Je wordt er gestoord van...........choice overkill........................
Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Alle verschillen op een rijtje....................

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De spoorbreedte (achterzijde) is veel beter dan bij de E90 (waarbij de kar als een zoutzak om de wielen viel)...............maar wat staan die wielen er nu iel bij, onbegrijpelijk, daar moeten echt dikke jetsers onder, anders ziet het niet uit..........
-
Lol Romo.... a relentless pursuit of perfection?
- Joop
Perfectie nastreven is helemaal niet erg...
...met een hoop zaken ben ik het wel met Romo eens btw...
De verschillen tussen de 'Lines' was ik ook al tegengekomen op F30post.... De Sport Line kan me, naast de M-sport uitvoering, nog het meest bekoren.
Het enige wat mij flink stoort is het stuurwiel van de M-sport uitvoering, dat oogt echt te goedkoop. Had net zo goed een stuurtje van een Playstation of Xbox kunnen zijn. 't Zal allicht prima in de hand liggen, maar het oog wil ook wat.
...met een hoop zaken ben ik het wel met Romo eens btw...
De verschillen tussen de 'Lines' was ik ook al tegengekomen op F30post.... De Sport Line kan me, naast de M-sport uitvoering, nog het meest bekoren.
Het enige wat mij flink stoort is het stuurwiel van de M-sport uitvoering, dat oogt echt te goedkoop. Had net zo goed een stuurtje van een Playstation of Xbox kunnen zijn. 't Zal allicht prima in de hand liggen, maar het oog wil ook wat.
-
Luxery voor een 'zwakkere' motorisering, en sport voor een dikke motorisering voor mij.
Die ander mogen ze houden. Ookal is die ook mooi.... Mompelt iets met keuzes en moeilijk maken.....
Die ander mogen ze houden. Ookal is die ook mooi.... Mompelt iets met keuzes en moeilijk maken.....
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Die achterbanden staan er inderdaad vreselijk iel bij. Maar er is 'n wielset( Doppelspeiche Style 401 in de PDF van de brochure) 8J x 19"met 225 voor en 255 achter, die wil ik eronder. Staggered/Mischbereifung, zoals altijd bij mij.
Verder vind ik de frontbumper van de Sport 't 'mooist' en van binnen weet ik 't niet helemaal. Sportstoelen en stuur zowieso natuurlijk. M pakket vind ik eigenlijk 't fraaist, maar dan wordt 't zomer 2012.
Nu is 't wél zo dat men niet vast zit aan Sport, Modern of Luxury, het zijn paketten die het de consument 'makkelijker'kunnen maken bij 't samenstellen. Net als hier Higline, Executive en High Executive etc. Een Dreier kan nog steeds exact naar JOUW wensen samengesteld worden.
Oftwewel vergeet even die lines, al zullen die paketten wel $$$ voordeliger zijn om dat meteen te bestellen.
Verder vind ik de frontbumper van de Sport 't 'mooist' en van binnen weet ik 't niet helemaal. Sportstoelen en stuur zowieso natuurlijk. M pakket vind ik eigenlijk 't fraaist, maar dan wordt 't zomer 2012.

Nu is 't wél zo dat men niet vast zit aan Sport, Modern of Luxury, het zijn paketten die het de consument 'makkelijker'kunnen maken bij 't samenstellen. Net als hier Higline, Executive en High Executive etc. Een Dreier kan nog steeds exact naar JOUW wensen samengesteld worden.
Oftwewel vergeet even die lines, al zullen die paketten wel $$$ voordeliger zijn om dat meteen te bestellen.
- RVV
Welke verschillen, lijkt verdorie wel een zoek de verschillen opdracht (waar je het ook bijna niet ziet).
romo schreef:Alle verschillen op een rijtje....................
- Robin
@Rico, ik zal je een hint geven.:
Ik kon ze bijna niet uitmekaar ondanks de velgen, maar de Sport is Rood, de Modern is Havana en de luxury is blauw.
Simpel.
Ik kon ze bijna niet uitmekaar ondanks de velgen, maar de Sport is Rood, de Modern is Havana en de luxury is blauw.
Simpel.

