Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Snipe

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Snipe » 26 okt 2011, 09:38

@Robin Vroeger, toen we Indië hadden, toen stelden we nog wat voor ;-)

(Al moest ik ook even achter m'n oor krabben toen ik eens opzocht wie Daendels was omdat ik ergens door de Daendelsweg was gereden.)

Fernando

Bericht door Fernando » 26 okt 2011, 10:27

Tenenkrommend stukje tv gister bij nieuwsuur, aan het woord was o.a. de advocaat van de a2-benzinedieven die in wollig taalgebruik zo'n beetje alles bagatelliseerde waar zijn clienten verdacht van worden maar ook de bijrijder zelf die vindt dat hem niks te verwijten valt als bijrijder en dat vooral de politie verantwoordelijk is voor de fatale crash. :bag: Oh ja en als je het kenteken van de vluchtauto (Ford Focus) natrekt bij het RDW kom je uit op een FIAT Punto :tooth:

LINK KLIK

Rupie

Bericht door Rupie » 26 okt 2011, 10:34

Alles goed Fernando, maar ik denk dat de politie een fout gemaakt heeft. De eerste fout van de bestuurder had niet hoeven te leiden tot de tweede fout. Als politie heb je rekening te houden met het feit dat de dader misschien wel wat minder "toerekeningsvatbaar" is én van de politie mag je verwachten risico situaties goed in te kunnen schatten.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2011, 10:44

Ruben schreef:Alles goed Fernando, maar ik denk dat de politie een fout gemaakt heeft. De eerste fout van de bestuurder had niet hoeven te leiden tot de tweede fout. Als politie heb je rekening te houden met het feit dat de dader misschien wel wat minder "toerekeningsvatbaar" is én van de politie mag je verwachten risico situaties goed in te kunnen schatten.
dat kun je in dat soort situaties toch nooit Ruben...
het is net zo veranderlijk als het weer, en als ze er toen als iedioten vandoor gingen maakte de zaak alleen maar verdachter.
dat ongeval is 100% de schuld van de bestuurder mister crimineel, niks meer niks anders.

Fernando

Bericht door Fernando » 26 okt 2011, 10:46

Nou Ruben zoals het er nu naar uitziet hebben ze bewust valse kentekenplaten gemonteerd en dus is het benzinediefstal met voorbedachte rade. Als je dan vervolgens bewust stoptekens negeert en politieauto's ramt ben je gewoon zelf verantwoordelijk voor je (mis)daden en niet met je vingertje naar de politie wijzen.

JP

Bericht door JP » 26 okt 2011, 10:47

Ja, er was iemand die de Focus had gevolgd vanaf de pomp en die had onderweg contact gehouden met de Politie. Had de politie gezegd; "we komen toch niet voor een tank benzine...(hapt verder in de donut)", dan was Nederland ook te klein geweest. Ga je dan in je vlucht nog wat politieauto's lopen rammen....ja, dan is het geen kruimeldief meer.

'Leuk' dat die vent gisteren in nieuwsuur zijn verhaal heeft gedaan. Kan die tenminste niet meer normaal over straat, de idioot.

Michel P

Bericht door Michel P » 26 okt 2011, 10:51

Fernando schreef:Nou Ruben zoals het er nu naar uitziet hebben ze bewust valse kentekenplaten gemonteerd en dus is het benzinediefstal met voorbedachte rade. Als je dan vervolgens bewust stoptekens negeert en politieauto's ramt ben je gewoon zelf verantwoordelijk voor je (mis)daden en niet met je vingertje naar de politie wijzen.
+1 stel dat er al een file had gestaan.............. Ruben had de tank benzine voor die zielige mensen graag betaald.......... vele mensen in gevaar brengen, kentekenplaten jatten, voor een luizige tank benzine.............. dat is uiteraard de normaalste zaak van de wereld.............. de benzine is in NL misdadig duur.........

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2011, 10:58

Fernando schreef:Tenenkrommend stukje tv gister bij nieuwsuur, aan het woord was o.a. de advocaat van de a2-benzinedieven die in wollig taalgebruik zo'n beetje alles bagatelliseerde waar zijn clienten verdacht van worden maar ook de bijrijder zelf die vindt dat hem niks te verwijten valt als bijrijder en dat vooral de politie verantwoordelijk is voor de fatale crash. :bag: Oh ja en als je het kenteken van de vluchtauto (Ford Focus) natrekt bij het RDW kom je uit op een FIAT Punto :tooth:

LINK KLIK
wat een advocaat...die praat iets wat krom is recht en niet zo'n beetje ook.
die zoon "van" lijkt me ook geen "lieverdje"
en als ze praten over allen benzine diefstal...en Fernando bv zegt dat het kenteken ook niet klopt, stel dat...dan zal de politie dat ook al hebben gezien/gecheckt neem ik aan? en dachten ze dus niet alleen aan een benzine dief maar ook wellicht diefstal auto oid, al zal het kenteken wellicht bewust vervalst zijn voor die benzinedief en hoeft verder de auto niet gestolen te zijn, afijn hoe dan ook, die bestuurder is gewoon verantwoordelijk en wellicht de bijrijder? mede? in elk geval voor diefstal brandstof lijkt me.

Snipe

Bericht door Snipe » 26 okt 2011, 11:05

GTRene schreef:wat een advocaat...die praat iets wat krom is recht en niet zo'n beetje ook.
Dat is toch zijn werk?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 26 okt 2011, 11:07

Ik wou net zeggen, afgeven op de advocaat van een verdachte is nogal doelloos. Die kerel wordt betaald om zn client te verdedigen en doet gewoon zn werk, niet meer of minder.

JP

Bericht door JP » 26 okt 2011, 11:11

advocaat schreef:We hebben in Nederland nog geen verplichting voor verdachten om te stoppen als de politie vraagt om te stoppen als je verdachte bent......
:hmmm:

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2011, 11:51

GTRene schreef:praat je over de Italiaanse nederlanders? :wink:
Ja Rene we weten nu wel dat jij een rascist bent, verzin eens iets nieuws.

Michel P

Bericht door Michel P » 26 okt 2011, 11:56

Luco speelt de racist kaart................. :dood:

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2011, 11:58

Michel P schreef:Luco speelt de racist kaart................. :dood:

Ja en?
Op de man spelen mogen alleen jij en rene, kleuter :kotsen:

Elise

Bericht door Elise » 26 okt 2011, 12:23

Ruben schreef:Alles goed Fernando, maar ik denk dat de politie een fout gemaakt heeft. De eerste fout van de bestuurder had niet hoeven te leiden tot de tweede fout. Als politie heb je rekening te houden met het feit dat de dader misschien wel wat minder "toerekeningsvatbaar" is én van de politie mag je verwachten risico situaties goed in te kunnen schatten.
Nou Ruben, dan ben ik erg benieuwd hoe de Politie het dan wel had moeten aanpakken.....

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2011, 12:59

Luco schreef:

Ja en?
wij mogen dan kleuters zijn in jou ogen, doch als jij volwassen moet blijken? dan ben ik liever een kleuter :TV kijken: :mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 26 okt 2011, 13:00

Blijkbaar hebben we weer eens geen helder mandaat van wat een agent wel mag in zo'n situatie:
http://ikregeer.nl/documenten/blg-39116" onclick="window.open(this.href);return false;

De filefuik truuk is in het verleden goed gegaan, en nu een keer gruwelijk fout.
Die zal dus wel niet meer mogen in de toekomst, en weten criminelen daarna dat de snelweg pakken een makkie wordt.

Er moet helderheid komen over wat wel mag; rammen, spijkermatten etc.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2011, 13:10

GTRene schreef:
Luco schreef:

Ja en?
wij mogen dan kleuters zijn in jou ogen, doch als jij volwassen moet blijken? dan ben ik liever een kleuter :TV kijken: :mrgreen:
Ach rene, jouw verstand is nog minder dan van een kleuter.
Altijd zeiken op anderen, in elke drie posts zielig doen over je situatie en je hoofd :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen:
Maar zelf al jaren het handje ophouden en niks van je leven maken omdat je zogenaamd niet kan werken.
Ondertussen wel proberen de verzekering op te lichten als je je auto in elkaar rijdt op het circuit.

Hoe dik is dan die plaat voor je hersenloze hoofd zeg pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Michel P

Bericht door Michel P » 26 okt 2011, 13:12

Volgens mij ben jij goed in op de man spelen Luco, wat en frustratie man, denk aan je hart............. Ik doe daar niet aan mee, mijn mening komt echter niet overeen met jou, moet kunnen toch......

