Vodafone - flutorganisatie :(

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gijs.

Vodafone - flutorganisatie :(

Bericht door Gijs. » 01 nov 2011, 17:59

Had een tijd terug een Samsung Galaxy S2 besteld. Toen 3/4 weken niks gehoord. Toen heb ik gebeld wat er met m'n bestelling was gebeurd. Bleek dat ze de order gewoon geannuleerd hadden zonder mij te informeren. De vrouw bij de klantenservice wist niet waarom dat was gebeurd. Ze verwees me door naar een andere afdeling, welke vervolgens mij weer terug verwees naar de klantenservice. Toen maar de order helemaal geannuleerd en een nieuwe besteld.

Vorige week de telefoon binnen gekregen (wederom samsung galaxy s2 met zelfde abonnement). Kon er niks mee... Abonnement was gewoon niet geactiveerd of iets drgelijks. Dus ik zonet gebeld. Ik had nummerbehoud aangevraagd. Dus ik de gegevens doorgeven. Bleek dat ze m'n hele order niet kennen. Telefoonnummer niet, en zelfs het simkaartnummer bestaat volgens hun niet. En dat terwijl het een Vodafone simkaart is die ik van hun toegestuurd heb gekregen. 45 minuten aan de telefoon gezeten, 3 mensen het hele verhaal uitgelegd en niemand wist nergens wat vanaf. Uiteindelijk heeft die laatste mevrouw gewoon opgehangen.

Dus telefoon terug gestuurd via het retourformulier... Moet je nog 6,75 verzendkosten gaan betalen ook. NOOIT ga ik meer een telefoon bij hun bestellen, wauw wat een flutorganisatie!!!

Sorry, maar dit moest ik even kwijt :hammer:

Mike S.
Auto: M135i

Re: Vodafone - flutorganisatie :(

Bericht door Mike S. » 01 nov 2011, 18:29

Vervelend....

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 01 nov 2011, 18:39

Tja... alle grote organisaties zijn gewoon waardeloos als het om customer support gaat. Is een sluitpost op de begroting. Je moet gewoon geluk hebben dat je een competent persoon treft.

HansD

Bericht door HansD » 01 nov 2011, 19:00

Dus telefoon terug gestuurd via het retourformulier..
Waarom als?
Bleek dat ze m'n hele order niet kennen. Telefoonnummer niet, en zelfs het simkaartnummer bestaat volgens hun niet. En dat terwijl het een Vodafone simkaart is die ik van hun toegestuurd heb gekregen. 45 minuten aan de telefoon gezeten, 3 mensen het hele verhaal uitgelegd en niemand wist nergens wat vanaf. Uiteindelijk heeft die laatste mevrouw gewoon opgehangen
Laten unlocken en een een sim/web only abonnement nemen.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 01 nov 2011, 20:33

HansD schreef:
Waarom als?
Bleek dat ze m'n hele order niet kennen. Telefoonnummer niet, en zelfs het simkaartnummer bestaat volgens hun niet. En dat terwijl het een Vodafone simkaart is die ik van hun toegestuurd heb gekregen. 45 minuten aan de telefoon gezeten, 3 mensen het hele verhaal uitgelegd en niemand wist nergens wat vanaf. Uiteindelijk heeft die laatste mevrouw gewoon opgehangen
ik dacht precies hetzelfde...

hadden ze het maar beter moeten regelen ;)

Gijs.

Bericht door Gijs. » 01 nov 2011, 22:44

HansD schreef:
Waarom als?
Nou, dat had ik ook gedaan. Ware het niet dat ze wel mijn naam, adres en bankgegevens in de computer hadden staan en ik al een machtiging voor het afschrijven van geld had gegeven. Dus dan kon ik gaan betalen voor een telefoon die ik niet kon gebruiken.

Mark N

Bericht door Mark N » 02 nov 2011, 08:09

Dus dan kenden ze je bestelling wel! Anders weten ze ook niet wat ze af moeten schrijven toch? Beetje raar verhaal. Zou het lekker hier bij laten en een andere provider zoeken.

Ik dacht na het lezen precies hetzelfde als Hans en Martijn haha! :tong:

Macboy

Bericht door Macboy » 02 nov 2011, 09:10

Ik volg het ook niet. Je krijgt een gratis telefoon voor de moeite als ik het goed lees ? Terugsturen kan je altijd nog doen toch ?

Kan iemand deze in het FAIL topic verplaatsen ?

;)

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 02 nov 2011, 14:20

yup ik ben het helemaal mee eens, vodafone is flut. ze kunnen mij niet eens een werkende simlock code toe sturen zodat ik me telefoon hier in kuwait kon gebruiken. voortaan dus niet meer bij vodafone. ookal had ik wel een goed abbo kwa kosten maargoed dan maar iets meer. hun krijgen nix meer van mij :D

Harrie

Bericht door Harrie » 02 nov 2011, 16:47

Al vele jaren een zeer tevreden Vodafone gebruiker.

stefan740

Bericht door stefan740 » 02 nov 2011, 19:01

Vandaag abbo verlengd bij Vodafone :banging:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 02 nov 2011, 19:02

Net overgestapt van T-Mobile. Meteen na aankondiging een iPhone 4S gereserveerd, afgelopen vrijdag in de winkel abo in orde gemaakt, maandag telefoon meegenomen. Klaar

JP

Bericht door JP » 02 nov 2011, 19:41

Harrie schreef:Al vele jaren een zeer tevreden Vodafone gebruiker.
Hier ook.

