16 oktober: E30 meeting Leeuwarden

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Jelmer Staal

16 oktober: E30 meeting Leeuwarden

Bericht door Jelmer Staal » 11 okt 2011, 12:30

Op 16 oktober wordt op de Castorweg in Leeuwarden een E30 meeting gehouden. De meeting is georganiseerd door liefhebbers die actief zijn op de E30 fansite.

Er is gekozen voor de locatie Castorweg omdat ‘Hidzer’s autoservice’ er binnenkort de deuren opent. Hidzer is Apk-keuringmeester en een erg goede monteur. Maar hij is ook meervoudig E30 eigenaar en heeft diverse BMW projecten gerealiseerd – waaronder een groot deel van de aanpassingen aan mijn auto.

Niet alle modellen die aanwezig zullen zijn, zijn origineel van binnen. Er zullen ook E30’s met M50's en zelfs S50’s zijn. Veel liefhebbers van plastic worden (gelukkig) niet verwacht, dus het sobere en hoekige ontwerp kan wel ongehinderd bewonderd worden. Zelf zal ik aanwezig zijn met mijn diamantschwartze M-Tech-I met M50B25, voor de bezoekers van de laatste DF trackday op het circuit van Assen geen onbekende.

Omdat er op dit forum ook veel liefhebbers en rijders van de E30 aanwezig zijn, leek een berichtje me hier wel gepast. Andere BMW’s zijn ook van harte welkom, maar hou er wel rekening mee dat we gedrag wat op een trackday hoort zondag liever niet zien. De meeting begint om 14u00.

Plaats reactie