Battlefield 3

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
dvh

Re: Battlefield 3

Bericht door dvh » 01 okt 2011, 11:03

Ja het is een nobrainer.. Ik koop hem toch wel.
Maar weet niet of ik de beta verder speel. Vind de metromap zowiezo niet mijn ding. En wanneer ik buk en door de grond zak maakt de gameplay niet bepaald beter...:)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 01 okt 2011, 12:19

Dat laatste had ik daarnet ook vaak, gisteren minder naar mijn idee.

De map heeft eigenlijk wel alle elementen. Stukje open vlakte, in het donker en stukje in de stad. Het donker is ook niet mijn favoriet. Maar het geeft een indruk.

Ik zag daarne al weer mensen voorbij komen met lvl 30+, dan heb je toch geen leven? :lol:

dvh

Bericht door dvh » 01 okt 2011, 13:29

lol idd..
Weet je wat het is.. de game is pas leuk als je alles kan.
Dus tanks, vliegtuigen, ect. Gewoon alle ( basis ) wapens tot je beschikking enzo.

En wellicht wat bevooroordeelt. Ik speel de laatste weken enkel Medel of Honor en Gears of War 3.
Dat zijn beide spellen die er gewoon top uitzien en het maximale uit de Xbox halen.

Zo'n beta heeft gewoon erg veel schoonheidsfoutjes, tel daar een haperende gameplay bij op die tevens beperkt wordt qua middelen, en dan krijg ik toch al snel een verkeerde indruk, gezien mijn verwachtingen erg hoog zijn voor deze game.

Ik ga vanavond nog eens spelen, vind ik het niks dan laat ik hem gewoon lekker liggen tot 29-11.

Edit:

Vandaag 2 uurtjes gespeelt.. Grafisch nog niet ok... Maar toch wel erg leuk.. Ik wil de full game !

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 02 okt 2011, 11:51

:banging:

Geert.

Bericht door Geert. » 02 okt 2011, 12:21

Ik vind het er prima uitzien alleen de map metro vind ik echt stupid! .. ik hou niet van close combat zonder tanks, heli, straaljagers etc.. vind het veel leuker om met je squad een strategie toe te passen :) beetje ouwehoeren en schelden met elkaar :tong:

Dit is naar mijn mening dus lang niet wat het echte spel gaat brengen, zeker weten dat die veeeeellll vetter wordt. Zo is het maar "gewoon" een shooter. Wel lekker om ff te wennen aan de nieuwe bewegingen en wapens :blink:

Wat ik wel weer enorm ziek vind.. Het spel was nog geen 2 dagen in de lucht en er zitten alweer level 30 poppetjes in.. dan heb je echt GEEN leven :kikker:

dvh

Bericht door dvh » 02 okt 2011, 12:29

Als je wat verder komt in Operation Metro dan ga je uiteindelijk weer naar buiten.
Vet stuk is dat.. Daar kun je dus in de gebouwen, en heb je echte urban combat.

Geen woestijn/jungle gevechten, maar die komen er ook aan in de volledige versie.
Ik heb er al zin in..

Inmiddels ben ik op mijn eerdere post teruggekomen.. ik speel nu eigenlijk niks anders dan de beta.... :ninja:

Geert.

Bericht door Geert. » 02 okt 2011, 12:30

dvh schreef:Als je wat verder komt in Operation Metro dan ga je uiteindelijk weer naar buiten.
Vet stuk is dat.. Daar kun je dus in de gebouwen, en heb je echte urban combat.

Geen woestijn/jungle gevechten, maar die komen er ook aan in de volledige versie.
Ik heb er al zin in..

Inmiddels ben ik op mijn eerdere post teruggekomen.. ik speel nu eigenlijk niks anders dan de beta.... :ninja:
lol :hosanna:

Jorik

Bericht door Jorik » 02 okt 2011, 12:36

Net de limited edition besteld voor de pc via wehkamp.nl voor 38,50 incl bezorgkosten... Laat maar komen! :hosanna:

WJ

Bericht door WJ » 07 okt 2011, 12:09

After analyzing the data from our first round of closed Caspian Border tests, we have great news for participants in the Battlefield 3 PC Open Beta: the DICE team has decided to bring back Caspian Border for the beta’s final weekend and conduct an open large scale test of the 64 player Caspian Border map.

