Ja denk het wel. Al ben ik nog wel wat aan het twijfelen.... vd akker heeft ook een héle mooie 4.2TDI momenteel staan en het zou toch wel redelijk wat geld kunnen schelen als ze een goed bod doen. Aan de andere kant.... die V10 krijg je nooit genoeg van en met 5000 toeren het rood in gaan vergt wel flink wat aanpassingsvermogen. Zeker met nu een nieuwe motor zou het doodzonde zijn om hem weg te doen.Richardt. schreef:Erg nette oplossing (tu)
1200eu zijn peanuts natuurlijk vergeleken met het totaalbedrag van de reparatie.
Voorlopig blijft de S8 nog even dus?
Bij een automaat... met heul veul koppel?Maus335i schreef:[...] met 5000 toeren het rood in gaan vergt wel flink wat aanpassingsvermogen.
Vergeet je niet iets?Marc RS4 schreef:Wel top dat je een nieuwe motor krijgt man!
Ik heb overigens NER-GENS last van buiten wat sporing om wat veroorzaakt wordt door de banden die op zijn alsmede de uitlijning.
Volgende week gaat ie daarvoor in de garage ,ik laat ook meteen de koppelstangen en stabi voor vervangen omdat ie een klein beetje begint te kraken alst kouder word.
Ben dr echt heel content mee.
Rest mij alleen nog de begrenzer die eraf moet.
Dat is bij PON nooit anders geweest hoormaarten22 schreef:Vergeet je niet iets?Marc RS4 schreef:Wel top dat je een nieuwe motor krijgt man!
Ik heb overigens NER-GENS last van buiten wat sporing om wat veroorzaakt wordt door de banden die op zijn alsmede de uitlijning.
Volgende week gaat ie daarvoor in de garage ,ik laat ook meteen de koppelstangen en stabi voor vervangen omdat ie een klein beetje begint te kraken alst kouder word.
Ben dr echt heel content mee.
Rest mij alleen nog de begrenzer die eraf moet.![]()
En erg netjes afgehandeld door v/d Akker, daar zou Pon een voorbeeld aan mogen nemen wat de service daar is op het moment dramatisch slecht.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast