Ach soRVV schreef:JP schreef:Speed-industries.ch geeft aan ook de 15e een trackday te organiseren Am Ring....
Klopt die kopen weer ruimte bij ons in

Ach soRVV schreef:JP schreef:Speed-industries.ch geeft aan ook de 15e een trackday te organiseren Am Ring....
Klopt die kopen weer ruimte bij ons in
Er zijn nog wel meer plaatsen vrij, maar ik zou niet tot het laatste moment wachten met inschrijven, want dan heb je wel de kans dat het al vol zit....RemcoE36Coupe schreef:Begrijp ik het goed dat er nog 5 plaatsen beschikbaar zijn?
Groet, Remco
Geen probleem, beide aanwezigKnot schreef:Ik kan ook wel regen gebruiken... en een volgauto met gopro die 2 rondjes wil filmen om de 328i eens goed in beeld te zetten als ie in zn element is
Begrijpelijk, maar wel jammer Sjoerd, was weer eens gezellig geweestSjoerd schreef:Ik moet tot mijn grote spijt helaas afzeggen voor de 15de. Zaken gaan voor het meisje....
RVV schreef:In samenwerking met Casperstrack is het ook mogelijk om auto's te huren. Coen Caspers heeft 2 arive en drive arrangementen samengesteld:
-Huur van een race BMW e36 318Ti* (compact) inclusief inschrijfgeld en brandstof €999
-Huur van een race BMW e36 325i* inclusief inschrijfgeld en brandstof €1399
Door midden van het inschrijfformulier kun je aangeven van welke optie je gebruik wilt maken.
*Eigen risico voor de BMW e36 318Ti is €3500
*Eigen risico voor de BMW e35 325i is €4500
Het is mogelijk om dit eigen risico te verzekeren, voor meer informatie: coencaspers@gmail.com
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten