Blijkbaar ben je erg onder de indruk geraakt bij FordFerdiACS1 schreef: Zaterdag even kijken bij Ford. Daar staat een leuke grijze Mondeo Wagon, TDI, fully loaded met opties.. eens kijken wat ze voor die acs1 geven daarzo.. (pomtiedomtiedom .. 'der lauft ein deutscher loel in my way ... etc.)
Porsche Boxster Spyder
- Apolo2
Re: Porsche Boxster Spyder
- Sperdy
Hebbes: Porsche Boxster Spyder 2011.

www.marknauta.nl
Het werd hoog tijd voor een volgende stap. Mijn blauwe zware lompe overjarige n54 ouwe meuk turbobuffel heeft (eindelijk) plaatsgemaakt voor een fris klein wit kostbaar geniaal schitterend en onpraktisch autootje uit de Porsche-stal. Heerlijk. Tegen mijn vriendin gezegd dat die dure BMW is ingeruild voor een (bijna) Volkswagen. Geen woord van gelogen. "Gelukkig, heel verstandig” zei ze “eindelijk een ruime auto". Vanmiddag onthul ik haar de Spyder, maar eerst even uitzoeken hoe dat met die topkoffer gaat.
Punt van orde (vraag aan moderators):
Omdat ik van BMW ben afgestapt, krijg ik uiteraard een DF ban. Dat is redelijk. Maar gaat dat per direct in, of is er een opzegtermijn?
n.b. De 135i wordt in besloten kring afgevoerd. Geen bezoek, geen bloemen.
www.marknauta.nl
Het werd hoog tijd voor een volgende stap. Mijn blauwe zware lompe overjarige n54 ouwe meuk turbobuffel heeft (eindelijk) plaatsgemaakt voor een fris klein wit kostbaar geniaal schitterend en onpraktisch autootje uit de Porsche-stal. Heerlijk. Tegen mijn vriendin gezegd dat die dure BMW is ingeruild voor een (bijna) Volkswagen. Geen woord van gelogen. "Gelukkig, heel verstandig” zei ze “eindelijk een ruime auto". Vanmiddag onthul ik haar de Spyder, maar eerst even uitzoeken hoe dat met die topkoffer gaat.
Punt van orde (vraag aan moderators):
Omdat ik van BMW ben afgestapt, krijg ik uiteraard een DF ban. Dat is redelijk. Maar gaat dat per direct in, of is er een opzegtermijn?
n.b. De 135i wordt in besloten kring afgevoerd. Geen bezoek, geen bloemen.
- Tristan
Hebben er even (zachtjes uitgedruk) op moeten wachten, maar
GEFELICITEERD!
GEFELICITEERD!
- Petrolhead Tom
Gefeliciteerd!
- JP
Verrassend...! zeker met de wildgroei aan MX-5jes hier op DF...Je wist dat er een er ook een Spyder komt van de MX-5...?
Hoedanook gefeliciteerd...!
- Petrolhead Tom
En wat is daar mis mee? Of ben jij toevallig aan het kijken naar een mooie NC met Jackson racing supercharger in plaats van zo'n onbetrouwbare Lotus?JP schreef:Verrassend...! zeker met de wildgroei aan MX-5jes hier op DF...Je wist dat er een er ook een Spyder komt van de MX-5...?
- JP
Lotus onbetrouwbaar? Hoe kom je daar bij... 
- Petrolhead Tom
Van horen zeggen.JP schreef:Lotus onbetrouwbaar? Hoe kom je daar bij...
- Gijs.
Gaaf hoor zo'n Boxster Spyder! Een model dat ik erg kan waarderen, geniet ervan!
- Snipe
Zo lang BMW geen Z4 M Spyder levert, is die opgevoerde Kever acceptabel. Je moet 'm dan wel een beetje gebruiken waar 'ie voor gemaakt is. Volg bijvoorbeeld eens een circuittraining. Mocht de dakkoffer niet passen, dan is het wellicht goed om te weten dat een Porsche Cayenne wel leidt tot een onmiddellijke ban.FerdiACS1 schreef:Punt van orde (vraag aan moderators):
Snipe
moderator
- Kevin20v
Gefeliciteerd! 
