Een van de beste sturen en dan dit..
stuur uit de new beetle?

De BMW-perssite was down, maar inmiddels is het hier ook gelukt. Omdat BMW ongeveer een triljard foto's heeft vrijgegeven, zijn ze even verdeeld.Joop schreef:Nu ik inmiddels alle persfoto's (na wat geduld op de perssite) wel even voorbij heb zien komen
De E12 en E28 waren allebei exact 4,62 meter lang. De nieuwe 3 is 4 mm langer.Andre schreef:4 meter 62 lang do i need to say more.
Model is wel mooi. Als je 5 serie rijdt en die is inmiddels een maatje te groot geworden voor je. Dan is de nieuwe 3 een perfectie optie.
E34 is 4,72 m. Bijna tijd om naar een oude 7 serie over te stappen.Snipe schreef:De E12 en E28 waren allebei exact 4,62 meter lang. De nieuwe 3 is 4 mm langer.Andre schreef:4 meter 62 lang do i need to say more.
Model is wel mooi. Als je 5 serie rijdt en die is inmiddels een maatje te groot geworden voor je. Dan is de nieuwe 3 een perfectie optie.
Die koplampen verwijzen volgens BMW naar de E30. Kennelijk wilden ze dat met het stuur ook doen.Macboy schreef:- M-stuur ziet er niet uit en past niet in een middenklasser
Bij de 1 Serie kun je kiezen of je zwarte spiegels wilt of in carrosseriekleur. Ik vind dat zwart trouwens niet onaardig, in aanmerking genomen dat het daardoor wat minder opvalt hoe kolossaal die spiegels zijn.Robin schreef:Anyway. Sport of Luxury. Sport, maar die buitenspiegels zwart vind ik niks. Dan moet je al naar 'n erg donkere kleur dat 't niet opvalt. En dat Sport heeft ie altijd dan rode strips/biesjes in de dash etc? Dat hoeft van mij nu ook weer niet.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten