Grappige plaatjes en filmpjes
-
Rupie
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries

-
Metchu
Turkse vrouw in de VS die even van zich afbijt! haha HELDIN!
- dvh
Ruben schreef:Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries
Not done of niet. Hij snapt en verteld ook dat met " netjes handelen" je geen steek verder komt in het circuit waar hij verslag over doet.
Ik vind het wel een vent met ballen.
-
Tom
Ik mag Peter R de Vries ook wel. Vind die andere kerel een slappe flapdrol.
-
Xave30
Metchu schreef:Turkse vrouw in de VS die even van zich afbijt! haha HELDIN!
-
Xave30
Betty White = BEST EVAR
- Elise
Die Peter is een sukkel, ben het geheel met Ruben eens :banging:Tom schreef:Ik mag Peter R de Vries ook wel. Vind die andere kerel een slappe flapdrol.
Dit kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen......want Sven Kockelmann staat erom bekend dat hij stevige vragen stelt.
Peter R de Vries had zich goed voorbereid, getuige het papiertje wat hij uit zijn binnenzak tovert......die stuurde gewoon aan op een confrontatie.
En laten we niet vergeten dat Peter natuurlijk al vaker met dit bijltje heeft gehakt...... b.v. in DWDD
- Michel P
+1Ruben schreef:Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries
Michel
- Peric
Ik vind die Peter rrrrrrrr de Vries zo'n ontzettende droeftoeter..
Zoals 'ie tegen die Sven tekeer gaat, 'ik ben onder valse voorwendselen hierheen gelokt'.. Sukkel.. Als je zo stoer bent om met die criminelen om te gaan en er boeken over schrijft kun je toch ook wel tegen aan paar kritische vragen?

Zoals 'ie tegen die Sven tekeer gaat, 'ik ben onder valse voorwendselen hierheen gelokt'.. Sukkel.. Als je zo stoer bent om met die criminelen om te gaan en er boeken over schrijft kun je toch ook wel tegen aan paar kritische vragen?
- duifjes.com
Peter R de Vries.....1 van Neerlands grootste Narcist........
-
OnlineDownforce Hans
Die Sven Kockelmann is een vreselijk hautain mannetje die een beetje betweterig de interviewer uit loopt te hangen.Ruben schreef:Peter rrrrrrrrrr de Vries heeft een vreselijk groot ego. Wat mij betreft zet ie zichzelf volledig te kakken. Zaken doen met criminelen is wat mij betreft ook not done. Zeker niet als het gaat over filmrechten en Cor van Hout. Dikke vinger voor Peter rrrrrrrrrr de Vries
Ik zag verleden week een gesprek tussen hem een een Grieks kamerlid en het was blaar trekkend.
Als ik die Griekse was geweest had ik hem zo een draai om zijn oren gegeven.
Je wordt alsof je een klein kind bent wat bij de hoofdmeester moet komen een verhoor afgenomen.
Je ziet aan heel zijn lichaam`s houding en de manier van vragen dat die Sven er op uit is om de Vries onderuit te halen.
En dan het voorbeeld van DWDD, daar wordt de Vries uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten en dat komt dan helemaal niet aan bod.
Ik kan me dan goed voor stellen dat je pissig wordt, zeker als je al jaren ondervind dat de meeste interviewers je onderuit willen halen.
Maar het is typisch Nederlands dat wanneer je ergens goed in bent je meestal door mensen die verder niet zo veel presteren je kop wordt afgehakt.
Hij is goed in wat hij doet en en etaleert dat misschien af en toe is, big deal,
Als Vettel zou zeggen dat hij goed is in wat hij doet hoor je er niemand over.......
- duifjes.com
Filmpje van DWDD ff gekeken.......en idd eens dat als je het ergens over wilt hebben en het niet doet dit niet oke is! en terrecht dat hij (op zn geheel eigen wijze) er iets van zegt......
Die Sven Kockelmann is een vreselijk hautain mannetje die een beetje betweterig de interviewer uit loopt te hangen.
Ik zag verleden week een gesprek tussen hem een een Grieks kamerlid en het was blaar trekkend.
Je wordt alsof je een klein kind bent wat bij de hoofdmeester moet komen een verhoor afgenomen.
Je ziet aan heel zijn lichaam`s houding en de manier van vragen dat die Sven er op uit is om de Vries onderuit te halen.
En dan het voorbeeld van DWDD, daar wordt de Vries uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten en dat komt dan helemaal niet aan bod.
Ik kan me dan goed voor stellen dat je pissig wordt, zeker als je al jaren ondervind dat de meeste interviewers je onderuit willen halen.
Maar het is typisch Nederlands dat wanneer je ergens goed in bent je meestal door mensen die verder niet zo veel presteren je kop wordt afgehakt.
Hij is goed in wat hij doet en en etaleert dat misschien af en toe is, big deal,
Als Vettel zou zeggen dat hij goed is in wat hij doet hoor je er niemand over.......[/quote]
Die Sven Kockelmann is een vreselijk hautain mannetje die een beetje betweterig de interviewer uit loopt te hangen.
Als Vettel zou zeggen dat hij goed is in wat hij doet hoor je er niemand over.......[/quote]
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Is deze al voorbij gekomen? My Blackberry is not working!
Geweldig
Geweldig
-
Xave30
^SUPER GRAPPIG. Ik wou hem eergisterposten maar stond nog niet op YT.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Geweldig! 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.
- daNpy
Eggsbox 360!

