BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Downforce Hans

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door Downforce Hans » 03 okt 2011, 22:43

Wat voor verhaal had je anders verwacht van iemand die uit een punto eva stapt..... :roflol: dan ben je altijd onder de indruk......... :wheelchair:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 03 okt 2011, 22:46

Booooh schreef:
Downforce Hans schreef:Mijn Corvette uit de folder besteld, had er niet eens in gezeten :mrgreen:
Dat heb ik met de GT-R gedaan, duurde ook nog eens 15 maanden voordat ik hem op de stoep had staan, was het absoluut waard :thumbup: ...

Denk dat je van de 1M ook geen spijt kan krijgen als impuls aankoop ...

Ben

PS Met dat rijden in de GT-R neem je wel wat risico op een (lichte) teleurstelling ;) ...
15 maanden! :duh:

Was je toen niet al vergeten dat je er een had besteld? :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 okt 2011, 07:42

das inderdaad vrij lang, tegen die tijd kan er al weer een nieuwer model zijn wat je nog beter kan passen :mrgreen:

Leen

Bericht door Leen » 04 okt 2011, 08:27

Booooh schreef:
Downforce Hans schreef:Mijn Corvette uit de folder besteld, had er niet eens in gezeten :mrgreen:
Dat heb ik met de GT-R gedaan, duurde ook nog eens 15 maanden voordat ik hem op de stoep had staan, was het absoluut waard :thumbup: ...

Denk dat je van de 1M ook geen spijt kan krijgen als impuls aankoop ...

Ben

PS Met dat rijden in de GT-R neem je wel wat risico op een (lichte) teleurstelling ;) ...
dat zou zo maar eens kunnen Ben , maar inruil speelde ook een rol . Visscher kijkt niet eens naar mijn M3 , daar wordt een handelaarsvriendje gebeld wat hij voor een m3 over heeft , kortom dat gat gaat veels te groot zijn , nu heb ik een leuke deal kunnen doen bij mij "huisdealer" , acceptabele korting op de 1M en goede inruil voor de M3 (dit is de 6e nieuwe daar de laatste 5 jaar ) en de inuil ligt voor januari 2012 > 10 mille hoger dan ik met kerst (2010) vorig jaar kreeg bij inruil op hun zwarte demo GTR .

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 04 okt 2011, 16:03

Macboy schreef:Hielke geweldig verslag waaruit eens te meer blijkt dat je het grootste schrijverstalent op DF bent en misschien ook ver daarbuiten. Je weet je beleving voortreffelijk op papier te zetten en hopelijk snappen al die mensen die zo negatief over je doen waarom een handjevol anderen je zo graag proefritten zien maken.

My greatest compliments :clap:

Hielke schreef:Net voordat je de voorbanden hun grip hoort verliezen heeft het stuur je diezelfde informatie al gegeven.

mee eens :thumbup: moet zeggen dat ik Hielke eerst ook een beetje vervelend vond in dit topic maar nu zijn verhaal gelezen te hebben TOP!!

M@rcel

Bericht door M@rcel » 04 okt 2011, 17:09

Ja nog effe, hebben we straks ook nog een knuffel-ritjesbietser op DF.

PD power

Bericht door PD power » 04 okt 2011, 18:48

Macboy schreef:Hielke geweldig verslag waaruit eens te meer blijkt dat je het grootste schrijverstalent op DF bent en misschien ook ver daarbuiten. Je weet je beleving voortreffelijk op papier te zetten en hopelijk snappen al die mensen die zo negatief over je doen waarom een handjevol anderen je zo graag proefritten zien maken.

My greatest compliments :clap:

Hielke schreef:Net voordat je de voorbanden hun grip hoort verliezen heeft het stuur je diezelfde informatie al gegeven.
Ben je een proefrit aan het bietsen in een 4 cyl schraapdiesel....... toch 1 cyl meer :mrgreen:

Hij kan het wel mooi zeggen dat klopt, maar niet te ver bukken, krijgt ie weer capsones..... :tooth:

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 04 okt 2011, 19:06

Leen schreef:dat zou zo maar eens kunnen Ben , maar inruil speelde ook een rol . Visscher kijkt niet eens naar mijn M3 , daar wordt een handelaarsvriendje gebeld wat hij voor een m3 over heeft , kortom dat gat gaat veels te groot zijn , nu heb ik een leuke deal kunnen doen bij mij "huisdealer" , acceptabele korting op de 1M en goede inruil voor de M3 (dit is de 6e nieuwe daar de laatste 5 jaar ) en de inuil ligt voor januari 2012 > 10 mille hoger dan ik met kerst (2010) vorig jaar kreeg bij inruil op hun zwarte demo GTR .
Ja in dat geval heb je eigenlijk geen keuze, naar wat ik hier aan ervaringen heb gelezen, zul je er ook naar alle waarschijnlijkheid geen spijt van krijgen, als dat toch het geval is dan gewoon keihard ontkennen ;) ...

Veel plezier alvast met de auto...