- Apolo2
Hehe
Gefeliciteerd! Eindelijk rond! Bij de eerstvolgende gelegenheid waarbij Ron ook aanwezig kan zijn wil ik in het middel rijden, voor en achter me een Spyder is één groot feest 
- GTRene
lig dubbel van Ferdi's verhaal/aankondiging
superb.
eneuh, heel veel plezier alvast, nu kun je met die tent meedoen aan Occupy DF
eneuh, heel veel plezier alvast, nu kun je met die tent meedoen aan Occupy DF
- Apolo2
René, vrouwen zijn wat dat betreft makkelijk te vangen. Heb destijds tegen de mijne gezegd dat ik de langzaamste (top 200 met dak), de zuinigste en lichtste Porsche zou gaan kopen...GTRene schreef:lig dubbel van Ferdi's verhaal/aankondigingsuperb.
-
Tom
Gefeliciteerd Ferdi, "verstandige" keuze gezien de fun van die car! 
- GTRene
krijgen we straks zekers een mini meet
hoeveel zitten er dan op DF 3 dacht ik?
of een DF porsche meet volgens jaar ergens, zitten ook redelijk wat Porsche eigenaren op DF
hoeveel zitten er dan op DF 3 dacht ik?
of een DF porsche meet volgens jaar ergens, zitten ook redelijk wat Porsche eigenaren op DF
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Aha, hier natuurlijk. Nou gefeliciteerd dan maar. 
-
steve smith
Hmmm. Die regel zijn uitzonderingen op... Wel eens een Keververkoper zien verkleuren nadat een zeer strak mantelpakje tegen hem zei dat hij die "schadebak met yuppietronic maar aan iemand anders moest verkopen"?Apolo2 schreef:René, vrouwen zijn wat dat betreft makkelijk te vangen.GTRene schreef:lig dubbel van Ferdi's verhaal/aankondigingsuperb.
- Robin Hartog
Ein-de-lijk!
Gefeliciteerd Ferdi! Super mooi ding!
Gefeliciteerd Ferdi! Super mooi ding!
- Sperdy
Zo, nog even gestuurd vanavond. Maar dit gaat dus helemaal fout. Ik raak mijn rijbewijs binnen twee weken kwijt. Iedere bocht is dus als een idioot hoeken, breekt de achterkant uit, helemaal niet eng, vang je zo weer op. Die Spyder danst door de bochten, hij vreet ze. En dan het geluid van die 3.4 atmo 6 cil: krijsend en sissend, tierend en gillend in je nek. Die jankende krijspijp, knallen bij terugschakelen. haha. In één woord: ver-sla-vend.
- GTRene
dat zal ik er ook wel van vinden, maja ik rijd ook al vanaf juni in een BMW 316i CompactSpyderFerdi schreef:Zo, nog even gestuurd vanavond. Maar dit gaat dus helemaal fout. Ik raak mijn rijbewijs binnen twee weken kwijt. Iedere bocht is dus als een idioot hoeken, breekt de achterkant uit, helemaal niet eng, vang je zo weer op. Die Spyder danst door de bochten, hij vreet ze. En dan het geluid van die 3.4 atmo 6 cil: krijsend en sissend, tierend en gillend in je nek. Die jankende krijspijp, knallen bij terugschakelen. haha. In één woord: ver-sla-vend.
- Petrolhead Tom
PDK zie ik op je avatar? 
-
allen
Gefeliciteerd! Eén van de weinige Porsches waar ik wel warm voor kan lopen. En wat de herrie betreft, gewoon een setje oordopjes laten maken bij Alpine. Eventueel windgeruis ben je dan kwijt en de tor achterin hoor je dan beter!
- Hielke
Tjonge, en dat net voor de winter. Moet wel echt indruk gemaakt hebben die Spyder.
Superauto!
Superauto!
- Sperdy
Ha jongens,
Ja, is een PDK en sportchrono-plus.
Allen, ik zal inderdaad eens kijken naar die doppen. Voor de brommert heb ik van die soft-foam dingen. Zijn prima, maar volgens mij hoor je die dikke Porsche tor niet meer.
Ja Hielke, die Spyder is weergaloos. Echt niet normaal hoe leuk dat ding is. Het is instappen en vloeren met dat hok. Binair, het is aan of uit. Dat is alles. En afrekenen bij oom agent aan het einde van de dag.
Ja, is een PDK en sportchrono-plus.
Allen, ik zal inderdaad eens kijken naar die doppen. Voor de brommert heb ik van die soft-foam dingen. Zijn prima, maar volgens mij hoor je die dikke Porsche tor niet meer.
Ja Hielke, die Spyder is weergaloos. Echt niet normaal hoe leuk dat ding is. Het is instappen en vloeren met dat hok. Binair, het is aan of uit. Dat is alles. En afrekenen bij oom agent aan het einde van de dag.