*****Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers*****

:wave:

dvh

Bericht door dvh » 07 okt 2011, 12:11

arch... ik wil dat ook op de Xbox :zwijntje:

Heb wel de limited besteld overigens..... Spel is echt gaaf..
Ondanks dat ik Forza 4 binnenkort op de plank heb liggen en GoW3 net heb, vrees ik dat ze beide weinig gespeelt worden wanneer BF3 uit is.

Bram

Bericht door Bram » 07 okt 2011, 15:36

Vet!

dvh

Bericht door dvh » 07 okt 2011, 16:27

Welke class spelen jullie ?
Alles door elkaar of speel je vooral een bepaald soort ?

Zelf ben ik support. Tot nu toe vind ik dit het fijnste spelen. unlimited ammo is ook altijd leuk !

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 07 okt 2011, 20:10

ik speel alle klasses door elkaar, maar ben echt geen ster met de controller. Doe mij maar een muis om te richten.

Snap niet hoe die gasten dat toch altijd voor elkaar krijgen om mij zo snel dood te schieten en ik maar richten en richten, sta meestal ergens onderaan de lijst de bungelen..... gek wordt ik ervan!

Zag het ook nog even op een PC, maar dat is grafisch echt 10x mooier dan op de PS3 moet ik toegeven.

Bram

Bericht door Bram » 07 okt 2011, 20:24

Dit is nog niks, aangezien een hoop grafische zooi uitgeschakeld is. De Ultra settings in de bèta zijn niet de echte ultra instellingen en zo zijn er nog wel meer dingen die pas aan gaan in de retail.

dvh

Bericht door dvh » 07 okt 2011, 20:25

* kuchidemvoordexbox/ps3*

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 08 okt 2011, 16:33

dvh schreef:Welke class spelen jullie ?
Alles door elkaar of speel je vooral een bepaald soort ?

Zelf ben ik support. Tot nu toe vind ik dit het fijnste spelen. unlimited ammo is ook altijd leuk !
Ligt een beetje in welk deel van de map ik zit.
In het begin vaak sniperen. Kan er niets aan doen, maar vind dat echt mooi om te doen :D

Daarna voornamelijk de support of medic (?) klasse. Maar als engineer kun je met je rocketlauncher wel mooi groepjes mensen de lucht in schieten :mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 09 okt 2011, 12:01

Vannacht eindelijk caspian border fatsoenlijk kunnen spelen, inclusief vliegen in een heli en 2x in een jet.

Madderfakker, wat dik allemaal :wave:

Geert.

Bericht door Geert. » 09 okt 2011, 13:21

partyondude schreef:Vannacht eindelijk caspian border fatsoenlijk kunnen spelen, inclusief vliegen in een heli en 2x in een jet.

Madderfakker, wat dik allemaal :wave:
Ook op ps3 of alleen pc?

Bram

Bericht door Bram » 09 okt 2011, 13:30

Ik speel alleen op de pc, heb geen consoles hier :)

Recentelijk weer aardig wat geld uitgegeven om de pc aan te passen, maar dan speel je ook in full HD en dat is toch wel heel vet :D

Misschien nog een videokaartje erbij prikken of een volledig nieuwe, maar ik hoop eigenlijk dat dat niet nodig is en dit zo gewoon gaat werken.

Geert.

Bericht door Geert. » 09 okt 2011, 13:53

Shit .. idd alleen op de pc.. nou dat gaat ie van mij niet trekken
Dus maar weer lekker wachten :shout:

Bram

Bericht door Bram » 09 okt 2011, 14:59

Het spel komt op alle platformen uit, maar is echt dedicated aan de pc, vandaar dat het op laatstgenoemde ook super goed uitziet!

Bram

Bericht door Bram » 09 okt 2011, 16:08

Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hires texture pack

De Xbox 360-uitvoering van Battlefield 3, die twee dvd-schijfjes zal beslaan, bevat een optioneel te installeren high-res texture pack. Hierdoor krijgen de textures van de shooter op Microsofts console een aanzienlijk hogere kwaliteit, zo stelt DICE.

