Oh dus jij bent daar net zoiets als dat niet-integrerende uitschot hier wat de lokale taal weigert te leren?Jeroen K. schreef: gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan
Hart in de keel
-
Re: Hart in de keel
- duifjes.com
Proeststeve smith schreef:Oh dus jij bent daar net zoiets als dat niet-integrerende uitschot hier wat de lokale taal weigert te leren?Jeroen K. schreef: gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Pff iedereen hier kent het denk ik wel. Goed weg gekomen Rico!
Vorige week met de Mini zelfs, stukje 30 wat leeg en overzichtelijk is 's avonds. Aan het eind uit het niets Touran achter me met "stop politie". We hebben dik 80 geklokt om in te lopen. Ik zo "lijkt me sterk met dit dingetje!" Dat dachten zij ook, ze konden gelukkig ook geen meting doen. Een typisch pfieuw momentje! En dat met 42pk
Al is 80 in 30 zone ook wel te gek natuurlijk..
Vorige week met de Mini zelfs, stukje 30 wat leeg en overzichtelijk is 's avonds. Aan het eind uit het niets Touran achter me met "stop politie". We hebben dik 80 geklokt om in te lopen. Ik zo "lijkt me sterk met dit dingetje!" Dat dachten zij ook, ze konden gelukkig ook geen meting doen. Een typisch pfieuw momentje! En dat met 42pk

- Macboy
Wat een verhaal Rico !
-
dr is een verschil in niet willen, en niet kunnen spreken. ik wil wel maar het is gewoon een tievus moeilijke taal, langzaamaan leer ik wel wat Arabisch maar een vol gesprek aangaan lukt helaas nietsteve smith schreef:Oh dus jij bent daar net zoiets als dat niet-integrerende uitschot hier wat de lokale taal weigert te leren?Jeroen K. schreef: gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik ken stadsdeel Slotervaart niet zo goed, maar leef met je mee.Jeroen K. schreef:dr is een verschil in niet willen, en niet kunnen spreken. ik wil wel maar het is gewoon een tievus moeilijke taal, langzaamaan leer ik wel wat Arabisch maar een vol gesprek aangaan lukt helaas nietsteve smith schreef:Oh dus jij bent daar net zoiets als dat niet-integrerende uitschot hier wat de lokale taal weigert te leren?Jeroen K. schreef: gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan

-
Tja. Ik vind dat je elke taal in een paar maanden vloeiend kan spreken als je er ff voor gaat zitten. Been there, done that, al was het een andere taal. Hoort bij emigreren m.i.Jeroen K. schreef:dr is een verschil in niet willen, en niet kunnen spreken. ik wil wel maar het is gewoon een ****** moeilijke taal, langzaam aan leer ik wel wat Arabisch maar een vol gesprek aangaan lukt helaas nietsteve smith schreef:Oh dus jij bent daar net zoiets als dat niet-integrerende uitschot hier wat de lokale taal weigert te leren?Jeroen K. schreef: gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan