Het idiote is dat ze de vorige keer helemaal geen oorzaak konden vinden en alle test uitslagen normaal waren

Ben inderdaad ook limburger, bedankt voor de tip we gaan hem meenemen!stefan740 schreef:Ja daar heb ik helaas wel ervaring mee. Ook een vader met hartritmestoornissen, brugada om precies te zijn. Hij zit bij Bracke, Catharina Eindhoven (aanrader) jij was toch ook limburger?
Sterkte in ieder geval! Probeer moeders ook goed te ondersteunen.
Dat het in principe goedaardig is zeggen er wel meer maar ik kan er eigenlijk weinig goedaardigs aan vinden, vooral de 2e die écht zo zwaar was dat ik hem bijna zag vertrekkenromo schreef:Hartritme stoornissen voelen buitengewoon bedreigend idd. Het moeilijke er van is om ze te lokaliseren, dat kan alleen maar op het moment dat het zich voordoet en je aan de monitor ligt........in veruit de meeste gevallen is het ritme dan reeds spontaan hersteld en is/zijn er geen diagnose(s) mogelijk, voor de patient en de sociale kring buitengewoon vervelend.
Het goede nieuws is dat de meeste ritme stoornissen goedaardig zijn, evt met medicatie onderdrukt kunnen worden, waar nodig. Heeft men het geluk gehad de exacte bron van de stoornis te "pinpointen", is het soms mogelijk deze lokaal weg te branden...........
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Enzo, EricYellow, Majestic-12 [Bot], Twist en 4 gasten