BMW 1 Serie M Coupé
- Downforce Hans
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Wat voor verhaal had je anders verwacht van iemand die uit een punto eva stapt.....
dan ben je altijd onder de indruk......... 
- Robin Hartog
15 maanden!Booooh schreef:Dat heb ik met de GT-R gedaan, duurde ook nog eens 15 maanden voordat ik hem op de stoep had staan, was het absoluut waardDownforce Hans schreef:Mijn Corvette uit de folder besteld, had er niet eens in gezeten...
Denk dat je van de 1M ook geen spijt kan krijgen als impuls aankoop ...
Ben
PS Met dat rijden in de GT-R neem je wel wat risico op een (lichte) teleurstelling...
Was je toen niet al vergeten dat je er een had besteld?
- GTRene
das inderdaad vrij lang, tegen die tijd kan er al weer een nieuwer model zijn wat je nog beter kan passen 
- Leen
dat zou zo maar eens kunnen Ben , maar inruil speelde ook een rol . Visscher kijkt niet eens naar mijn M3 , daar wordt een handelaarsvriendje gebeld wat hij voor een m3 over heeft , kortom dat gat gaat veels te groot zijn , nu heb ik een leuke deal kunnen doen bij mij "huisdealer" , acceptabele korting op de 1M en goede inruil voor de M3 (dit is de 6e nieuwe daar de laatste 5 jaar ) en de inuil ligt voor januari 2012 > 10 mille hoger dan ik met kerst (2010) vorig jaar kreeg bij inruil op hun zwarte demo GTR .Booooh schreef:Dat heb ik met de GT-R gedaan, duurde ook nog eens 15 maanden voordat ik hem op de stoep had staan, was het absoluut waardDownforce Hans schreef:Mijn Corvette uit de folder besteld, had er niet eens in gezeten...
Denk dat je van de 1M ook geen spijt kan krijgen als impuls aankoop ...
Ben
PS Met dat rijden in de GT-R neem je wel wat risico op een (lichte) teleurstelling...
- Martijn_bmw
Macboy schreef:Hielke geweldig verslag waaruit eens te meer blijkt dat je het grootste schrijverstalent op DF bent en misschien ook ver daarbuiten. Je weet je beleving voortreffelijk op papier te zetten en hopelijk snappen al die mensen die zo negatief over je doen waarom een handjevol anderen je zo graag proefritten zien maken.
My greatest compliments![]()
Hielke schreef:Net voordat je de voorbanden hun grip hoort verliezen heeft het stuur je diezelfde informatie al gegeven.
mee eens
-
M@rcel
Ja nog effe, hebben we straks ook nog een knuffel-ritjesbietser op DF.
- PD power
Ben je een proefrit aan het bietsen in een 4 cyl schraapdiesel....... toch 1 cyl meerMacboy schreef:Hielke geweldig verslag waaruit eens te meer blijkt dat je het grootste schrijverstalent op DF bent en misschien ook ver daarbuiten. Je weet je beleving voortreffelijk op papier te zetten en hopelijk snappen al die mensen die zo negatief over je doen waarom een handjevol anderen je zo graag proefritten zien maken.
My greatest compliments![]()
Hielke schreef:Net voordat je de voorbanden hun grip hoort verliezen heeft het stuur je diezelfde informatie al gegeven.
Hij kan het wel mooi zeggen dat klopt, maar niet te ver bukken, krijgt ie weer capsones.....
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ja in dat geval heb je eigenlijk geen keuze, naar wat ik hier aan ervaringen heb gelezen, zul je er ook naar alle waarschijnlijkheid geen spijt van krijgen, als dat toch het geval is dan gewoon keihard ontkennenLeen schreef:dat zou zo maar eens kunnen Ben , maar inruil speelde ook een rol . Visscher kijkt niet eens naar mijn M3 , daar wordt een handelaarsvriendje gebeld wat hij voor een m3 over heeft , kortom dat gat gaat veels te groot zijn , nu heb ik een leuke deal kunnen doen bij mij "huisdealer" , acceptabele korting op de 1M en goede inruil voor de M3 (dit is de 6e nieuwe daar de laatste 5 jaar ) en de inuil ligt voor januari 2012 > 10 mille hoger dan ik met kerst (2010) vorig jaar kreeg bij inruil op hun zwarte demo GTR .
Veel plezier alvast met de auto...
