Shakes schreef:Ligt natuurlijk aan die fantastische Iphone die die barbieplasticcensamsung ver achter laat.

Shakes schreef:Ligt natuurlijk aan die fantastische Iphone die die barbieplasticcensamsung ver achter laat.
BMW heeft vorige maand The Ultimate Drive-app gelanceerd. Deze app richt zich vooral op het zoeken naar mooie routes met de auto, motor of fiets. Heb je de route gereden? Dan kun je die ook beoordelen. Heb je zelf een route, die je wil delen met anderen? Dan behoort dat ook tot de mogelijkheden.
HansD schreef:Ja, 3G watchdog. Werkt prima bij mij.
Thanx, alsnog. Kijken of het een beetje klopt. Handig om het internet op reis goed bij te houden.Stefan R schreef:Hier ook 3G watchdog, prima App
Teamviewer werkte bij mij gewoon goed, op honeycomb en Iphone. Je muiscursor zit inderdaad niet waar je je vinger houd, je sleept hem alsware over het beeld heen. Beetje zoals een "echte" muis, je hand beweegt en het pijltje op het scherm beweegt mee.De Sjack schreef:Effe een vraagje tussendoor.
Ik heb de Samsung Tab 10.1, dat is met Android 3.1
Wil daarmee thuis op de pc kunnen inloggen, oftewel het scherm aldaar kunnen overnemen.
Heb er nu Teamviewer opstaan, kan verbinden etc, maar de touchscreen bediening komt niet overeen met de muisopdracht op de home-pc.
Ik zie dus op m'n tablet-scherm bv excel open staan van de remotepc, maar als ik op een cel tip,
klik ik als het ware op een andere plaats.
Ook slepen van de muisaanwijzer gaat erg lastig, omdat je vinger op een andere plaats zit dan de muis op dat moment.
Bij MS extern-buroblad was dit wel het geval (Op m'n inmiddels kapotte HTC HD2 met Windows-mobile erop), dat werkte perfect.
Heb al veel zitten zoeken op i-net, maar kom niet echt een oplossing tegen.
Iemand een goed android progje waarmee je een pc goed kan overnemen en bedienen via touch?
Wel uit eigen ervaring aub, er staan er een millioen op i-net en die zouden allemaal correct werken, maar in de praktijk vaak net niet.
Nee dit is voor elk android toestel.Stefan R schreef:Is alleen voor geroote telefoons toch Marc?
Ben jij in de markt voor de nieuwe Galaxy Nexus? Ik zit er sterk over te denken om die te gaan halenmrbbs schreef:Sinds gisterenavond heb ik ICS 4.03 op mijn Nexus S staan.
Eerste bevindingen:
- Geen face-unlock met Nexus S
- Eindelijk een uitstekende browser
- Algemene snelheid is zeer snappy
- kalender app is terug verbeterd
- Bij het verwijderen van een bericht krijg je bericht "cancel - delete", maar delete had ik dus liever links gezien ipv rechts
- lettertype en icoontjes zijn veel mooier
- foto's in de gallery renderen veel sneller
- je hebt nu een opsplitsing tussen my contacts en business contacts
- later meer..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten