Mijn ervaring met de PSS zijn eigenlijk nog steeds ronduit top, in de regen is het ook heerlijk pushen, maar staand water kan de band niet zo gek veel mee (lees: minder dan de PS2). Band geeft mij ook gewoon een goed gevoel op zowel droog als nat. Ik weet overigens niet of ik op nat sneller ben dan met bijv. de PS2, maar het rijdt voor mij iig lekkerder. Combi van prestatie op droog zorgt er wel voor dat de volgende set straat voor mij 100% PSS wordt (buiten het wintersetje tussendoor).steve smith schreef: Bart's Z4M staat op PSS. Is goed te rijden op nat, maar het profiel is wel snel vol. EN als er 2mm af is verdwijnen er veel dwarsgroeven. Natte grip is prima van een PSS zolang er geen water staat, veel beter dan PS2, en wat beter dan Cups. Alleen staand water is kansloos, en dat is nou juist waar die gekke Corsa's het verbazend goed doen. Is ook logisch als je de profielen vergelijkt, zeker de voorste wateren prima af. En eerlijk gezegd heb ik liever een semi met een V-profiel dan een asymetrische straatband ala PS2/RE050A als er veel water ligt. Als het profiel vol is laten ze namelijk ineens los en herpakken niet zolang er water ligt.
Op nat was ik ook altijd redelijk tereden met de PS2, maar vond juist daarbij het gripgrens verhaal niet zo mooi, vond dat bij flink pushen het allemaal vrij lomp en abrupt ging, daar waren andere banden dan weer beter in.