Ben
- Sperdy
Hielke, wat een slijmballenbetoog over die 1M
. Op het nippertje, dat wel, want je had bijna een DF-ban voor life aan de broek. Je was ook zo onaardig over BMW de laatste tijd. Maar nu kruip je weer lekker tegen ons aan.. Maar die 1M stuurt inderdaad leuk, beetje lullige software nog
. Vraagje: reed jij 1 op 14? 
- Hielke
FerdiACS1 schreef:Hielke, wat een slijmballenbetoog over die 1M. Op het nippertje, dat wel, want je had bijna een DF-ban voor life aan de broek. Je was ook zo onaardig over BMW de laatste tijd. Maar nu kruip je weer lekker tegen ons aan.. Maar die 1M stuurt inderdaad leuk, beetje lullige software nog
. Vraagje: reed jij 1 op 14?
En dat terwijl ik 'm heimelijk ook wel graag een beetje had willen afbranden. Dat tegendraadse ligt me wel
Nee, serieus, over auto's zal ik altijd m'n eerlijke mening geven. Als het over auto's al niet meer kan, waarover dan wel. De 1M of welke andere BMW kan er niks aan doen dat een grote groep mensen op DF met oogkleppen in de vorm van een propellor rondloopt.
Misschien kan ik je Schnitzel nog eens afbranden!!!
- GTRene
oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?
- Hielke
Hij heeft het al een paar keer aangeboden Rene. Het moet er alleen nog eens van komen.GTRene schreef:oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?
- GTRene
zou ik prachtig vinden, nu heb je dan in bv de 135i gereden dacht ik? en de 1M dus ook...en dan de veel besproken (door eigenaar dat dan welHielke schreef:Hij heeft het al een paar keer aangeboden Rene. Het moet er alleen nog eens van komen.GTRene schreef:oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?
dan heb je een redelijke basis qua gevoel in stuur en rem e.d. gevoel
- Sperdy
Tuurlijk mag Hielke een keer stuur'n in 'n echte BMW. Als ik voor zaken weer in 't Noorden ben. Alleen die Rijksambtenaren, best prima lui, maar beslut'n nemen, arregat, daar houd'n die lui nie van 
-
Marc R
Leen schreef:http://www.youtube.com/watch?v=rNQRfBAzSzo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
prod. dec '11 -> kent. jan '12
-1M Alpine White
- performance stuur II
- performance stoelen
- Harman kardon
- shadowline
- getinte achterramen
- bmw apps
- uitgeb verlichtingspakket
- grijze baan in voorruit
automaatloos woon/werk in 2012 ..........(en dat terwijl ik op 11 october nog op Assen moet rijden in een GTr)
Gefeliciteerd Leen! had je vanmorgen natuurlijk gesproken maar wilde het toch ff melden...
najah...begin Jan maar ff een ritje zeker? kan jij ff in het cruiseschip rijden haha
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
De 1M coupé nu voor iedereen haalbaar.
http://link.marktplaats.nl/488355352" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/488355352" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jorik
Gister toch maar even langs de dealer gegaan om een afspraak te maken voor een proefrit... Ben heel benieuwd!
- Snipe
Het is nu dinsdagavond. Er is sinds zaterdag niets meer gepost in het 1 M-topic. Onwaarschijnlijk natuurlijk, maar gelukkig biedt CAR uitkomst.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... st-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... st-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?

- Snipe
Da's al lang geleden. Ik spam nu door voor een M5.Hielke schreef:Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?
Bevalt de Punto nog een beetje?
- Hielke
Best! Tis nog geen kwart 1M, maar ik ben snel tevredenSnipe schreef:Da's al lang geleden. Ik spam nu door voor een M5.Hielke schreef:Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?
Bevalt de Punto nog een beetje?
- Joost
Gefeliciteerd Leen, verassende keuze.
Nog geen spijt na je rit in de GTR vandaag? Hoe was het?
Nog geen spijt na je rit in de GTR vandaag? Hoe was het?
- Leen
Geen spijt Joost, maar een goede auto is zo.n GTr wel . Zie antwoord van andre in het gtr draadje
- Sperdy
GTR lijkt mij totaal ander autogevoel dan de 1M. Vooral het 'happy stearing' lijkt mij in een 1M leuker. Powerwise ga je wel een behoorlijke stap terug. Geeft niet natuurlijk want ook met een 1M kun je 250 rijden op de A2 (Utrecht - Amsterdam) waar je maar 100 mag
. De 1M lijkt mij praktischer.