Nog wel even geduld hebben, want de Volvo V60 Plug-in Hybrid (daar gaat het over) komt pas in 2012.
http://www.driving-fun.com/2354/home/ne ... lling.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, klopt.Michel P schreef:Typo Snipe, diesel heeft 215pk.
Richardt. schreef:Zodra dit soort auto's een beetje populair worden zal de overheid er wel een stokje voor steken.Tot die tijd moet er gewoon maximaal van genoten worden door degene die geluk hebben
Geen punt, Volvo-rijders rijden toch minstens door tot 'ie 12 jaar oud is en een half miljoen gereden heeft.Michel P schreef:Restwaarde is inderdaad een risico voor koper of leasemaatschappij.
Wouter81 schreef:Mooie is inderdaad wel dat ze hebben verklaard dat de voordeeltjes blijven zolang je leasecontract duurt. Als dat dan nog zo is, dan lease ik dat ding gewoon voor 8 jaar ofzoen rij daar alle zakelijke km's mee. Voor privé dan wat leuks erbij.
Wouter81 schreef:Mooie is inderdaad wel dat ze hebben verklaard dat de voordeeltjes blijven zolang je leasecontract duurt. Als dat dan nog zo is, dan lease ik dat ding gewoon voor 8 jaar ofzoen rij daar alle zakelijke km's mee. Voor privé dan wat leuks erbij.
Type-foutje; "[...] bijtelling 7 procent zal zijn als je deze V60 zakelijk rijdt."Snipe schreef:€ 64.695
Bijtelling is inmiddels wel 7% ipv nul.
Wat had jij verwacht dan? Een Audi A4 diesel met 245 pk is duurder in aanschaf, je betaalt daar wél wegenbelasting voor en de bijtelling is 25% in plaats van 7. En je hebt dus 40 pk minder.Dennis Cavallino schreef:Erg jammer dat 'ie 65 mille gaat kosten. Ik had de V70 plug in hybrid op mijn shortlist staan, maar die zal nóg duurder worden. Ik had verwacht dat 'ie door de lage bpm een stuk goedkoper zou zijn, 7% bijtellen over +-70 mille voor een auto die ik níet echt leuk vind, is een no-go voor mij. Voor mij valt die auto dus definitief af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten