011, 13:12

Beste autoliefhebbers

Ik ben Michael en ben afkomstig uit het soms vrolijke België. Vroeger in hart en nieren motorfanaat maar naargelang de jaren de microbe te pakken gekregen van "sex on four wheels". Momenteel ben ik in het bezit van een E39 2002 525d ///M pack, aangename daily ride. Mijn ultieme droom voor de looks en zoveel meer zou een Porsche zijn in de toekomst. Echter heb ik sinds enkele jaren een enorm zwak gekregen voor een BMW ///M3 E46 en meerbepaald de CSL!!!
Een vriend van mij heeft er nl. 1 en de sensatie die dit teweegbrengt is zelden gezien, menig Porsches kunnen hier niet aan tippen. Vandaar hoop ik eigenhandig dit met trots te kunnen verwezenlijken maar ipv een Porsche te kopen toch voor de CSL te kiezen omdat een wagen een plezier moet blijven en geen last. Porsche is meestal buiten categorie en biedt daarom zeker niet altijd meer rijplezier...Vooral BMW en Audi-fanaat alhier :boogie:

Tristan

Re: Toffe ket Mich stelt zich voor:

Bericht door Tristan » 11 nov 2011, 13:44

Welkom! :D

Mich

Bericht door Mich » 11 nov 2011, 14:16

Tristan schreef:Welkom! :D

Bedankt en zalig wagenpark...BMW lijkt me bovenal toch de allerbeste oplossing!

JP

Bericht door JP » 11 nov 2011, 14:17

Welkom !

...en inderdaad kun je beter voor de BMW gaan. Die Porsche rijders hebben toch een naam.... :kikker:

Mich

Bericht door Mich » 11 nov 2011, 14:25

JP schreef:Welkom !

...en inderdaad kun je beter voor de BMW gaan. Die Porsche rijders hebben toch een naam.... :kikker:
Thanks

Het zou erg aangenaam zijn om dat ooit te kunnen kopen en het uiteindelijk niet te doen maar te kiezen voor een "more for the value car". Heb jarenlang met VW gereden en nooit problemen mee gehad, ik denk dat jij een subliem koopje gedaan hebt. Toevallig niet naar de Ring dit weekend? :)

JP

Bericht door JP » 11 nov 2011, 14:32

Mich schreef:(...)Heb jarenlang met VW gereden en nooit problemen mee gehad, ik denk dat jij een subliem koopje gedaan hebt. Toevallig niet naar de Ring dit weekend? :)
Geen problemen? Dus het kan wel (grapje!) Ben zelf ook tevreden over VW, maar er niet mee getrouwd.

Nee dit weekend geen Ring, ga wel de 15e eens kijken.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 11 nov 2011, 19:15

Welkom op bmw-fun.nl.

Je zult hier veel anderen vinden die bmw minded zijn. en ook een aantal in het bezit van een E46 M3 (CS/CSL).

Plaats reactie