Michel

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2011, 13:16

Michel P schreef:Volgens mij ben jij goed in op de man spelen Luco, wat en frustratie man, denk aan je hart............. Ik doe daar niet aan mee, mijn mening komt echter niet overeen met jou, moet kunnen toch......

Michel
Mijn hart is prima hoor Michel, meningen hoeven zeker niet altijd overeen te komen.
Echter is dit topic een beetje verworden tot Buitenlanders bashen.
Als je er dan iets over vind begint de grootste zielige man gelijk weer over je afkomst.

Dat is lekker constructief, en dan ook zelf helemaal niks bijdragen en alleen maar zeiken en zielig doen.
Beetje de moraalridder uithangen terwijl e zelf net zo erg bent.
Hypocrysie ten top.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 26 okt 2011, 13:23

Ach rene, jouw verstand is nog minder dan van een kleuter.
Altijd zeiken op anderen, in elke drie posts zielig doen over je situatie en je hoofd :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen:
Maar zelf al jaren het handje ophouden en niks van je leven maken omdat je zogenaamd niet kan werken.
Ondertussen wel proberen de verzekering op te lichten als je je auto in elkaar rijdt op het circuit.

Hoe dik is dan die plaat voor je hersenloze hoofd zeg pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff[/quote]

pffff.......tijdje geen sex gehad Luco??? Wat een belachelijke post!

Michel P

Bericht door Michel P » 26 okt 2011, 13:25

Dus als iemand (laten we aannemen) terecht een uitkering wegens arbeidsongeschiktheid ontvangt, dan moet hij zijn bek houden omdat het een profiteur is......... Denk dat Rene graag weer de Rene zou zijn van voor zijn arbeidsongeschikheid en lekker zou kunnen werken en leven zonder beperkingen.......... Volgens mij heeft hij ook altijd voor zijn arbeidsongeschikheid gewerkt.....

Michel

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2011, 13:28

Michel P schreef:Dus als iemand (laten we aannemen) terecht een uitkering wegens arbeidsongeschiktheid ontvangt, dan moet hij zijn bek houden omdat het een profiteur is......... Denk dat Rene graag weer de Rene zou zijn van voor zijn arbeidsongeschikheid en lekker zou kunnen werken en leven zonder beperkingen.......... Volgens mij heeft hij ook altijd voor zijn arbeidsongeschikheid gewerkt.....

Michel
Niks mis mee, maar bijna iedereen heeft volgens hem onterecht een uitkering, een beetje nuance richting sommige bevolkingsgroepen zou niet misstaan.
Want dat is het punt, bij rene gaan we ervan uit dat het terecht is en bij iedere turk of marrokaan dat het onterecht is.

Duifjes, mag jij vinden, dat is mijn mening, en ik heb dagelijks sex :hot: :hot: :hot: :hot:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2011, 13:33

Luco schreef:
Michel P schreef:Dus als iemand (laten we aannemen) terecht een uitkering wegens arbeidsongeschiktheid ontvangt, dan moet hij zijn bek houden omdat het een profiteur is......... Denk dat Rene graag weer de Rene zou zijn van voor zijn arbeidsongeschikheid en lekker zou kunnen werken en leven zonder beperkingen.......... Volgens mij heeft hij ook altijd voor zijn arbeidsongeschikheid gewerkt.....

Michel
Niks mis mee, maar bijna iedereen heeft volgens hem onterecht een uitkering, een beetje nuance richting sommige bevolkingsgroepen zou niet misstaan.

Duifjes, mag jij vinden, dat is mijn mening, en ik heb dagelijks sex :hot: :hot: :hot: :hot:
hoe kom je daar toch bij Luco, als ik het over bepaalde misstanden heb dan bedoel ik die met di misstanden, jij generaliseert meestal alles of hoe heet dat.
en dat jij zo over mijn gesteldheid spreekt zegt meer over jou dan over mij...
en dat over de schade op het circuit is een vervolgschade van aanvaring asfalt tunnel waardoor lekkage ontstond in vloeistofvaatje bumper door achterover klappen daarvan wat op het circuit tot uiting kwam!
daarbij staat het circuit niet in de uitsluitsels en dus al met al dien ik hel terecht de claim in en met 100% open vizier, moet jij ook eens doen Luco ...jou post is beneden alle peil.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 26 okt 2011, 13:34

Luco schreef:en ik heb dagelijks sex :hot: :hot: :hot: :hot:
Zelf doen telt niet luco :tooth:

Plaats reactie