Zoals in elke firma, zal Vodafone ook wel eens last hebben van rotte appels in de kist met medewerkers.

Ik had eens een maandrekening van €1200,- ex. btw (door roaming en 100% mijn fout en had dit ook toegegeven) en kreeg toch 90% teruggestort.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 03 nov 2011, 11:21

JP schreef:
Harrie schreef:Al vele jaren een zeer tevreden Vodafone gebruiker.
Hier ook.

Zoals in elke firma, zal Vodafone ook wel eens last hebben van rotte appels in de kist met medewerkers.

Ik had eens een maandrekening van €1200,- ex. btw (door roaming en 100% mijn fout en had dit ook toegegeven) en kreeg toch 90% teruggestort.
:shock: dat is zeker netjes!

ben zelf ook al jaren voda klant en bevalt prima vind ze alleen wat duur worden de laatste tijd...

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 03 nov 2011, 11:29

Na jaren Vodafone te hebben gehad, de afgelopen twee jaar per ongeluk overgestapt naar Hi, ik ben blij dat ik sinds een paar maanden weer terug ben bij Vodafone :thumbup:

Maar het is lekker makkelijk om op een incident een hele organisatie af te branden. Als bij het aanvragen van je order iets is mis gegaan en het niet lekker in het systeem gaat, dan is dat later moeilijk of niet terug te vinden. Daarvoor zijn al dat soort organisaties te groot en de medewerker die je aan de telefoon te spreken krijgt heeft ook maar beperkte mogelijkheden.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 03 nov 2011, 12:46

Mijn ervaringen met Vodafone zijn ook top. Heb nu alleen een internet-abbo er lopen voor m'n iPad maar ik denk dat ik maar weer helemaal overstap op Vodafone. :wave:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 03 nov 2011, 13:36

Conclusie: het ligt dus gewoon aan Gijs.

:tong:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 03 nov 2011, 13:40

Precies. :mrgreen: Ze mogen Gijs blijkbaar niet.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 03 nov 2011, 14:04

Ze zijn dol op em, ze sturen em zelfs een gratis telefoon toe!

Riceaux

Bericht door Riceaux » 03 nov 2011, 14:23

Hmm dat is waar. Maar krijg je bij Vodafone ook een cadeautje als je jarig bent? Bij T-mobile wel. :mrgreen:

Max V

Bericht door Max V » 03 nov 2011, 14:23

Krijgt hij een cadeau, stuurt hij het terug...

JP

Bericht door JP » 03 nov 2011, 15:52

Riceaux schreef:Hmm dat is waar. Maar krijg je bij Vodafone ook een cadeautje als je jarig bent? Bij T-mobile wel. :mrgreen:
Yep, doen ze ook bij Libertel....

Riceaux

Bericht door Riceaux » 03 nov 2011, 15:58

JP schreef:
Riceaux schreef:Hmm dat is waar. Maar krijg je bij Vodafone ook een cadeautje als je jarig bent? Bij T-mobile wel. :mrgreen:
Yep, doen ze ook bij Libertel....
Waarom heb ik niks gekregen van Vodafone dit jaar dan? :( Ik voel me gepasseerd.

Tuurke

Bericht door Tuurke » 03 nov 2011, 23:15

Haha klinkt als zo`n typische groot goed georganiseerde bedrijf.

Het gaat bijna altijd goed volgens de procedures, maar als het dan mis gaat weet niemand wat die moet doen :tong: .

Overigens ben ik zelf ook al +/- 5 jaar klant klant van Vodafone, (nog)niks te klagen. :blink:
Overigens regel ik dit soort dingen in de vodafone winkel, via de post met telefoons hoor ik vaker vreemde verhalen............

Maatje van je had een keer een nieuwe telefoon op laten sturen, nooit aangekomen, maar er was wel getekend. door ???

Hij heeft toen +/- 10 keer gebeld en toen maar laten zitten.
je weet hoe dat gaat, via via via via via, en iedereen weet nergens van.

Mark N

Bericht door Mark N » 04 nov 2011, 08:46

Dat is ook een dramatische ontwikkeling ja, dat pakketbezorgers tegenwoordig vaak extern ingehuurd worden door de TNT. Afhankelijk van het bedrijf kunnen daar flinke rotte appels tussen zitten die pakketjes jatten. Hoor ik de laatste 2 jaar veel gezeur over. En ga dan maar eens uitzoeken waar je pakket gebleven is en of wie er getekend heeft.

Plaats reactie