Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995,=
- Jelmer850i
Re: Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995,=
Mooi aanbod, mja om dat met een diesel te doen lol. Misschien volgend jaar, lijkt me wel erg leuk.
- Vlokmans
Ook op 2/3/4 november, of op een andere datum? En weer de "complete" aanbieding, dus ook met huur van een auto bij Caspers?RVV schreef:Ik heb goed nieuws voor de mensen die dit aanbod zijn misgelopen. Het is nog een keer mogelijk voor zes deelnemers om zich voor de racecursus aan te melden!
- RVV
Ja zelfde datum en dezelfde voorwaarden.
- Peter Tunissen
Inmiddels al 7 inschrijvingen hiervoor, wat betekent dat er nog maar 5 plaatsen vrij zijn voor DF'ers die graag echt willen leren sturen!

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Voor dat geld krijg ik bijna zin om voor de derde keer mijn race licentie te gaan halen....
Maar 2 jaar geleden reed een 14 jarig juffie ons al van de baan af, die :vliegen: voorbij in d'r BMWtje, dus die anti-motivatie wil ik niet nog een keer meemaken....
Maar de ProDrive cursus kan ik iedereen aanbevelen, veel geleerd en heeeeeeel veeeeel km gemaakt!

Maar 2 jaar geleden reed een 14 jarig juffie ons al van de baan af, die :vliegen: voorbij in d'r BMWtje, dus die anti-motivatie wil ik niet nog een keer meemaken....

Maar de ProDrive cursus kan ik iedereen aanbevelen, veel geleerd en heeeeeeel veeeeel km gemaakt!
- Misha
Forever alone...RVV schreef:Groep 1:Niels v D schreef:Je moet toch een keer van die centen af, Richardt.
Welke df-ers hebben zich ingeschreven, Rico?
Misha Charoudin
Niels v D
Jurrian
Kasteel
Jos Br
Tony van E

Zijn er bepaalde eisen waar je auto aan moet voldoen of is een (FIA) helm al voldoende?
Edit: pfieuf, dadelijk thuis maar eens mijn avatar veranderen...
- Niels v D
'T is al bijna!
Heb er zin aan..
Wil alleen nog een paar goede schoenen hebben. Iemand betaalbare voorstellen?
Heb er zin aan..

- Misha
Heb er ook erg veel zin in. De auto wordt nu klaargemaakt.
Ik ga btw @ Vd Valk hotel in Assen verblijven omdat ik 2.5u van Assen woon. Als er meer mensen zijn die toevallig dag van tevoren al aanwezig zijn, dan hoor ik het graag.
Ik ga btw @ Vd Valk hotel in Assen verblijven omdat ik 2.5u van Assen woon. Als er meer mensen zijn die toevallig dag van tevoren al aanwezig zijn, dan hoor ik het graag.
- jos_br
Niels v D schreef:'T is al bijna!
Heb er zin aan..![]()
Ik ben ook aan het winkelen geweest en dacht duurdere schoenen gekocht te hebben als mijn vriendin............, foutje, die heeft echt duurdere.............
Geintje, bij Biesheuvel kun je tenminste wel fatsoenlijk passen, is wel belangrijk.
Jos.
- jos_br
Beetje onderhoud en voorbereiding op de cursus,

Jos.
Jos.
- Kasteel
Mijne staat ook nog steeds op de brug
, gaat alles lukken voor woensdag?

- jos_br
Kasteel schreef:Mijne staat ook nog steeds op de brug, gaat alles lukken voor woensdag?
Beide auto´s zijn (bijna) klaar. Mijne (weer) voorzien van nieuw rubber, remvloeistof en uitgelijnd, de rode ook nagekeken en uitgelijnd, moet nog een stoel in. Met de rode hebben we ook even proefgereden

Jos.
- Niels v D
Ben er ook bijna klaar voor: Remblokken voor nog vervangen en dan kunnen we..
Doe jij met de Z4M mee Kasteel? Gaaf..
- Bijlagen
-
- IMG_0506s.jpg (166.78 KiB) 1308 keer bekeken
- Misha
Zo, alles ligt klaar voor morgen!

- ErikMartijn
Hahah dat is de oude van Danny of niet? Wist niet dat je ook een sierra had!Niels v D schreef:Ben er ook bijna klaar voor: Remblokken voor nog vervangen en dan kunnen we..
- jos_br
Dag 1 achter de rug, alles nog heel ook......
Jos.

