Grappige plaatjes en filmpjes

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rupie

Re: Grappige plaatjes en filmpjes

Bericht door Rupie » 13 okt 2011, 23:15

Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries

Afbeelding

Metchu

Bericht door Metchu » 13 okt 2011, 23:43

Turkse vrouw in de VS die even van zich afbijt! haha HELDIN!

dvh

Bericht door dvh » 13 okt 2011, 23:46

Ruben schreef:Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries

Afbeelding

Not done of niet. Hij snapt en verteld ook dat met " netjes handelen" je geen steek verder komt in het circuit waar hij verslag over doet.

Ik vind het wel een vent met ballen.

Tom

Bericht door Tom » 14 okt 2011, 00:00

Ik mag Peter R de Vries ook wel. Vind die andere kerel een slappe flapdrol.

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 okt 2011, 00:07

Metchu schreef:Turkse vrouw in de VS die even van zich afbijt! haha HELDIN!

:lol: dat ze ook naar buiten rent!

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 okt 2011, 16:05

Betty White = BEST EVAR :lol: :blink:

Elise

Bericht door Elise » 14 okt 2011, 17:12

Tom schreef:Ik mag Peter R de Vries ook wel. Vind die andere kerel een slappe flapdrol.
Die Peter is een sukkel, ben het geheel met Ruben eens :banging:

Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen......want Sven Kockelmann staat erom bekend dat hij stevige vragen stelt.
Peter R de Vries had zich goed voorbereid, getuige het papiertje wat hij uit zijn binnenzak tovert......die stuurde gewoon aan op een confrontatie.
En laten we niet vergeten dat Peter natuurlijk al vaker met dit bijltje heeft gehakt...... b.v. in DWDD

Michel P

Bericht door Michel P » 14 okt 2011, 19:30

Ruben schreef:Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries

Afbeelding
+1

Michel

Peric

Bericht door Peric » 14 okt 2011, 22:28

Ik vind die Peter rrrrrrrr de Vries zo'n ontzettende droeftoeter..
Zoals 'ie tegen die Sven tekeer gaat, 'ik ben onder valse voorwendselen hierheen gelokt'.. Sukkel.. Als je zo stoer bent om met die criminelen om te gaan en er boeken over schrijft kun je toch ook wel tegen aan paar kritische vragen?
:kotsen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 okt 2011, 07:17

Peter R de Vries.....1 van Neerlands grootste Narcist........

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 okt 2011, 08:07

Afbeelding
Die Sven Kockelmann is een vreselijk hautain mannetje die een beetje betweterig de interviewer uit loopt te hangen.
Ik zag verleden week een gesprek tussen hem een een Grieks kamerlid en het was blaar trekkend.
Als ik die Griekse was geweest had ik hem zo een draai om zijn oren gegeven.
Je wordt alsof je een klein kind bent wat bij de hoofdmeester moet komen een verhoor afgenomen.
Je ziet aan heel zijn lichaam`s houding en de manier van vragen dat die Sven er op uit is om de Vries onderuit te halen.
En dan het voorbeeld van DWDD, daar wordt de Vries uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten en dat komt dan helemaal niet aan bod.
Ik kan me dan goed voor stellen dat je pissig wordt, zeker als je al jaren ondervind dat de meeste interviewers je onderuit willen halen.
Maar het is typisch Nederlands dat wanneer je ergens goed in bent je meestal door mensen die verder niet zo veel presteren je kop wordt afgehakt.
Hij is goed in wat hij doet en en etaleert dat misschien af en toe is, big deal,
Als Vettel zou zeggen dat hij goed is in wat hij doet hoor je er niemand over.......

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 okt 2011, 08:11

Filmpje van DWDD ff gekeken.......en idd eens dat als je het ergens over wilt hebben en het niet doet dit niet oke is! en terrecht dat hij (op zn geheel eigen wijze) er iets van zegt......