Ben

Sperdy

Bericht door Sperdy » 04 okt 2011, 20:58

Hielke, wat een slijmballenbetoog over die 1M :). Op het nippertje, dat wel, want je had bijna een DF-ban voor life aan de broek. Je was ook zo onaardig over BMW de laatste tijd. Maar nu kruip je weer lekker tegen ons aan.. Maar die 1M stuurt inderdaad leuk, beetje lullige software nog :). Vraagje: reed jij 1 op 14? :)

Hielke

Bericht door Hielke » 04 okt 2011, 21:33

FerdiACS1 schreef:Hielke, wat een slijmballenbetoog over die 1M :). Op het nippertje, dat wel, want je had bijna een DF-ban voor life aan de broek. Je was ook zo onaardig over BMW de laatste tijd. Maar nu kruip je weer lekker tegen ons aan.. Maar die 1M stuurt inderdaad leuk, beetje lullige software nog :). Vraagje: reed jij 1 op 14? :)
:D

En dat terwijl ik 'm heimelijk ook wel graag een beetje had willen afbranden. Dat tegendraadse ligt me wel :lol:

Nee, serieus, over auto's zal ik altijd m'n eerlijke mening geven. Als het over auto's al niet meer kan, waarover dan wel. De 1M of welke andere BMW kan er niks aan doen dat een grote groep mensen op DF met oogkleppen in de vorm van een propellor rondloopt.

Misschien kan ik je Schnitzel nog eens afbranden!!!

:blink:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 okt 2011, 22:10

oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?

Hielke

Bericht door Hielke » 04 okt 2011, 22:17

GTRene schreef:oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?
Hij heeft het al een paar keer aangeboden Rene. Het moet er alleen nog eens van komen.

GTRene

Bericht door GTRene » 04 okt 2011, 22:36

Hielke schreef:
GTRene schreef:oe...uitdaging, die vind ik goed, Ferdi durf je dat aan?
Hij heeft het al een paar keer aangeboden Rene. Het moet er alleen nog eens van komen.
zou ik prachtig vinden, nu heb je dan in bv de 135i gereden dacht ik? en de 1M dus ook...en dan de veel besproken (door eigenaar dat dan wel :lol: :wink: ) ASC1 :wave:

dan heb je een redelijke basis qua gevoel in stuur en rem e.d. gevoel

Sperdy

Bericht door Sperdy » 04 okt 2011, 23:46

Tuurlijk mag Hielke een keer stuur'n in 'n echte BMW. Als ik voor zaken weer in 't Noorden ben. Alleen die Rijksambtenaren, best prima lui, maar beslut'n nemen, arregat, daar houd'n die lui nie van :)

Marc R

Bericht door Marc R » 05 okt 2011, 13:13

Leen schreef:http://www.youtube.com/watch?v=rNQRfBAzSzo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

prod. dec '11 -> kent. jan '12
-1M Alpine White
- performance stuur II
- performance stoelen
- Harman kardon
- shadowline
- getinte achterramen
- bmw apps
- uitgeb verlichtingspakket
- grijze baan in voorruit

automaatloos woon/werk in 2012 ..........(en dat terwijl ik op 11 october nog op Assen moet rijden in een GTr :? )

Gefeliciteerd Leen! had je vanmorgen natuurlijk gesproken maar wilde het toch ff melden...

najah...begin Jan maar ff een ritje zeker? kan jij ff in het cruiseschip rijden haha

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 08 okt 2011, 17:13

De 1M coupé nu voor iedereen haalbaar.

http://link.marktplaats.nl/488355352" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 08 okt 2011, 17:24

:lol:

Jorik

Bericht door Jorik » 08 okt 2011, 19:35

Gister toch maar even langs de dealer gegaan om een afspraak te maken voor een proefrit... Ben heel benieuwd!

Snipe

Bericht door Snipe » 11 okt 2011, 18:41

Het is nu dinsdagavond. Er is sinds zaterdag niets meer gepost in het 1 M-topic. Onwaarschijnlijk natuurlijk, maar gelukkig biedt CAR uitkomst.

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... st-review/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hielke

Bericht door Hielke » 11 okt 2011, 19:00

Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?

:tooth:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 okt 2011, 19:05

Hielke schreef:Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?

Da's al lang geleden. Ik spam nu door voor een M5.
Bevalt de Punto nog een beetje?

Hielke

Bericht door Hielke » 11 okt 2011, 19:11

Snipe schreef:
Hielke schreef:Hoeveel keer moet je nog reclame voor de 1M maken voordat de importeur je zo'n ding cadeau doet Perry?

Da's al lang geleden. Ik spam nu door voor een M5.
Bevalt de Punto nog een beetje?
Best! Tis nog geen kwart 1M, maar ik ben snel tevreden :wink:

Joost

Bericht door Joost » 11 okt 2011, 19:52

Gefeliciteerd Leen, verassende keuze.

Nog geen spijt na je rit in de GTR vandaag? Hoe was het?

Leen

Bericht door Leen » 11 okt 2011, 22:14

Geen spijt Joost, maar een goede auto is zo.n GTr wel . Zie antwoord van andre in het gtr draadje

Sperdy

Bericht door Sperdy » 12 okt 2011, 09:17

GTR lijkt mij totaal ander autogevoel dan de 1M. Vooral het 'happy stearing' lijkt mij in een 1M leuker. Powerwise ga je wel een behoorlijke stap terug. Geeft niet natuurlijk want ook met een 1M kun je 250 rijden op de A2 (Utrecht - Amsterdam) waar je maar 100 mag :). De 1M lijkt mij praktischer.

Plaats reactie