BMW 1 Serie M Coupé
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Was deze al gepost?
http://www.autogespot.com/nl/item/12320 ... anden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-Andere uitlaat (Eisenmann)
-Onderstel KW
-20" jetsers voor 9,5 X 20-245, achter een whopping 11X20-295 met Continental Sport Contact 5P (gewicht velgen 12,8 om 13,4 kg)
-Aangepaste (lees grotere) intercooler
-Gewijzigde ECU, resulterend in 420PK en 620 Nm
-Top 306 km/h
Een zogenaamde "Stage 1 Package" kost €5000,--
Als ik het goed lees is dat alleen voor de vermogens aanpassing........
http://www.tvw-cardesign.de/index.php?p ... 14#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.com/nl/item/12320 ... anden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-Andere uitlaat (Eisenmann)
-Onderstel KW
-20" jetsers voor 9,5 X 20-245, achter een whopping 11X20-295 met Continental Sport Contact 5P (gewicht velgen 12,8 om 13,4 kg)
-Aangepaste (lees grotere) intercooler
-Gewijzigde ECU, resulterend in 420PK en 620 Nm
-Top 306 km/h
http://www.tvw-cardesign.de/index.php?p ... 14#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
het lijkt of dit allemaal in stage 1 zit, alle met het vermogen te maken maar dus niet alleen een chippie dacht ik, het lijkt dat de uitlaat en grotere koeler e.d. er ook bij in zitten.Leistungssteigerung:
Für den 1M bieten wir ab sofort eine Leistungssteigerung an als Stage 1 an . Bei der Stage 1 blieben die original Katalysatoren im Fahrzeug erhalten! Die Software wird bei jeden Fahrzeug auf dem Prüfstand angepasst.
Zusätzlich installieren wir einen 1M E82 EVO Ladeluftkühler. Dieser besitzt ein Hochleistungsnetz mit Turbulatoren in gestufter Ausführung. Den Serien Ladeluftkühler der ein Volumen von 7293 cm³ hat wird gegen einen der ein Volumen von 11752 cm³ besitz getauscht. Desweitern verbauen wir hier unser Competition Exhaust System , bestehend aus Katalysator Anschlussrohre, Mittelschalldämpfer oder Race Pipe und einen Endschalldämpfer mit 4x83mm doppelwandigen Endrohren.
mooie wielen (oke wel meer voor een dikke showcar maar desalniettemin)
- Sperdy
Partijtje Sjonnie van de bovenste plank. Iedere (kleinste) poging om de 1M te pimpen resulteert direct in een smakeloze Sjonniebak waar de Duitsers hun vingers bij aflikkenromo schreef:Was deze al gepost?
http://www.tvw-cardesign.de/index.php?p ... 14#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Andre
Standaard uiterlijk is het mooiste.
Meeste andere doet gewoon afbreuk aan het model.
- ErikMartijn
Een subtiele verlaging, een akrapovic uitlaat en een carbon splitter en diffuser vind ik erg mooi staan, maar velgen, bodykits en andere fratsen kunnen ze wel houden.... Dan wordt dit model inderdaad erg snell sjonnie....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre schreef:Standaard uiterlijk is het mooiste.
Mee eens, waar het mij om gaat; de vermogenswinst en hoe die behaald wordt (wat ze technisch er mee kunnen, wat niet wil zeggen dat ik het doen ook moet hebben)..................de rest laten zoals het is................
-
Rickstah
Gister een witte 1M gespot in Lage Vuursche....een bekende?
- Knot
Enige wat ikw el mooi vind is het interieur van de KS1-S
- Hielke
Pas doen wanneer er ook daadwerkelijk zoveel vermogen bijkomt. En het liefst bij een tuner die lang met BMW heeft samengewerkt. Schnitzer bijvoorbeeld. 420 pk uit een drieliter turboblok is niet eens zo heel veel. Mag ook geen problemen opleveren wanneer je er geen trackcar van maakt.romo schreef:Andre schreef:Standaard uiterlijk is het mooiste.
Mee eens, waar het mij om gaat; de vermogenswinst en hoe die behaald wordt (wat ze technisch er mee kunnen, wat niet wil zeggen dat ik het doen ook moet hebben)..................de rest laten zoals het is................
-
Thijs-v-d-H
Proefondervindelijk heb ik voor u kunnen vaststellen dat je met een 1M ook prima je rijbewijs kunt kwijt raken.

- Snipe
Dat is pas een grondige test.
-
Thijs-v-d-H
Stelletje klootzakken zijn het. Ik ontken niet dat ik te hard heb gereden, zeker niet. Maar ze hebben ongeveer 5 kilometer achter mee gezeten, waarbij ik met een gangetje van tussen de 120-140 ging (100 toegestaan op een 4-baans weg). Op dat moment was er Toyota die steeds naast me kwam rijden etc. toen ik die zat was ben ik bij hem vandaan gereden. Daarvan hebben onze vrienden met platte pet een meeting gedaan d.m.v. het kijken op hun kilometerteller en hebben 196 geconstateerd. Hier gaat dan wel een extra marge vanaf maar dit mocht niet baten. Als ze een gemiddelde snelheid hadden genomen over het hele traject waren ze zeer waarschijnlijk niet boven de 130 uitgekomen.Snipe schreef:Dat is pas een grondige test.
Laatst gewijzigd door Thijs-v-d-H op 18 okt 2011, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ik heb er verder geen verstand van, maar het lijkt me iets waar Macboy uitstekend mee uit de voeten kan.
- Sperdy
Wat wil je nou. Je rijdt 120-140 waar je 100 mag. Je laat je op de een of andere manier opnaaien door een andere automobilist. Je rijdt dan 196 en oom agent pakt je. Ja, zo gaat dat. Wat nou gemiddeld en dit en dat. Ik ben laatst gepakt door zo'n lasergun. Ik reed 93 waar ik 50 mocht. Stond verstopt achter een struik. Motoragent achter mij aan en hupsakee. Ik ben dus de klos, niet zo moeilijk. Euro 420,-. Boeien hoe geniepig agentjes zijn, ik reed gewoon te hard.
-
Thijs-v-d-H
Je hoort mij ook niet klagen dat ik gepakt ben, dat is all in the game. Maar gevoelsmatig is een lasergun iets objectiever dan je moment afwachten, op de je tellerhuis kijken en op basis van dat moment opname zo hoog mogelijk beboeten.FerdiACS1 schreef:Wat wil je nou. Je rijdt 120-140 waar je 100 mag. Je laat je op de een of andere manier opnaaien door een andere automobilist. Je rijdt dan 196 en oom agent pakt je. Ja, zo gaat dat. Wat nou gemiddeld en dit en dat. Ik ben laatst gepakt door zo'n lasergun. Ik reed 93 waar ik 50 mocht. Stond verstopt achter een struik. Motoragent achter mij aan en hupsakee. Ik ben dus de klos, niet zo moeilijk. Euro 420,-. Boeien hoe geniepig agentjes zijn, ik reed gewoon te hard.
- GTRene
je bent nu dus je rijbewijs kwijt? ai...das echt zuur, sterkte....
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat ze je rijbewijs afnemen, een boete (ook klote als je niet veul hebt) oke, maar het harde rijden hoeft niks te maken te hebben met aso of niet kunnen rijden oid, het rijbewijs is iets van jou waar je voor hebt betaald en geleerd etc.
magoed, mooi balen dus...
zit je nu in dat nwe systeem waar je het rijbewijs altijd kwijt bent voor een vaste periode?
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat ze je rijbewijs afnemen, een boete (ook klote als je niet veul hebt) oke, maar het harde rijden hoeft niks te maken te hebben met aso of niet kunnen rijden oid, het rijbewijs is iets van jou waar je voor hebt betaald en geleerd etc.
magoed, mooi balen dus...
zit je nu in dat nwe systeem waar je het rijbewijs altijd kwijt bent voor een vaste periode?
- Sperdy
Niet persoonlijk hoor Thijs, dat begrijp je wel, maar in reactie op René:
Iemand die 200 rijdt waar 100 mag, direct rijbewijs afpakken. Geen seconde twijfel. We zijn een samenleving. Ik heb echt mazzel, dat mijn rijbewijs niet was ingenomen twee weken terug. Ik reed verdorie 93 waar ik 50 mocht. De agent vertelde mij dat in deze straat onlangs een fietsende scholier is doodgereden! door een te hard rijdende auto. Het zal je kind maar zijn. Eikel die ik ben met m'n 93, denk ik dan. Dat kan dus niet.
Iemand die 200 rijdt waar 100 mag, direct rijbewijs afpakken. Geen seconde twijfel. We zijn een samenleving. Ik heb echt mazzel, dat mijn rijbewijs niet was ingenomen twee weken terug. Ik reed verdorie 93 waar ik 50 mocht. De agent vertelde mij dat in deze straat onlangs een fietsende scholier is doodgereden! door een te hard rijdende auto. Het zal je kind maar zijn. Eikel die ik ben met m'n 93, denk ik dan. Dat kan dus niet.
Laatst gewijzigd door Sperdy op 19 okt 2011, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom
What's next Rene? Iemand die vrouwen verkracht die, als ie in de bak moet, gaat klagen als z'n vrijheid afgenomen wordt en dat dat een basisrecht is?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat vind ik dan wel weer twee zeer verschillende dingen Tom.
