BMW 1 Serie M Coupé
- Tim N
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Winterwielen? Staan nice.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met dank heren, moet zeggen dat het goed staat, ook nog goed rijdt.......dit ondanks lente temperaturen...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Speciaal voor Downforce Hans, die op speciaal zijner verzoek, op de hoogte gehouden wenst te worden alle nieuws aangaande the unbeatable 1M..........
Nou Hans, komt ie;
http://www.canada.com/cars/best+Touareg ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Is de link te veel van het goede, bij deze een samenvatting;
Correspondentie gelieve richting Canada te sturen indien je het niet eens bent met de uitslag.
Nou Hans, komt ie;
http://www.canada.com/cars/best+Touareg ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
While each of the performance cars executed the Niagara test track with ease (the 300C SRT8 the more surprising of the bunch), the BMW 1 Series M is indisputably the Mount Logan of the group. From the moment this no-nonsense car fires to life, there is a clear understanding that the skunkworks-developed M is a pure driver’s car, delivering steering, braking, acceleration and handling feedback as good as it gets — not just in delightful track laps, either, but in calm, everyday driving where the 1 M literally feels alive in the hands. Having ample space, one cup holder and a usable back seat makes it functional as an everyday driver, too, and the realistic price makes the 1 M the No. 1 performance value on the market. If it doesn’t win Car of the Year for that, we should all demand an audit of KPMG’s books.
Correspondentie gelieve richting Canada te sturen indien je het niet eens bent met de uitslag.
- romo
Het Belgische leger heeft er ook al 1 aangeschaft...........

Bron;http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011180545
Nou Hans, naar België vluchten kan ook al niet meer.........
- Apolo2
Mag je deze ook aanhalen:romo schreef:http://www.canada.com/cars/best+Touareg ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Niets ten nadele van de 1M maar om de achterbank als argument naast de prijs aan te halen is i.m.h.o.In what may have been the tightest race in the annual event, the competition between the $53,600 1 M and the beautiful Peridot green Porsche Cayman R came down to just a few points — the $86,000 as-tested price for the Cayman cost it a couple of points, but the fact it only has two tight sport seats over the M’s four also detracts from its final score
- romo
^ zoals gezegd; stuur maar een mail naar Canada.................. 
- Sperdy
Het is een smaak kwestie, dat is me wel duidelijk, als je de 1M eens naast een Cayman R zet. Heb beiden gereden, 1M en Cayman R, en rijdt zelf al ruim 4 jaar ACS1. Waarbij de ACS1 echt een tikkie pittiger is dan de 1M qua blok. Wat de 1M cool maakt, is voor een andere groep net z'n zwakte. De 1M is niet verfijnd, stuurgevoel is eigenlijk best wel lomp, maar het feit dat ie simpel is in opzet (vond ik ook altijd leuk aan een 135i basis versie, een 135i is ook behoorlijk gevoelloos in 't stuur) en gewoon op dikke poten staat en leuk is afgesteld door M, maakt van de 1M een leuke no-nonsence bak. Lekker hoeken, gaan met dat ding. Maar je hebt er wel een kluif aan om hard mee te rijden. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Ervaren rijders halen het hooligen karakter er uit en vinden dat gaaf.
Een Cayman R is verfijnd, stuurt geweldig precies, je voelt in iedere zenuwcel wat die auto doet. Griezelig goed. Prachtig gedaan. Delicaat. Laag zwaartepunt, lage zit ook (de Spyder blinkt hier wat mij betreft nog meer in uit). Iedereen kan er hard mee, alleen de beste coureurs kunnen er geweldig snel mee. Ik behoor tot de groep liefhebbers van de Cayman R. Ik vind dat produkt op een hoger plan staan, dan een 1M of mijn ACS1. Ook een Cayman R geeft geweldig veel sfeer.
Dat de Cayman R twee stoelen heeft en een 1M vier, is duidelijk in het voordeel voor de 1M. Zo simpel is het. En dat telt ook.
(o ja, kopie van dit bericht naar email@canada.com)
Zoals deze jongens het zeggen:
Nog eentje: "but on the racetrack, the Cayman R rules. 1M is more of a luxury car.."
Een Cayman R is verfijnd, stuurt geweldig precies, je voelt in iedere zenuwcel wat die auto doet. Griezelig goed. Prachtig gedaan. Delicaat. Laag zwaartepunt, lage zit ook (de Spyder blinkt hier wat mij betreft nog meer in uit). Iedereen kan er hard mee, alleen de beste coureurs kunnen er geweldig snel mee. Ik behoor tot de groep liefhebbers van de Cayman R. Ik vind dat produkt op een hoger plan staan, dan een 1M of mijn ACS1. Ook een Cayman R geeft geweldig veel sfeer.
Dat de Cayman R twee stoelen heeft en een 1M vier, is duidelijk in het voordeel voor de 1M. Zo simpel is het. En dat telt ook.
(o ja, kopie van dit bericht naar email@canada.com)
Zoals deze jongens het zeggen:
Nog eentje: "but on the racetrack, the Cayman R rules. 1M is more of a luxury car.."
- Sperdy
edit: ergens anders neergezet
- Downforce Hans
Uitslag..........ik krijg er zo langzaam aan uitslag van.............romo schreef:Speciaal voor Downforce Hans, die op speciaal zijner verzoek, op de hoogte gehouden wenst te worden alle nieuws aangaande the unbeatable 1M..........![]()
![]()
![]()
Nou Hans, komt ie;
http://www.canada.com/cars/best+Touareg ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
While each of the performance cars executed the Niagara test track with ease (the 300C SRT8 the more surprising of the bunch), the BMW 1 Series M is indisputably the Mount Logan of the group. From the moment this no-nonsense car fires to life, there is a clear understanding that the skunkworks-developed M is a pure driver’s car, delivering steering, braking, acceleration and handling feedback as good as it gets — not just in delightful track laps, either, but in calm, everyday driving where the 1 M literally feels alive in the hands. Having ample space, one cup holder and a usable back seat makes it functional as an everyday driver, too, and the realistic price makes the 1 M the No. 1 performance value on the market. If it doesn’t win Car of the Year for that, we should all demand an audit of KPMG’s books.
P.s. ik lees ook in dit verhaal dat het een "pure drivers car" is..........maar wat moet jij er dan in hemelsnaam mee..............
- Joop
Zo te zien dezelfde auto...:Joop schreef:Zo te zien heeft het Belgische leger er ook één gekocht:
romo schreef:Het Belgische leger heeft er ook al 1 aangeschaft...........
- Sperdy
Tja, wat een afzichtelijke kleur. Hoe kun je het verzinnen. Smaken verschillen. Maar, hallo, doe dat ding gewoon in VO, dat is dé kleur voor de 1M (vind ik dan ...).
- JP
...meanwhile in Japan;

- kw clubsports
- 19" bbs ri-d (lightweight fi's)
- 7.2kg/15.9lb fronts, 7.5kg/16.5lb rears, 40.8lb total savings over stock
- GTRene
zullen dan wel een vracht geld kosten die velgen? wel mooi dat het zoveel? geweicht scheelt.
- JP
- GTRene
soderchrist...570pk in een 1M ben wel heel benieuwd
-
ErikS
De makkelijkste vorm van tuning die er bestaat! :strong:JP schreef:...meanwhile in Japan;
- kw clubsports
- 19" bbs ri-d (lightweight fi's)
- 7.2kg/15.9lb fronts, 7.5kg/16.5lb rears, 40.8lb total savings over stock
- Apolo2
idd, misschien ook nog wel één van de beste, 18kg wat scheelt dat als roterende massa? Een passagier van klein postuur zeg maar een hele vriendinErikS schreef: 40.8lb total savings over stock
De makkelijkste vorm van tuning die er bestaat! :strong:
- romo
Mooi dat het kan, maar toch vind ik het een kermisbak ..............
Te laag
Verkeerde styling wielen
Te laag
Verkeerde styling wielen
- Sperdy
Met Romo eens. Een 1M origineel laten. Die auto heeft de opsmuk niet nodig.
Edit: toch wel eensch met Erik S. Die velgen vind ik ook nog wel goed inderdaad. Maar toch liever origineel
Edit: toch wel eensch met Erik S. Die velgen vind ik ook nog wel goed inderdaad. Maar toch liever origineel
Laatst gewijzigd door Sperdy op 11 nov 2011, 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ErikS
Als hij niet zo laag lag, waren ze prachtig geweest.
Dus; normale hoogte, standaard 1M met zo'n setje velgen? Zet hier maar neer.......
Gewicht in mindering is altijd prachtig..... Zeker als je auto daardoor fijner stuurt. :strong:
Dus; normale hoogte, standaard 1M met zo'n setje velgen? Zet hier maar neer.......
Gewicht in mindering is altijd prachtig..... Zeker als je auto daardoor fijner stuurt. :strong:
-
Andre
Iemand al de powered up DVD van Clarkson gezien.
Laatste 2 min lol:) Mooi!
http://www.streetfire.net/video/jeremy- ... 335980.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetfire.net/video/jeremy- ... 335980.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Nog niet, wacht eigenlijk op de HD versie. Maar ik heb denk ik toch geen geduld, dus kijk alvast maar de DVD Rip. De HD versie download ik wel zodra die er is..
- Sperdy
Lang leve de Jetta 1.9tdiAndre schreef:Iemand al de powered up DVD van Clarkson gezien.
http://www.streetfire.net/video/jeremy- ... 335980.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Eensch met Jeremy, de 1M is fantastisch.
-
hwelvaar
Hallo,
Wegens verandering in mijn prive leven, is mijn 1M niet langer een geschikte auto voor mij.
Ik woon in Belgie, maar wil mijn auto in Nederland of Frankrijk verkopen.
Waarom? Omdat ooit een domme Belg/minister beslist heeft dat je de BIV (Belgisch equivalant voor BPM) kunt terugvorderen als je je gloednieuwe wagen verkoopt, enkel en alleen indien je hem uitvoert naar het buitenland. Het gaat hier toch om enkele duizenden euro's, dus dat wil ik zeker proberen.
Dus te koop:
BMW 1M Valencia Orange
- 2000 KM op de teller
- perfecte staat
- interieur ruikt nog alsof hij net bij de dealer is buitengereden
- full-option (harman kardon sound system, GPS, Idrive, licht pakket, opberg pakket, alles auto/elektronisch bedienbaar, bluetooth handsfree, internet apps, adaptive lights, highbeam assist, zetelverwarming etc...)
- ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
- eerste onderhoud voor vervanging van brake-in fluids net gehad (2000 KM, kostte ongeveer 500 euro). (olie van versnellingsbak, motor, differentieel)
- nog 20 maanden fabrieksgarantie
Hij moet verkocht en ingeschreven zijn in het buitenland voor eind december (dat is de termijn waarbinnen ik de BIV nog kan terugvorderen)
Nieuwprijs in Belgie: 51.240 (exclusief BTW) of 62.000 euro (inclusief 21% BTW).
Verkoopprijs: 49.000 euro (exclusief BTW)
Auto kan verkocht worden via faktuur.
Leverbaar: onmiddellijk
te bezichtigen: in Belgisch Limburg ; als je echt geinteresseerd bent, spreken we eventueel ergens af halfweg.
Voor info of contact: Stuur PM, of mail rechtstreeks naar: dirkzandvliet AT hotmail.com
Indien jij interesse hebt, of indien je iemand kent die misschien geinteresseerd zou zijn, laat het mij weten, of laat het hem/haar weten. Foto's kan ik eventueel sturen, maar de auto ziet er even kleurrijk, ongeschonden en blinkend uit als op de pers fotos.
Wegens verandering in mijn prive leven, is mijn 1M niet langer een geschikte auto voor mij.
Ik woon in Belgie, maar wil mijn auto in Nederland of Frankrijk verkopen.
Waarom? Omdat ooit een domme Belg/minister beslist heeft dat je de BIV (Belgisch equivalant voor BPM) kunt terugvorderen als je je gloednieuwe wagen verkoopt, enkel en alleen indien je hem uitvoert naar het buitenland. Het gaat hier toch om enkele duizenden euro's, dus dat wil ik zeker proberen.
Dus te koop:
BMW 1M Valencia Orange
- 2000 KM op de teller
- perfecte staat
- interieur ruikt nog alsof hij net bij de dealer is buitengereden
- full-option (harman kardon sound system, GPS, Idrive, licht pakket, opberg pakket, alles auto/elektronisch bedienbaar, bluetooth handsfree, internet apps, adaptive lights, highbeam assist, zetelverwarming etc...)
- ofwel met BMW performance seats, ofwel met de originele zetels (ik heb beide)
- eerste onderhoud voor vervanging van brake-in fluids net gehad (2000 KM, kostte ongeveer 500 euro). (olie van versnellingsbak, motor, differentieel)
- nog 20 maanden fabrieksgarantie
Hij moet verkocht en ingeschreven zijn in het buitenland voor eind december (dat is de termijn waarbinnen ik de BIV nog kan terugvorderen)
Nieuwprijs in Belgie: 51.240 (exclusief BTW) of 62.000 euro (inclusief 21% BTW).
Verkoopprijs: 49.000 euro (exclusief BTW)
Auto kan verkocht worden via faktuur.
Leverbaar: onmiddellijk
te bezichtigen: in Belgisch Limburg ; als je echt geinteresseerd bent, spreken we eventueel ergens af halfweg.
Voor info of contact: Stuur PM, of mail rechtstreeks naar: dirkzandvliet AT hotmail.com
Indien jij interesse hebt, of indien je iemand kent die misschien geinteresseerd zou zijn, laat het mij weten, of laat het hem/haar weten. Foto's kan ik eventueel sturen, maar de auto ziet er even kleurrijk, ongeschonden en blinkend uit als op de pers fotos.
Laatst gewijzigd door hwelvaar op 16 nov 2011, 12:31, 4 keer totaal gewijzigd.