- RVV
Heeft deze 3 serie nou niet zo'n staand schermpje als in de 1 serie? Of kan het schermpje worden weggeklapt?
- Snipe
?
Twee posts omhoog staat een post van jou waar dat scherm zes keer op de foto staat.
Twee posts omhoog staat een post van jou waar dat scherm zes keer op de foto staat.
- RVV
Ja maar is het een fixid scherm, of kan het naar beneden worden geschoven (zoals bij Volvo S60) of weg worden geklapt (zoals bij de eerste 1 serie/Z4)?
- Joy
Fixed zoals in de F10.
- Robin
Voor zover ik weet heb ik nog geen wegklapfilmpjes of info gezien. Ik ga ervan uit dat ie dus fixed is(?)
Een soort iPAd in 'n dock. Ook niet de mooiste oplossing vind ik, maar wat doe je eraan?
@Joy, bij de F10 is hij gewoon geintegreerd in 't dashboard, geen uitstekend plankje cru gezegd.
Een soort iPAd in 'n dock. Ook niet de mooiste oplossing vind ik, maar wat doe je eraan?
@Joy, bij de F10 is hij gewoon geintegreerd in 't dashboard, geen uitstekend plankje cru gezegd.
- RVV
Ach echt lelijk is het ook niet. Wegklap systeem in mijn Z4 is pas lelijk. De bult/koepel in de e60 en e90 heb ik heel lang echt lelijk gevonden. Op een gegeven moment went het wel. In dat licht bezien vind ik dit nog niet zo'n ramp.
- Joy
Inderdaad, geen idee waarom het bij de F30 als los item is geplaatst.
- Sperdy
Verschrikkelijke saaie oninterassante Duitse auto, maar natuurlijk wél een goeie.
Ik word wel weer wakker als de M3 langs komt ...
Ik word wel weer wakker als de M3 langs komt ...

- Snipe
Ah, zo. Hij zit vast, zoals bij de nieuwe 1 Serie.RVV schreef:Ja maar is het een fixid scherm, of kan het naar beneden worden geschoven (zoals bij Volvo S60) of weg worden geklapt (zoals bij de eerste 1 serie/Z4)?
-
Beter als zo'n lelijke kamelenbult.
- Erwin83
Ik vind het een prachtige auto, maar inderdaad: die horizontale lijn vooraan in de neus... Ik hoop zo dat die alleen zo duidelijk zichtbaar is door de foto's, en dat het in het echt zal meevallen...Christoph schreef:Ik heb het eigenlijk over die lelijke lijn om hem te openen, dus dat de nieren niet meer mee omhoog gaan zoals bij de vorige modellen. Het design van de motorkap vind ik prima, ik kan niet tegen een koreaanse kier die je van 100 meter ziet.Hielke schreef:Die aflopende motorkap vind ik schitterend. Erg Italiaans, stijlvol en krachtig. Zou je alleen de voorkant zien (zoals op de foto van Snipe een stukje terug) dan is de verwachting van de rest van de auto erg hoog. Maar vervolgens gaat het vanaf de A-stijl mis. Waarom? Omdat de rest van de auto gewoon een e90 carrosserie is. Te hoge zijruiten, te oubollig. Niet lelijk.Christoph schreef:Ik stoor mij echt enorm aan de niet doorlopende motorkap. Wie dat heeft goedgekeurd.. Ongeloofelijk

Verder zie ik deze 320d EDE namelijk over een jaar of 3 wel zitten als opvolger voor de 520dA. Beetje vooruitdenken moet kunnen toch.
-
Bij de F10 stoor ik me in ieder geval niet aan die lijn.
Stoor me wel aan het feit dat bij regen m'n halve achterbank onder water loopt als ik de achterportier open.
Stoor me wel aan het feit dat bij regen m'n halve achterbank onder water loopt als ik de achterportier open.
-
Zal er niet ver vanaf zitten.

-
*Wacht op de reactie dat hij toch wel erg veel op een 5-serie lijkt*
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Hij lijkt toch wel erg veel op de 5-serie.
- Snipe
Ze zegt dat het door de regen komt, maar ze vindt het gewoon fijn om bij je in de buurt te zijn.M@rcel schreef:Stoor me wel aan het feit dat bij regen m'n halve achterbank onder water loopt als ik de achterportier open.
- romo
De 5 serie heeft de meest elegante oplossing als het over het sat-nav scherm gaat............de kamelenbult was niet wat, dit "losstaande" scherm evenmin...............vind het er "goedkoop" uitzien, tevens te dikke zwarte randen eromheen..........
Moet zeggen dat the glory days off cockpit building by BMW........are long gone...........
Dan heb ik nog liever zoals Porsche het doet, geen of weinig verandering.............waarom ook; als het een keer goed is, dan niet geforceerd zoeken naar verdere "verbetering".................GOED =GOED
Moet zeggen dat the glory days off cockpit building by BMW........are long gone...........
Dan heb ik nog liever zoals Porsche het doet, geen of weinig verandering.............waarom ook; als het een keer goed is, dan niet geforceerd zoeken naar verdere "verbetering".................GOED =GOED