Jos.
- Niels v D
Dag 3 achter de rug, (bijna) Alles nog heel ook...
Geweldige dagen gehad deze week, heerlijk gereden en met de sierra leuk bmw'tjes en seatjes gepest.
Dat is ook door de instructeurs en examinatoren gezien, dus het resultaat is een EU licentie en 2e prijs gewonnen tijdens de cursus ook nog. Dus mag binnenkort een dagje in een zilhouette testen.. Gaaf!
Sierra(inderdaad de oude van Danny), heeft het goed volgehouden, wel een keertje een bandenstapel geherpositioneerd waarbij m'n bumper, onderlip en ruitensproeiertankje het hebben opgegeven. En de uitlaat is gescheurd na een hobbeltje over een curbstone, gescheurd op het spruitstuk.
Niet slecht dacht ik.. Banden zijn wel echt glad nu
Geweldige dagen gehad deze week, heerlijk gereden en met de sierra leuk bmw'tjes en seatjes gepest.
Dat is ook door de instructeurs en examinatoren gezien, dus het resultaat is een EU licentie en 2e prijs gewonnen tijdens de cursus ook nog. Dus mag binnenkort een dagje in een zilhouette testen.. Gaaf!
Sierra(inderdaad de oude van Danny), heeft het goed volgehouden, wel een keertje een bandenstapel geherpositioneerd waarbij m'n bumper, onderlip en ruitensproeiertankje het hebben opgegeven. En de uitlaat is gescheurd na een hobbeltje over een curbstone, gescheurd op het spruitstuk.

- jos_br
De Sierra is in ieder geval terecht goed opgevallen! Ik heb tijdens het vrijrijden op het laatst de camera aangezet waar de Sierra ook opstaat, zal hem op Youtube zetten, Niels.Niels v D schreef:Dag 3 achter de rug, (bijna) Alles nog heel ook...
Was inderdaad een zeer geslaagde cursus! Ik mag de theorie "even" overdoen.........
Jos.
- Misha
Beiden gefeliciteerd (Jos even de theorie doen en klaar!)!
Wat ze zeiden Niels, klopte helemaal: iedere keer als ik achter je reed, vlogen de vonken er vanaf, en volgens mij reed ik ook keer achter je toen je de bandenstapel opzij had geduwd... Maar is nog niet zo erg als hoe ik het heb gedaan volgens mij.
Ik ben ook blij met de speciale waardering die ik kreeg van de examinatoren voor het alles eruit persen uit mijn auto (met name de derde versnelling), zijn al die grindbakbezoekjes toch niet voor niks geweest.
Wat ze zeiden Niels, klopte helemaal: iedere keer als ik achter je reed, vlogen de vonken er vanaf, en volgens mij reed ik ook keer achter je toen je de bandenstapel opzij had geduwd... Maar is nog niet zo erg als hoe ik het heb gedaan volgens mij.
Ik ben ook blij met de speciale waardering die ik kreeg van de examinatoren voor het alles eruit persen uit mijn auto (met name de derde versnelling), zijn al die grindbakbezoekjes toch niet voor niks geweest.
-
Verder heeft iedereen het gehaald?! 

-
Hey was iedereen hier al aan het posten?
Iedereen iig gegeliciteerd met het halen van het praktijk examen. Ik ben erg blij met mijn eu licentie, nu maar eens kijken of we er iets mee kunnen doen.
Ik vond het in ieder geval erg gaaf om te doen, was blij dat de E30 het uithield en vond het leuk jullie allemaal te ontmoeten, het was echt een leuke club zo samen en er werd netjes geraced. Ik heb 1 filmje op youtube kunnen zetten, maar die is niet zo bijzonder (skip de 1e 50 seconden maar):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DobpnWpN ... ture=feedu[/youtube]
de kerel met de slicks in de witte auto kwam voorbij en de rode met de semi's ook. Ik had die sprint waar misha me voorbij kwam op het rechte stuk wel op willen nemen, want die was spannender.
Iedereen iig gegeliciteerd met het halen van het praktijk examen. Ik ben erg blij met mijn eu licentie, nu maar eens kijken of we er iets mee kunnen doen.
Ik vond het in ieder geval erg gaaf om te doen, was blij dat de E30 het uithield en vond het leuk jullie allemaal te ontmoeten, het was echt een leuke club zo samen en er werd netjes geraced. Ik heb 1 filmje op youtube kunnen zetten, maar die is niet zo bijzonder (skip de 1e 50 seconden maar):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DobpnWpN ... ture=feedu[/youtube]
de kerel met de slicks in de witte auto kwam voorbij en de rode met de semi's ook. Ik had die sprint waar misha me voorbij kwam op het rechte stuk wel op willen nemen, want die was spannender.
-
Oh en Niels, super gedaan man! laat ons weten hoe het gaat met de zilhouette, al is het natuurlijk geen sierra.
- Misha
Leuke filmpje, jammer dat je niks van mij hebt idd en ik vind het ook zo stom van me dat ik hier geen cam voor heb gekocht...
- Misha
Zo, mijn schade is ook al gefixed!

Pleister erop, geneest vanzelf wel een keer!

Pleister erop, geneest vanzelf wel een keer!
- Bert ///M3
LOL zonde van je daily maar leuke stickers.
Uiteindelijk komt elke circuitauto de muur een keer tegen.
Uiteindelijk komt elke circuitauto de muur een keer tegen.