Maar Ferdi verwoordt 't goed, daar niet van.
Maar Ferdi verwoordt 't goed, daar niet van.
- GTRene
veel heeft natuurlijk te maken met het "moment" dat je het doet en tijdstip en of drukte en of vrij zicht etc etc.FerdiACS1 schreef:Niet persoonlijk hoor Thijs, dat begrijp je wel, maar in reactie op René:
@Tom, ikbegrijp wat je bedoelt maar je geeft een belachelijk voorbeeld
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
We preken meestal voor eigen parochie met dit soort dingen.
Ik ben m'n rijbewijs ook eens kwijt geweest wegens snelheid maar de enige die ik de schuld kan geven is mezelf. Ik ben bepaald niet roomser dan de paus en rij ook nu zeer regelmatig te hard maar ik weet tevens wat de risico's daarvan zijn. It's all in the game. We weten de spelregels. Bijna altijd gaat dat goed, soms niet.
Ik heb zo'n collega die ook altijd zo heerlijk fel ageert tegen flitscontroles etc. Vroeger kon ik me daar ook druk om maken, nu niet meer. Gewoon zorgen dat je niet geflitst wordt
en als je wilt uitsluiten dat je boetes krijgt daarvoor, gewoon niet te hard rijden. Ik heb liever dat ze via boetes hun begrotingstekort aanvullen dan via inkomstenbelasting oid. Bij boetes heb je zelf nog in de hand of en hoeveel je betaald.
En die hogere boetes in 30 km/u zones.... niets mis mee. Heb ook 2 kleine kinderen en als ik nu soms ook zie hoe hard ze hier door de woonwijk vliegen.... tijdwinst is 0% maar risico is + 500%. Ga buiten de bebouwde kom maar hard rijden, doe ik ook.
Blijft natuurlijk kut Thijs, succes met het zo snel mogelijk terug zien te krijgen.
Daarna even slikken, boete betalen en vrolijk doorgaan.
Ik heb zo'n collega die ook altijd zo heerlijk fel ageert tegen flitscontroles etc. Vroeger kon ik me daar ook druk om maken, nu niet meer. Gewoon zorgen dat je niet geflitst wordt
En die hogere boetes in 30 km/u zones.... niets mis mee. Heb ook 2 kleine kinderen en als ik nu soms ook zie hoe hard ze hier door de woonwijk vliegen.... tijdwinst is 0% maar risico is + 500%. Ga buiten de bebouwde kom maar hard rijden, doe ik ook.
Blijft natuurlijk kut Thijs, succes met het zo snel mogelijk terug zien te krijgen.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 19 okt 2011, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michel P
@Ferdi, makkelijk praten als je gematst bent....... als jij dan zo'n moraalridder bent, dan moet je de baas van die agent even aanschrijven dat die lamlul slecht functioneert omdat hij jou rijbewijs niet heeft gevorderd, en dan wel even je rijbewijs bijvoegen.
93 kmh in de bebouwde kom is toch wel 10x meer aso dan waar thijs nu voor genaaid is.....
Just my 2 cents....
Michel
93 kmh in de bebouwde kom is toch wel 10x meer aso dan waar thijs nu voor genaaid is.....
Just my 2 cents....
Michel
- JP
Sterkte Thijs. Al zal het extra lastig zijn als (ik dacht) autoverkoper, doch als je het voor je werk nodig hebt, kan het toch nog een maand duren. Nieuwe regeltjes oid.....
- Sperdy
Dit soort reacties bewijst eens en te meer hoe belangrijk het is dat de strenge regels broodnodig nodig zijn. We zijn een samenleving. Het is heel eenvoudig. Desalniettemin is het voor Thijs wel vervelend dat hij zijn rijbewijs kwijt is, maar die krijgt 'ie op termijn wel weer terug.Michel P schreef:@Ferdi, makkelijk praten als je gematst bent....... als jij dan zo'n moraalridder bent, dan moet je de baas van die agent even aanschrijven dat die lamlul slecht functioneert omdat hij jou rijbewijs niet heeft gevorderd, en dan wel even je rijbewijs bijvoegen.
Just my 2 cents....
Michel
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Volledig mee eens.Michel P schreef:@Ferdi, makkelijk praten als je gematst bent....... als jij dan zo'n moraalridder bent, dan moet je de baas van die agent even aanschrijven dat die lamlul slecht functioneert omdat hij jou rijbewijs niet heeft gevorderd, en dan wel even je rijbewijs bijvoegen.
Just my 2 cents....
Michel
Wat mij betreft deboetebedragen in de bebouwde kom met 400% verhogen....