- Elise
Als je ingaat op een uitnodiging van Sven Kockelmann voor het programma oog in oog weet je wat je kunt verwachten en op welke wijze de vragen worden gesteld. Staat het je niet aan dan bedank je toch vriendelijk voor de uitnodiging en laat je het daarbij.Robin schreef:Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.
Maar nee, Peter R de Vries ging gewoon bewust op de uitnodiging in en had zich helemaal voorbereid op de confrontatie getuige de uitnodiging die hij uit zijn zak tovert.
En laten we even wel wezen, de interview techniek die Peter R de Vries er in zijn eigen programma op na houdt is ook blaar trekkend!
-
OnlineDownforce Hans
Ja, je krijgt ook nog al veel uit zo`n zware crimineel als je gewoon op een nette manier journalistiek verantwoord je vraagjes stelt..............wordt een wakker johElise schreef:Als je ingaat op een uitnodiging van Sven Kockelmann voor het programma oog in oog weet je wat je kunt verwachten en op welke wijze de vragen worden gesteld. Staat het je niet aan dan bedank je toch vriendelijk voor de uitnodiging en laat je het daarbij.Robin schreef:Met Hans en Jacco eens, Peter R de Vries is wel ok en die Kockelman is 'n vreselijk figuur inderdaad.
Maar nee, Peter R de Vries ging gewoon bewust op de uitnodiging in en had zich helemaal voorbereid op de confrontatie getuige de uitnodiging die hij uit zijn zak tovert.
En laten we even wel wezen, de interview techniek die Peter R de Vries er in zijn eigen programma op na houdt is ook blaar trekkend!
-
Metchu
hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed:

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
http://www.streetfire.net/video/1986-fo ... 325556.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- InjectTheVenom
Zo heb ik een Harley Davidson t-shirt in de kast liggen met die text op de rug
Metchu schreef:hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed:
- daNpy
Mijn schoonpa ook.InjectTheVenom schreef:Zo heb ik een Harley Davidson t-shirt in de kast liggen met die text op de rug![]()
Gekregen van ons
-
Pascal Woudenberg
Vroegah met een groepje vrienden met een brommer shirts met deze opdruk laten maken. Good old times.....Metchu schreef:hahaha wat ik net tegen kwam toen ik naar huis reed: