Toyota Celica GT-Four JDM |

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Re: Toyota Celica GT-Four JDM |

Bericht door Niels v/d burgh » 07 sep 2011, 21:47

Mooie stoeltjes hoor, maar je had er toch al kuipstoelen bij met zo'n groot toyota logo erop ?

Luc B

Bericht door Luc B » 07 sep 2011, 21:49

Niels v/d burgh schreef:Mooie stoeltjes hoor, maar je had er toch al kuipstoelen bij met zo'n groot toyota logo erop ?
Jup , maar deze waren ''op'' . begonnen slijtsporen te vertonen en zaten na niet al te lange tijd voor geen meter meer. Sowieso bieden deze een aardig stuk meer steun.

KoenM

Bericht door KoenM » 07 sep 2011, 22:40

Mooie stoelen :)
Je zit wel erg hoog, of ligt dat aan mij?

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 07 sep 2011, 23:26

Mooie stoeltjes inderdaad, maar in mijn ogen zit je veel te hoog in de auto....

En dan heb ik het nog maar niet over die gordelgaten die ver onder de bovenkant van je schouders zitten. Enig idee wat er gebeurd als je een klapper maakt? Volgens mij wordt je als een dolle naar beneden getrokken in je stoel = breken sleutelbeen en met pech ook nog rugletsel erbij.....

hendri

Bericht door hendri » 07 sep 2011, 23:57

Nette stoeltjes! Goed te lezen dat je het project weer oppakt en de auto houd. :thumbup:

Luc B

Bericht door Luc B » 08 sep 2011, 00:44

Paskal schreef:Mooie stoeltjes inderdaad, maar in mijn ogen zit je veel te hoog in de auto....

En dan heb ik het nog maar niet over die gordelgaten die ver onder de bovenkant van je schouders zitten. Enig idee wat er gebeurd als je een klapper maakt? Volgens mij wordt je als een dolle naar beneden getrokken in je stoel = breken sleutelbeen en met pech ook nog rugletsel erbij.....
Kleine edit toegepast:
De foto was voor de laatste wijziging. Hierbij dat mijn trui ook nog eens omhoog was gekropen. Ik zal met gordels nog eens een foto maken . Mijn schouders zitten mooi onder de gaten, hierop heb ik inderdaad wel gelet !

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 06 okt 2011, 20:08

Gister even binnendoor geweest richting Siebengewald toevallig :) ?

Plaats reactie