Alledaagse ergernissen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fernando

Alledaagse ergernissen

Bericht door Fernando » 10 nov 2011, 23:32

Waar ik dus helemaal van op tilt raak zijn die mensen die gewoon rustig bij de kassa blijven staan wachten tot werkelijk alle spulletjes gescand zijn, dan pas in die tas gaan zoeken naar hun pinpas om ver volgens op hun dooie gemak tergend langzaam de boodschappen in te gaan pakken. *telt tot tien* :devil:

Luco

Re: Alledaagse ergernissen

Bericht door Luco » 10 nov 2011, 23:34

Rustig bij de kassa je pinpas zoeken en op je gemak af willen rekenen terwijl er een opgewonden standje achter je staat die met de kar tegen je enkels staat te rossen, wat heb ik daar een hekel aan, relax man :tong:

Of rustig met kar en al lekker in het gnagpad staan te kletsen en dan komt er weer zon gehaast type aan wat erdoor wil, doe rustig man. :tong:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 10 nov 2011, 23:36

Mensen die bumperkleven terwijl ik me gewoon aan de maximum snelheid houd.

Rupie

Bericht door Rupie » 10 nov 2011, 23:38

Robertdj schreef:Mensen die bumperkleven terwijl ik me gewoon aan de maximum snelheid houd.
Homo!

Luco

Bericht door Luco » 10 nov 2011, 23:42

Ruben schreef:
Robertdj schreef:Mensen die bumperkleven terwijl ik me gewoon aan de maximum snelheid houd.
Homo!
:tooth: :tooth: :tooth:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 nov 2011, 23:44

Ruben schreef:
Homo!
:lollerdelol:

NSXRS

Bericht door NSXRS » 10 nov 2011, 23:56

Fernando schreef:Waar ik dus helemaal van op tilt raak zijn die mensen die gewoon rustig bij de kassa blijven staan wachten tot werkelijk alle spulletjes gescand zijn, dan pas in die tas gaan zoeken naar hun pinpas om ver volgens op hun dooie gemak tergend langzaam de boodschappen in te gaan pakken. *telt tot tien* :devil:
ERG BEKEND... :dood:

Nog ééntje:
De bekende treuzelaars die met 10km onder de toegestane max snelheid voortsukkelen, bij elk oranje stoplicht gasgeven en dan telkens net door rood rijden, waardoor jij als achterligger dan voor rood stil staat..... :wtf:
Laatst gewijzigd door NSXRS op 10 nov 2011, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Richard430

Bericht door Richard430 » 10 nov 2011, 23:58

NSXRS schreef:De bekende treuzelaars die met 10km onder de toegestane max snelheid voortsukkelen, bij elk oranje stoplicht gasgeven en dan telkens net door rood rijden, waardoor jij als achterligger dan voor rood stil staat..... :wtf:
Uhm, het is toch ook de bedoeling om voor rood licht te stoppen? :tooth:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 10 nov 2011, 23:58

Ruben schreef:
Homo!
Nee Ruben, ik rijd geen bmw.

NSXRS

Bericht door NSXRS » 11 nov 2011, 00:01

Richard430 schreef:
NSXRS schreef:De bekende treuzelaars die met 10km onder de toegestane max snelheid voortsukkelen, bij elk oranje stoplicht gasgeven en dan telkens net door rood rijden, waardoor jij als achterligger dan voor rood stil staat..... :wtf:
Uhm, het is toch ook de bedoeling om voor rood licht te stoppen? :tooth:
Lullo!!! :sealed:
Ik wens je veel van die treuzelaars toe :devil:

dvh

Bericht door dvh » 11 nov 2011, 00:07

Journalistieke race onderwerpen.

RVV

Bericht door RVV » 11 nov 2011, 00:09

Mensen die na een bocht of nadat ze zijn afgeslagen geen gas geven. :devil: of met 80 invoegen en jou daardoor ook dwingen om met 80 in te voegen... Arrghh

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 11 nov 2011, 08:06

Mensen die van hun gas afgaan of alvast remmen terwijl het licht nog gewoon op groen staat!! :devil: :devil:

Mensen die afslaan en niet van ten voren hebben gekeken of er een fietser of bromfietser op het fietspad rijd en daarom tot een complete stilstand komen om alsnog op hun gemak te kijken, bloedirritant, JE WEET TOCH DAT JE GAAT AFSLAAN!

ZO...... :coffee:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 11 nov 2011, 08:07

Ow.. ik heb ook een hekel aan mensen die fietser op een rotonde voor laten gaan terwijl deze geen voorrang hebben, vaak bij kinderen, hoe bedoel je het goede voorbeeld geven.

Mark N

Bericht door Mark N » 11 nov 2011, 08:45

Mensen die van hun laatste bij elkaar geschraapte kleingeld een pakje sigaretten zullen en moeten kopen. Vervolgens komen ze te kort en willen het verschil van 50 cent bij pinnen, waarna blijkt dat ze geen saldo op hun rekening hebben. In discussie gaan dat ze wel saldo op hun rekening hebben om vervolgens nog een keer te pinnen voor die 50 cent met dezelfde uitkomst. Ondertussen zijn we een paar minuten verder voor een verkoop met een marge van 10 cent, die uiteindelijk niet door gaat. :blink:

(Ik werk bij een tankstation)

Tristan

Bericht door Tristan » 11 nov 2011, 09:08

Mensen die hun knipperlicht zien als vrijbrief om van rijbaan te veranderen/in te voegen. En dan boos worden als ik ze er niet tussen laat.

Ik heb geleerd pas je knipperlicht aan te doen als er ruimte is.

