Astara heeft vaak gruwelijke mooie 911's staan!
Nogal rauw denk ik.Petrolhead Tom schreef:Hoe zou zo'n RAUH auto rijden?
Rauh Wide BodyKoenM schreef:Waar staat RWB voor dan![]()
Wel een super vet ding zo
Fail. Rough world. Zie eerder geposte filmpjes.Niels v/d burgh schreef:Rauh Wide BodyKoenM schreef:Waar staat RWB voor dan![]()
Zoals Mark al aangaf maar dan nu met fotootje van de vermeende prototype.steve smith schreef:965 is interne benaming voor 964 TurboGodspeed schreef:Ik dacht altijd dat dat een 964 was, wat is precies het verschil tussen de 964 en 965?Niels schreef:In Bad Boys werd een 965 gebruikt, geen 993 Turbo wat wel een prachtige machine is
Wat is een standaard 911 toch eigenlijk ongelooflijk sierlijk.jeust schreef:Nice!
De 996 is origineel Nederlands en geleverd met deze velgen:
Maar dan als MK2, weet niet of er verschil in de velgen zit maar goed.
Petrolhead Tom schreef:Fail. Rough world. Zie eerder geposte filmpjes.Niels v/d burgh schreef:Rauh Wide BodyKoenM schreef:Waar staat RWB voor dan![]()
RWB staat voor Rauh Welt Begriff.
Ik vind zo'n 996 standaard eerder 'n dieptepunt, maar het kon nog dieper met de Cayenne Mk1(Mk2 is best te doen) en de Panamera.Petrolhead Tom schreef:Wat is een standaard 911 toch eigenlijk ongelooflijk sierlijk.jeust schreef:Nice!
De 996 is origineel Nederlands en geleverd met deze velgen:
Maar dan als MK2, weet niet of er verschil in de velgen zit maar goed.
Niet heel veel anders, zij doen alleen de body, volgensmij. Volgens mij staat het ergens in een artikel op speedhunters.com.Niels v/d burgh schreef:Nogal rauw denk ik.Petrolhead Tom schreef:Hoe zou zo'n RAUH auto rijden?
die race time attack noemt idlers gaat door op tsukuba circuitJoene schreef:
Er staat IDLERS op de banden. Dit is een circuit in Japan, waar ze vaak een eigen race organiseren, of time attack rijden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 3 gasten