Die Sven Kockelmann is een vreselijk hautain mannetje die een beetje betweterig de interviewer uit loopt te hangen.
Ik zag verleden week een gesprek tussen hem een een Grieks kamerlid en het was blaar trekkend.
Als ik die Griekse was geweest had ik hem zo een draai om zijn oren gegeven.
Je wordt alsof je een klein kind bent wat bij de hoofdmeester moet komen een verhoor afgenomen.
Je ziet aan heel zijn lichaam`s houding en de manier van vragen dat die Sven er op uit is om de Vries onderuit te halen.
En dan het voorbeeld van DWDD, daar wordt de Vries uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten en dat komt dan helemaal niet aan bod.
Ik kan me dan goed voor stellen dat je pissig wordt, zeker als je al jaren ondervind dat de meeste interviewers je onderuit willen halen.
Maar het is typisch Nederlands dat wanneer je ergens goed in bent je meestal door mensen die verder niet zo veel presteren je kop wordt afgehakt.
Hij is goed in wat hij doet en en etaleert dat misschien af en toe is, big deal,
Als Vettel zou zeggen dat hij goed is in wat hij doet hoor je er niemand over.......[/quote]

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 15 okt 2011, 08:26

Is deze al voorbij gekomen? My Blackberry is not working!
Geweldig :lollerdelol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 15 okt 2011, 11:25

^SUPER GRAPPIG. Ik wou hem eergisterposten maar stond nog niet op YT.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 15 okt 2011, 11:50

Geweldig! :lollerdelol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 okt 2011, 12:03

Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.

daNpy

Bericht door daNpy » 15 okt 2011, 13:22

Eggsbox 360! :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Elise

Bericht door Elise » 15 okt 2011, 17:47

Robin schreef:Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.
Als je ingaat op een uitnodiging van Sven Kockelmann voor het programma oog in oog weet je wat je kunt verwachten en op welke wijze de vragen worden gesteld. Staat het je niet aan dan bedank je toch vriendelijk voor de uitnodiging en laat je het daarbij.
Maar nee, Peter R de Vries ging gewoon bewust op de uitnodiging in en had zich helemaal voorbereid op de confrontatie getuige de uitnodiging die hij uit zijn zak tovert.

En laten we even wel wezen, de interview techniek die Peter R de Vries er in zijn eigen programma op na houdt is ook blaar trekkend!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 okt 2011, 18:38

Elise schreef:
Robin schreef:Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.
Als je ingaat op een uitnodiging van Sven Kockelmann voor het programma oog in oog weet je wat je kunt verwachten en op welke wijze de vragen worden gesteld. Staat het je niet aan dan bedank je toch vriendelijk voor de uitnodiging en laat je het daarbij.
Maar nee, Peter R de Vries ging gewoon bewust op de uitnodiging in en had zich helemaal voorbereid op de confrontatie getuige de uitnodiging die hij uit zijn zak tovert.

En laten we even wel wezen, de interview techniek die Peter R de Vries er in zijn eigen programma op na houdt is ook blaar trekkend!
Ja, je krijgt ook nog al veel uit zo`n zware crimineel als je gewoon op een nette manier journalistiek verantwoord je vraagjes stelt..............wordt een wakker joh :please:

Metchu

Bericht door Metchu » 16 okt 2011, 13:35

hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed:

Afbeelding

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 16 okt 2011, 13:39

http://www.streetfire.net/video/1986-fo ... 325556.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 16 okt 2011, 14:10

Afbeelding

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 16 okt 2011, 17:07

Zo heb ik een Harley Davidson t-shirt in de kast liggen met die text op de rug :)
Metchu schreef:hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed:

Afbeelding

daNpy

Bericht door daNpy » 16 okt 2011, 17:11

InjectTheVenom schreef:Zo heb ik een Harley Davidson t-shirt in de kast liggen met die text op de rug :)
Mijn schoonpa ook.
Gekregen van ons :D

Pascal Woudenberg

Bericht door Pascal Woudenberg » 16 okt 2011, 20:17

Metchu schreef:hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed:

Afbeelding
Vroegah met een groepje vrienden met een brommer shirts met deze opdruk laten maken. Good old times..... :headbang:

Plaats reactie