Maar Martijn, wat een baggerfoto! Dat klopt, daarom heb ik ook nog deze gemaakt:

En aangezien het polafilter voor m'n nieuwe lensje voor de PEN net binnen was meteen maar nog wat foto's gemaakt:

Thanks!FreudeamFahren schreef:Zojuist 't hele draadje doorgelezen: erg cool! Je doet vooral ook wat je zelf graag wilt. Daar houd ik wel van :piraatje:
What's next? Stoelen?
Die prijs is idd wat ambitieusMartijnGizmo schreef:Zoiets ja, maar als ik dan op het Mini-forum een setje 17" zie voor €200, ga ik geen €300 betalen voor 15"/16"...Betaal ik het verschil net zo lief aan de grotere banden!
Thanks!Snipe schreef:Naar mijn smaak is 'ie iets te laag, maar verder ziet 'ie er nagenoeg perfect uit. Ik vind dit ook de mooiste velgen voor dit type Mini, trouwens. Maar is er ook een fatsoenlijk stuur voor zo'n ding te vinden?
Succes! Laatst nog op outmotoring gelezen dat er bijna nietbmeer aan te komen is. Mocht je er dus 1 vinden zou ik als ik jou was je spaarvarken maar snel uitwringen. :banging:MartijnGizmo schreef:Thanks!Snipe schreef:Naar mijn smaak is 'ie iets te laag, maar verder ziet 'ie er nagenoeg perfect uit. Ik vind dit ook de mooiste velgen voor dit type Mini, trouwens. Maar is er ook een fatsoenlijk stuur voor zo'n ding te vinden?Het standaard stuur blinkt idd niet uit in zijn schoonheid, vandaar dat ik deze graag wil hebben:
Deelt zijn genen met het Z4M-stuur, perfect voor mijn grote handen. Alleen moet ik dan wel een andere airbag hebben en de panelen met knopjes (ivm bediening cruise control), oftewel een gevalletje kostduur. Nog even doorsparen dus...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey, Bakker, bartje325i, Bing [Bot], Godspeed, Marc Sierra, Mark 320iS, maurizio, MParallel, PetervdH, StefanW en 7 gasten