Omdat ik de laatste tijd steeds vaker op deze site terechtkom, maar even een accountje hier aangemaakt, en dan stel ik mezelf ook gelijk maar even voor;
Ik ben Ruud, werkend en woonachtig in Zwolle, ex-student HTS Autotechniek (studie begin 2010 afgerond).
Maar dat interesseert jullie natuurlijk allemaal niets

Ik rijd in een '85-er Porsche 944 turbo (ofwel 951). Deze auto is sinds April dit jaar in mijn bezit, daarvoor heb ik een 944NA gehad (was in wat mindere toestand, en is uiteindelijk voor onderdelen weggegaan). De 951 is niet helemaal origineel meer; zit een kitje van Vitesse Racing in (andere chip + nog wat spul). Gaat dus allemaal wel leuk van zijn plek af.
Het ding kent geen noemenswaardige problemen, en stuurt ook goed, maar ik sluit niet uit dat er in de toekomst e.e.a. "aangepakt" gaat worden. Voorlopig gebruik ik de auto alleen op de openbare weg, maar op den duur kan het ding maar zo eens een trackday of wat meepakken

Naast dit forum hang ik trouwens ook op het 944forum rond, waarvan hier misschien ook wel een paar bekenden zitten.