Wie gaat er DNRT rijden in SPA op 8 oktober ??

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
RJay

Re: Wie gaat er DNRT rijden in SPA op 8 oktober ??

Bericht door RJay » 09 okt 2011, 22:27

Die code rood vind ik echt twijfelachtig, vlag dan gewoon af, dan zijn we nog sneller van de baan af ook!
Heb zelf ook het gevoel veel geleerd te hebben in de plenz vrijdag en zaterdag :)

Enfin, heb al begrepen dat het eens maar voorlopig niet meer is ivm het gezeik met de schadetransporten.

leonard

Bericht door leonard » 10 okt 2011, 09:25

Spa was Top

Veel water op de baan. Mijn toyo's waren heel matig maar aan de buitenkant van de baan was toch veel grip te vinden. Dankzij dat toch een 3e tijd in de kwali bij de E30 sprint en een 2e (na Tristan) in de E30 zec. Race's waren gaaf met een snelste tijd in de regen van 3.30 en op droog een 3.024. Met beide dus zeer tevreden. Zatredagmorgen toch maar nieuwe toyo's voor gemonteerd omdat het na de middagrace op droog toch wel bijna slicks geworden waren, daarna ging het een stuk beter. Mn snelste tijd in de regen werd toen 3.28 Eindresultaat een 2e plek in de E30 sprint ( na Keff) en een 1e plek in de E30zec.

Ik hoop dat we er volgend jaar weer een keer rijden maar na het betoog van Huub heb ik daar wel mn twijfels over :-(

@Leen
Waar was je nou met de prijsuitreiking? Huub had zo'n heel mooi bordje voor je...;-)

Mart
Auto: BMW E46 M3

Bericht door Mart » 11 okt 2011, 13:35

Als het niet het hele weekend zo hard geregend had, dan was het denk ik wel meegevallen met de hoeveelheid schadetransporten. Het was wel erg glad! Maar wel super gaaf :swinging:

Afbeelding

Niels 155
Auto: Alfa 155 2.0 16V EVO4 Seq

Bericht door Niels 155 » 11 dec 2011, 15:22

Regen zat idd dat weekend...

https://www.facebook.com/media/set/?set ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie