Had even een vraagje wat voor spuitbussen of dergelijke jullie gebruiken om velgen mee te spuiten??
Het is maar voor een paar stalen velgen die ik ga gebruiken om in de winter mee te rijden dus hoeft allemaal niet zo duur te zijn of zo speciaal.
Of iemand nog tips of dergelijke?
Zat te denken om ze lekker glans zwart te maken denk dat dat op zich wel leuk staat met de kleur van me auto.
Oja natuurlijk kan ik ook wieldoppen pakken maar dat vind ik maar niets rij dan liever zo rond.
Bedankt allemaal!!
Winter velgen spuiten?
- michaelvg
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Winter velgen spuiten?
belangrijkste is goed schuren en ontvetten van te voren anders pakt de lak niet goed..
en zijn de velgen verroest? zo ja, zou ik ook eerst iets gebruiken als primer voor over de roest...
en zijn de velgen verroest? zo ja, zou ik ook eerst iets gebruiken als primer voor over de roest...
- michaelvg
Er zat redelijk wat roest op, heb ze gewoon van de sloop gehaald omdat in de winter het mij niet zoveel interesseert hoe het er uit ziet als ik maar goed me eigen kan verplaatsen zonder me zelf in te graven.
Bedankt ontvet en dergelijke heeft me vader al gedaan ga ze alleen nog even verder op schuren.
Bedankt ontvet en dergelijke heeft me vader al gedaan ga ze alleen nog even verder op schuren.
-
hammerite?
- Niall
Ik zou gewoon de goudengids pakken en zoeken naar een poedercoatbedrijf in de buurt.
Stalen velgen poederen is veel eenvoudiger dan bv aluminium. Je hoeft ze alleen te stralen en dan poederen in tegenstelling tot alu welke eerst een poederprimer moeten krijgen voordat ze met kleur en blanke lak gedaan worden.
Stalen velgen poederen is veel eenvoudiger dan bv aluminium. Je hoeft ze alleen te stralen en dan poederen in tegenstelling tot alu welke eerst een poederprimer moeten krijgen voordat ze met kleur en blanke lak gedaan worden.