Dat meldt de website Gamerzines dat een interview hield met Patrick Liu, producer bij ontwikkelaar DICE. De release van BF3 voor de Xbox 360-console zal twee dvd-schijfjes tellen: één voor de singleplayer-modus en een tweede voor de multiplayer-variant. Op een van deze schijfjes zal een hi-res texture pack te vinden zijn. Gebruikers kunnen deze al dan niet installeren op de harde schijf van de Xbox 360.

Met het hi-res texture pack stelt DICE dat het de graphics van de shooter naar een hoger plan kan tillen, mede omdat de textures niet langer van een relatief traag dvd-schijfje ingeladen worden. Het is nog niet duidelijk of DICE het texture pack ook als installatie-optie zal aanbieden in de PS3-versie van de game. Gamerzines stelt echter dat de shooter er in hun ogen op de Xbox 360 grafisch beter uit ziet dan op de PS3.

Het door EA uitgegeven Battlefield 3 verschijnt op op 28 oktober voor de pc, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De open multiplayerbèta voor deze platformen loopt nog tot en met zondag.

Check ook even het filmpje op tweakers. Hierin zie je dat een hoop scenes uit BF3 gewoon live zijn opgenomen, door ze met militairen na te bootsen :wave:

http://tweakers.net/nieuws/77294/battle ... -pack.html

Marc R

Bericht door Marc R » 09 okt 2011, 16:14

K heb de beta ook een paar dagen nu,maar ik heb wat onduidelijkheden omtrent de besturing (wapens pakken enz)

Weet iemand of dit ergens staat?

Moet wel zeggen dat het op de 155cm LED met het home cinema systeem wel echt een warzone lijkt hier thuis... :D

Al ben ik degene die steeds ge-killed word lijkt het wel,zit nu pas op rank 3..

WJ

Bericht door WJ » 09 okt 2011, 16:22

"the hi-res textures have been confirmed for PS3. As well, the multiplayer, co-op, and textures are on disc one for 360, while disc two contains single player. On PS3, all content is on the one disc."

Grappig dat door de tekortkomingen van de Xbox ze een extra yay hooray news item krijgen, wat dus eigenlijk nergens over gaat. :)

dvh

Bericht door dvh » 09 okt 2011, 20:16

:wave: :popcorn: :beer:

partyondude schreef:Battlefield 3 voor Xbox 360 krijgt hires texture pack

De Xbox 360-uitvoering van Battlefield 3, die twee dvd-schijfjes zal beslaan, bevat een optioneel te installeren high-res texture pack. Hierdoor krijgen de textures van de shooter op Microsofts console een aanzienlijk hogere kwaliteit, zo stelt DICE.

Dat meldt de website Gamerzines dat een interview hield met Patrick Liu, producer bij ontwikkelaar DICE. De release van BF3 voor de Xbox 360-console zal twee dvd-schijfjes tellen: één voor de singleplayer-modus en een tweede voor de multiplayer-variant. Op een van deze schijfjes zal een hi-res texture pack te vinden zijn. Gebruikers kunnen deze al dan niet installeren op de harde schijf van de Xbox 360.

Met het hi-res texture pack stelt DICE dat het de graphics van de shooter naar een hoger plan kan tillen, mede omdat de textures niet langer van een relatief traag dvd-schijfje ingeladen worden. Het is nog niet duidelijk of DICE het texture pack ook als installatie-optie zal aanbieden in de PS3-versie van de game. Gamerzines stelt echter dat de shooter er in hun ogen op de Xbox 360 grafisch beter uit ziet dan op de PS3.

Het door EA uitgegeven Battlefield 3 verschijnt op op 28 oktober voor de pc, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De open multiplayerbèta voor deze platformen loopt nog tot en met zondag.

Check ook even het filmpje op tweakers. Hierin zie je dat een hoop scenes uit BF3 gewoon live zijn opgenomen, door ze met militairen na te bootsen :wave:

http://tweakers.net/nieuws/77294/battle ... -pack.html

Plaats reactie