k*ttelefooniste AD!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
ErikS

k*ttelefooniste AD!

Bericht door ErikS » 04 okt 2011, 12:29

Ik wil even mijn reactie uiten op een zojuist ontvangen telefoontje van AD.

Ik word gebeld met de vraag of het uitkomt, daarop reageer ik dat dat eraan ligt. (ik ben aan het werk!)

Wij bieden u een abbonement aan voor (......) waarop ik reageer dat ik dat niet hoef, omdat ik een Ipad met internet heb ed.
Oké, dat is leuk, ik kan u dat ook een tablet aanbieden (.....) waarop ik reageer dat ik dat niet WIL, omdat ik er al een heb.
Dan gaat Mw. nog verder, terwijl ik zeg dat het niet nodig is. Ze begint ronduit achterlijk te kafferen aan de telefoon, en probeert te zeggen dat ze het verplicht moet zeggen. (3 x met haar rare geschreeuw!) DAAR heb ik géén boodschap aan!

Voor mij was het gesprek over. geen interesse, klaar.

Voor mij persoonlijk nooit geen AD meer. Terwijl ik de krant wel hoog had zitten tov Telegraaf ed!!

Zo, ff stoom afblazen... En ik had al hoofdpijn! :hot: :tooth:

dvh

Re: k*ttelefooniste AD!

Bericht door dvh » 04 okt 2011, 12:35

Heerlijk.
Lekker zeiken op zo'n druilerige zeikdag.

Maar weet je het zeker dat je geen tablet wil ? :kikker:

ErikS

Bericht door ErikS » 04 okt 2011, 12:39

IK HEB ER AL EEN!!!!! :kikker:

dvh

Bericht door dvh » 04 okt 2011, 12:40

Klote tablets.. Die van mij gaf gisteren de geest.
Gewoon d00d.

Had ik nou die aanbieding van het AD, dan had ik iig nog een krant gehad.. :tooth:

Knot

Bericht door Knot » 04 okt 2011, 12:42

Joh, ik krijg dagelijks 5 van die figuren aan de lijn die je op een nette manier af moet schepen...... beste is gewoon direct ophangen als je zakelijk geen reputatie hoog te houden hebt.

dvh

Bericht door dvh » 04 okt 2011, 12:47

* daag meneer , heeft u even tijd ? Wij zijn van de postcodeloterij en hebben een leuke verrassing voor u'

: 'Mooi ! Stuur maar op'

* errrr.. nee want.. ect. *

En tegen die tijd ligt de hoorn er al weer op meestal.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 04 okt 2011, 12:47

drama idd!! ik had het laatst van de postcode loterij... ja we mogen u gratis 1 maand meespelen aanbieden heeft u interesse.

ik zeg Nee, moet ik daarna weer afzeggen etc. Ja dat is heel makkelijk... ik weer, nee ik wil niet geen zin in.

en dat ging zo een keer of 4 over en weer :devil:

toen viel eindelijk het kwartje, ik wil niet!!!!!!!! :kikker:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 04 okt 2011, 12:48

Edit; DVH had blijkbaar hetzelfde telefoontje laatst :kikker:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 okt 2011, 12:51

Erik is verlie-hiefd. :clap:

Dan maar een tablet-je tegen de koppijn he? :kikker:

allen

Bericht door allen » 04 okt 2011, 12:57

Ik verbreek al een tijdje gewoon de verbinding zonder uberhaupt wat terug te zeggen. Laatst had ik een jonge dame aan de deur die vroeg of ik geld wilde doneren aan een of ander doel. Haar al duidelijk gemaakt dat ik er niet van houd om gelijk te tekenen voor een machtiging die ik zelf weer moet opzeggen. Dan doneer ik uit principe niet. Die werd me een partij onbeschoft, zodat ik nu overweeg om dit soort mensen ook gewoon af te kappen zonder uitleg of groet. In dit geval simpelweg door de voordeur tegen hun snuffert te rammen. Beter voor m'n gemoedsrust.

ErikS

Bericht door ErikS » 04 okt 2011, 12:57

Robin schreef:Erik is verlie-hiefd. :clap:

Dan maar een tablet-je tegen de koppijn he? :kikker:

:mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 04 okt 2011, 12:59

allen schreef:Ik verbreek al een tijdje gewoon de verbinding zonder uberhaupt wat terug te zeggen. Laatst had ik een jonge dame aan de deur die vroeg of ik geld wilde doneren aan een of ander goed doel.

Prins Bernhard Fonds! :kikker:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 okt 2011, 13:39

ErikS schreef:Ik wil even mijn reactie uiten op een zojuist ontvangen telefoontje van AD.

Ik word gebeld met de vraag of het uitkomt, daarop reageer ik dat dat eraan ligt. (ik ben aan het werk!)

Wij bieden u een abbonement aan voor (......) waarop ik reageer dat ik dat niet hoef, omdat ik een Ipad met internet heb ed.
Oké, dat is leuk, ik kan u dat ook een tablet aanbieden (.....) waarop ik reageer dat ik dat niet WIL, omdat ik er al een heb.
Dan gaat Mw. nog verder, terwijl ik zeg dat het niet nodig is. Ze begint ronduit achterlijk te kafferen aan de telefoon, en probeert te zeggen dat ze het verplicht moet zeggen. (3 x met haar rare geschreeuw!) DAAR heb ik géén boodschap aan!