En verder een hekel aan lange wachttijden aan de telefoon bij grote organisaties. En als je eindelijk iemand aan de lijn hebt, wordt je van het kasje naar de muur gestuurd.

Richard430

Bericht door Richard430 » 11 nov 2011, 09:12

Mensen die geen vaste voet hebben, 70>80>60>90.... :devil: En dan bij een héél flauw knikje in de weg gelijk van het gas gaan, op de remmen en dan kruipend er door heen :wtf:

En mogelijkheid tot inhalen is er s'ochtends niet altijd...

wim breman

Bericht door wim breman » 11 nov 2011, 09:15

Mensen die de snelweg oprijden en gelijk naar de linkerbaan knallen met 80 km/u..... :wtf:
Vooral witte bedrijfsbusjes bedoel ik dan.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 11 nov 2011, 09:35

Mensen die geen vaste snelheid weten aan te houden. Te langzaam rijden vind ik zo'n ramp nog niet, als ze hun snelheid maar vasthouden.

Mensen die geen tempo maken bij het invoegen.

Mensen die anderen voorrang geven terwijl dat ze zelf voorrang hebben. (heb al meer dan eens midden op een drukke kruising stil gestaan daardoor)

Mensen van rechts die voorrang hebben, die ik ook voorrang geef, maar wachten totdat je helemaal stil staat. Dan gaan kijken of er van de andere kant ook wat komt en dan langzaam de weg op draaien.

Dit zijn in mijn geval wel de ergste ergernissen op de weg. Vind het ook erg irritant als ik op een lekker tempo over de snelweg rijdt en er mensen op het laatste moment nog even naar links gaan en/of daar te lang blijven hangen. Maar daar heb ik niet zoveel commentaar op, dat laatste overkomt me zelf ook wel eens als ik rustig op de CC iemand inhaal.

JP

Bericht door JP » 11 nov 2011, 09:57

Fernando schreef:Waar ik dus helemaal van op tilt raak zijn die mensen die gewoon rustig bij de kassa blijven staan wachten tot werkelijk alle spulletjes gescand zijn, dan pas in die tas gaan zoeken naar hun pinpas om ver volgens op hun dooie gemak tergend langzaam de boodschappen in te gaan pakken. *telt tot tien* :devil:
Luco schreef:Rustig bij de kassa je pinpas zoeken en op je gemak af willen rekenen terwijl er een opgewonden standje achter je staat die met de kar tegen je enkels staat te rossen, wat heb ik daar een hekel aan, relax man :tong:

Of rustig met kar en al lekker in het gnagpad staan te kletsen en dan komt er weer zon gehaast type aan wat erdoor wil, doe rustig man. :tong:
Boodschappen doen op zich zijn is bloeddrukverhogend.

Zeker de combi; bejaarden, rollators, kinderen, winkelwagentjes, parkeerplaats, openzwaaiende deuren.

Niels v D

Bericht door Niels v D » 11 nov 2011, 09:59

JP schreef:

Zeker de combi; bejaarden, rollators, kinderen, winkelwagentjes, parkeerplaats, openzwaaiende deuren.
En vakkenvullers! Die altijd net het karretje neerzetten voor de producten die ik zoek.. :tong uitsteken:

RVV

Bericht door RVV » 11 nov 2011, 10:21

Niels v D schreef:
JP schreef:

En vakkenvullers! Die altijd net het karretje neerzetten voor de producten die ik zoek.. :tong uitsteken:

Ik denk dat die vakkenvullers zich ook helemaal doodergeren aan klanten die hun steeds in de weg lopen, het mooi gespiegelde vak overhoop trekken en winkelwagentjes die in de weg staan.

Ooit in een grijs verleden zelf vakkenvuller geweest, was in de tijd dat de supermarkt gewoon om 18:00 dicht ging. Kon je pas prettig werken. Ik heb soms meelij met die jongens nu..irritante kutklanten :devil: :D

JP

Bericht door JP » 11 nov 2011, 10:41

Heb "vroeger" ook vakkengevuld en hierover ook leiding gegeven, en toen was regel, kar met de te vullen artikelen neerzetten aan de kop van de gang waar je bezig bent.

Oh Rico, en dan die die perse de beste thtdatum willen en het hele schap overhoop halen.. :crazy:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 11 nov 2011, 10:47

En als ze het product toch niet willen hebben maar gewoon weer een willekeurig vak in flikkeren :lol:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 11 nov 2011, 11:17

Toen ik nog bij mijn ouders in het bedrijf werkte [drogist] werd ik altijd gek van |

Mensen die flessen openmaken om te ruiken vervolgens iets daarvan op hun huid smeren en dan de 2de fles pakken omdat daar meer in zit, deze wissel ik dus altijd om, met verbaasde blikken als gevolg.

Duitsers [texel] die ondanks de rij bij de kassa altijd tussendoor willen en boos worden als je in perfect duits zegt dat je hun taal niet spreekt en verstaat :kikker:

Jongeren die een drogist als vrijbrief zien om zichzelf op te maken voor het stappen, wrong shop vriend!

JOngens die stoer vragen om grotere maat condooms, die zet ik dan altijd erg fraai even op hun plek :tong:

Andere dingen die ik deed om het werk luchtig te houden |

Wilt u een tasje? Als u heeft.... Antwoord | Nee die zijn op. :blink:
Heel flauw, maar mensen die naar je toe komen met de vraag | Mag ik u wat vragen?, Antwoord | Dat doet u al.

In het duits |

Waar staat de Shampoo, Antwoord | Da, gegen die Mauer!!
Geld terugtellen bij wisselen dan dan altijd €40-€45 iets harder roepen :hot: :tooth:

Plaats reactie