Bedankt allen voor de hele leuke reactie's!
Luco schreef:Denk dat je op cpz met de clio sneller rond kan dan met de sub.

Ik heb m'n twijfels daarover, de Sub had 125 pk en bijna 250 Nm meer dan de Clio op ongeveer hetzelfde gewicht.
Dat de Clio harder door een bocht kan denk ik wel, maar of je daarmee op CPZ[met toch wel een paar rechte stukken] genoeg goed kan maken.......laatste keer TA op CPZ reed ik met de Sub 3 ronden achter elkaar een 2:04 min.
Joost schreef:Mooi wagentje.
Die van jou mag er anders ook zijn.
DDX schreef:Alleen dat dashboard, hadden ze daar nou echt niets leukers kunnen bedenken ?
Ik ben een Impreza gewend, dan ziet dit er al gauw goed uit.
Zonder dollen, ik vind 't dash van de Clio er helemaal niet verkeerd uit zien.
Knot schreef:Enneh.. 8,5 jaar man... ik heb de 3 jaar nog nooit gehaald met 1 auto.
En voor deze Sub nog 4 jaar een GTT plus gehad, dus in totaal al 12,5 jaar Impreza.
Tristan schreef:LOL......opa en een 'niet roken' sticker op het dashboard.
Ik rook al zeker 10 jaar niet meer in m'n auto's, maar die sticker ga ik nog proberen netjes te verwijderen.
Aiko schreef:nb we zullen je nu wel meer zien op DF,
want ik neem aan dat je bij Extreme Machines er nu uitgekikt wordt 
Heel Vroegâh was er de regel bij E-M dat je meer dan 200 pk moest hebben om erop te mogen, dus ik ken nog net.
Steven Nauta schreef:Super gaaf karretje en rijdt ook lekker!
Zo te zien heeft degene die net voor mij 1e werd goed op de auto gepast!
Jij hebt er ook mee gereden, Steven?
Tinus_TDI schreef:Deze auto is volgens mij een promo/demo auto geweest.
Ik herken hem nml van een test van Autoweek. Volgens mij stond deze ergens vorig jaar ook te koop, heb er toen nml nog naar gekeken.
Klopt, dat filmpje had ik ook al gezien.....staat hier in betere kwaliteit:
http://www.autoweek.nl/video/1021/renault-clio-rs-cup" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Degene waar ik 'm van gekocht heb heeft 'm 1,5 jaar in z'n bezit gehad en zit volgens mij ook hier op 't forum.
Thomasss schreef:Gaaf ding, gefeliciteerd. Ga je er zelf nog wat aan sleutelen?
Voorlopig laat ik 'm zoals ie is.
JeroenT schreef:Ik heb deze in regio Den Haag regelmatig zien rijden.
Dat kan heel goed kloppen, Ruud woont in Den Haag Ypenburg en werkt bij een grote Esso benzinepomp vlakbij 't Forepark.
Dennis van der Schoot schreef:Superauto,ga je veel plezier aan beleven!

Heb ik tenminste wel!
Paar accessoires erbij doen,Renault Sport dingetje in het stuur en een paar eindpijpjes,is wel zo leuk.
Die van jou ziet er ook heel goed uit Dennis, maar ik vind 't nu nog wel grappig dat de uitlaten redelijk verstopt zitten in de diffuser.
Ik zie bij jou een ander stuur en een startknop.....is die van jou een andere uitvoering?
Moet nog een hoop leren op Renault-gebied, ik heb alleen 25 jaar geleden een Renault Alpine A310 gehad.