InjectTheVenom schreef:Gister een cremekleurige Rolls Royce Corniche cabrio bij de BP in Well, zag er zo uit maar ietsje meer beige kleur:
Top! Doet me denken aan begin dit jaar
InjectTheVenom schreef:Gister een cremekleurige Rolls Royce Corniche cabrio bij de BP in Well, zag er zo uit maar ietsje meer beige kleur:
Dan woon je vlakbij m'n werk. En vanaf 16 november nog dichterbij m'n nieuwe werkplek. :pKoenM schreef:Vandaag al best veel gezien in mijn straat
-X6M
-Audi RS4
S1000 RR
(te zien op de camera)
Heb ik vorige week ook gespot ter hoogte van Venlo. Helaas was het donker dus heb verder niet kunnen checken of het een V8 of V10 was.Gisterochtend in Venlo ter hoogte van tuincentrum Leurs/Europaplein een witte Audi R8 die er uit zag als een GT met zwarte velgen.... héééééééérlijk geluidje zat er in
Ik heb hem goed van achteren kunnen zien en het was een V10jeust schreef:Heb ik vorige week ook gespot ter hoogte van Venlo. Helaas was het donker dus heb verder niet kunnen checken of het een V8 of V10 was.Gisterochtend in Venlo ter hoogte van tuincentrum Leurs/Europaplein een witte Audi R8 die er uit zag als een GT met zwarte velgen.... héééééééérlijk geluidje zat er in
Net terug van 4 dagen London. Wat je daar allemaal ziet slaat nergens meer op. Oa 10x RR Phantom, 1x SL65 AMG Black Series, 1x McLaren MP4-12C, Lambo Gallordo, veel Astons, Jags, 911'jes en 8732847 x Bentley Conti GT en Flying Spur. En Aventador bij de dealer...
Range Rover en S-klasse W221 staat daar gelijk aan een golf hier.
Een GT dus? Ovaal is 'gewone' V10, rond de GT (toch?)InjectTheVenom schreef:Ik heb hem goed van achteren kunnen zien en het was een V10jeust schreef:Heb ik vorige week ook gespot ter hoogte van Venlo. Helaas was het donker dus heb verder niet kunnen checken of het een V8 of V10 was.Gisterochtend in Venlo ter hoogte van tuincentrum Leurs/Europaplein een witte Audi R8 die er uit zag als een GT met zwarte velgen.... héééééééérlijk geluidje zat er in
Net terug van 4 dagen London. Wat je daar allemaal ziet slaat nergens meer op. Oa 10x RR Phantom, 1x SL65 AMG Black Series, 1x McLaren MP4-12C, Lambo Gallordo, veel Astons, Jags, 911'jes en 8732847 x Bentley Conti GT en Flying Spur. En Aventador bij de dealer...
Range Rover en S-klasse W221 staat daar gelijk aan een golf hier.Klein zwart spoilertje en de volgens mij typische ronde uitlaatpijpen.
toevallig een stront bruine?steve smith schreef:Heb laatst een stukje gereden met zo'n V10 ding met een tent. Rijdt wel grappig...
000/333 stond er op de pook
Nu nog AH Zuiderdiep, vanaf volgende week AH Nieuwe Ebbingestraat.KoenM schreef:Waar werk je dan/ga je werken?
Vandaag ook weer veel moois gezien, tja op Assen geweest
Die reed gisteravond over de Vismarkt, de Stoeldraaierstraat in... mooi geluidje!Gijs. schreef:Vanmiddag op de weg terug van tentamen in dit koude en vochtige weer (zelfs een beetje mistig hier in Groningen) een DB9 Volante zien staan. Blijft mooi, en je verwacht ze niet snel met dit weer.
Vanmorgen op de A50 in de dichte mist nog een Ferrari California gespot. Zilvergrijs met zwart dak, een combinatie die ik een aantal weken geleden ook al eens heb gespot.Gijs. schreef:V....in dit koude en vochtige weer ........verwacht ze niet snel met dit weer.
Klopt, stond ie nu ook weer. Al vaak zien staan.KoenM schreef:Die staat vaak langs de turfsingel, aan de kant van de binnenstad
Hij ziet er echt nog nieuw uit, velgen ook nog totaal niet beschadigd
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EvdP en 2 gasten