Gelukkig zijn hun fietsen altijd zo mooi als deze lelijk zijn!allen schreef:
Mijn nieuwe schoenen.

En bedankt. Ze passen in ieder geval bij mijn wielerschoenen en fiets.

Gelukkig zijn hun fietsen altijd zo mooi als deze lelijk zijn!allen schreef:
Mijn nieuwe schoenen.
Als je er zelf al aan twijfelt, dan zal het wel zo zijnTristan schreef:Heb 4 paar suede Enrico Piaceri's in verschillende kleuren: paars, bruin, grijs en zwart met bijpassende suede riemen in dezelfde kleur.![]()
Meestal koop ik ze bij: http://www.meijersschoenen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder ook 2 leren Santoni's, lage en een laars. Tevens 2 Botticelli sportschoenen
Heb best wel een soort van schoenenfetisj (am i Gay now?).
Ah Snipe, thnx. Zal er even over nadenken.Snipe schreef:Greve, niks mis mee. Goede kwaliteit. Maar voor dat geld heb je ook een paar mooie(re) Italiaanse schoenen.
Snipe schreef:Greve, niks mis mee. Goede kwaliteit. Maar voor dat geld heb je ook een paar mooie(re) Italiaanse schoenen.
Muah.....dvh schreef:
Zal best , maar zodra ik ( standaard ) dit soort veters aantref is mijn interesse al verloren.
romo schreef:Snipe schreef:Greve, niks mis mee. Goede kwaliteit. Maar voor dat geld heb je ook een paar mooie(re) Italiaanse schoenen.
Greve is een topproduct, hoewel helaas de productie nu in Roemenië plaatsvindt.
Ik heb ze liever dan Italiaanse schoenen................mooier is niet altijd beter.................
+1, Veel wisselen is idd key. Het zal er ook een beetje aan liggen van welk materiaal de schoenen zijn. Suede kun je wel af en toe opborstelen, maar zal niet zo lang mooi blijven als volledig leer.romo schreef:Ik heb alleen Greve en van Bommel, sommige paren gaan richting 25 jaar............................zien er uit als of ik ze gisteren gekocht heb.............
Niets mis mee, gewoon goed onderhouden (poetsen dus), regelmatig wisselen................een schoenspanner hebben ze nog nooit gezien.........
Nu ben ik ook een lichtvoetige loper die niet te veel gewicht oip de schaal brengt, dat maakt ook uit........
Heb 6 of 7 paar Greve's, en dat worden er eerder meer dan minder. Hebben me het "pijnvrij lopen" concept bijgebracht, dus ik blijf een nu beetje verzamelen tot ik alle kleuren van de regenboog heb. Frequent afwisselen vinden ze inderdaad fijn, mocht je onverhoopt meerdere dagen moeten dragen moet er wel ff een klem in.Xave30 schreef:Kent iemand hier het merk Greve?
Snipe schreef:Brogues zijn de sportschoenen van voorbije tijden, dus die zijn wel degelijk casual. Vandaar ook dat ze eigenlijk bruin horen te zijn en niet zwart.
Voor wat betreft "Italiaans"; dat is natuurlijk niet de heilige graal, maar in veel gevallen wel mooier. Engels of Nederlands is vaak wat lomper en conservatiever. Maar goed, da's een kwestie van smaak natuurlijk of je daar wel of niet van houdt.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], dave van marion, EvdP, Marc42 en 18 gasten