Voor mij was het gesprek over. geen interesse, klaar.

Voor mij persoonlijk nooit geen AD meer. Terwijl ik de krant wel hoog had zitten tov Telegraaf ed!!

Zo, ff stoom afblazen... En ik had al hoofdpijn! :hot: :tooth:
Weet je hoe dat komt? (denk ik!)

Achterlijk management van bovenaf: luisteren naar een potentiële klant is niet interessant, je moet VERKOPEN VERKOPEN VERKOPEN!!!

Als ik de eerste vraag negatief beantwoord stel ik ze vervolgens zelf de vraag hoe graag ze een verkoop of sale willen hebben. En dat het beter is zo snel mogelijk op te hangen, omdat ze hun tijd met mij verdoen. Vaak snappen ze het dan wel.

Luco

Bericht door Luco » 04 okt 2011, 13:45

Lol, ook veel van die telefoontjes.

Meneer ik bel nog even naar aanleiding van ons telefoongesprek van twee maanden geleden.
Ik: Ow ik weet van niks tuuttuutuututtuutuutuutuut.
Klaar

Wel laatst greenpeace aan de telefoon, het is ook de toon he, zeer vriendelijk, niet opdringerig en bij nee vol begrip en een vriendelijke afsluiting, zo kan het dus ook.

Xave30

Bericht door Xave30 » 04 okt 2011, 13:49

Luco schreef: Meneer ik bel nog even naar aanleiding van ons telefoongesprek van twee maanden geleden.
Ik: Ow ik weet van niks tuuttuutuututtuutuutuutuut.
Klaar
:duh: Arme studenten/s.

Haha.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 04 okt 2011, 13:55

Mijn vriendin heeft een tijdje dit werk gedaan, uit pure noodzaak.
Ik heb haar nog nooit zo chagrijnig thuis zien komen iedere keer. Mensen reageren zo associaal op dit soort dingen. Ik ben daar zelf ook schuldig aan hoor. Mijn nekharen gaan meteen staan als ik ze aan de telefoon krijg, en al helemaal aan mijn mobiel. Val me niet lastig op dat ding!! Ik vraag altijd hoe ze aan mijn nummer komen...weten ze nooit antwoord op te geven en zijn ze meteen van de leg.

Maar ik heb dat telefoonscript eens gelezen waar ze mee werken. Op iedere nee hebben ze wel verplicht een tegenvraag te stellen. Pas als het echt op niks uitloopt dan mogen ze ophangen.

K*twerk is het om te doen en ze was dan ook blij dat ze daar weer weg kon.

Robin

Bericht door Robin » 04 okt 2011, 13:58

Luco schreef: Wel laatst greenpeace aan de telefoon, het is ook de toon he, zeer vriendelijk, niet opdringerig en bij nee vol begrip en een vriendelijke afsluiting, zo kan het dus ook.
-"Neen dank u mevrouw Piece, ik race. En heb Free Willy ook al 36 keer op DVD gekeken"
-"Ja maar meneer Laud..uco, heeft u geen oren naar een zeehond apporteren nu op dierendag?"
-"Mevrouw Piece, ik zit hier net aan de gebakken mosselen, ik zal er geen levertraan om laten."
-"Prettige dag nog mr. Lauda...tuuuutuuutuuutuut"

allen

Bericht door allen » 04 okt 2011, 14:08

Martin van der Zwaard schreef:Mensen reageren zo associaal op dit soort dingen.
Mensen reageren geïrriteerd omdat je vriendin zo asociaal is om maar door te blijven drammen terwijl er al netjes is aangegeven dat er geen interesse is. :duck:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 04 okt 2011, 14:39

allen schreef:Mensen reageren geïrriteerd omdat je vriendin zo asociaal is om maar door te blijven drammen terwijl er al netjes is aangegeven dat er geen interesse is. :duck:
Mensen reageren al zo zodra ze horen dat ze een callcenter aan de telefoon hebben. Dan hebben ze nog niks gezegd.

En goed van jou dat jij weet dat mijn vriendin asociaal is aan de telefoon. :jenna:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 04 okt 2011, 14:47

Ik hang altijd gewoon meteen weer op. In de begin tijd was ik nog wel fatsoenlijk maar dat wordt toch als ingang gebruikt dus is het gewoon *klik*

Peric

Bericht door Peric » 04 okt 2011, 14:56

Tegenwoordig is het ook vaak zo dat een computer voorbelt. Dan neem je op en hoor je aan de andere kant de telefoon overgaan, dan hang ik al gelijk weer op..
Ik heb me aangemeld bij het bel-me-niet register. Moet zeggen dat we ook minder van die telefoontjes krijgen.

Heb ooit 's 1 dag training gekregen voor dit soort telefoontjes. Je mag dan ook echt niet van je script afwijken. Heb na 1 dag maar vriendelijk bedankt, dit is niets voor mij.
Ik heb er al een hekel aan als ik ongevraagd gebelt wordt met dit soort onzin.. En dan zal ik het zelf gaan doen? Ik was toendertijd erg op zoek naar een baan, maar dan maar effe niet.. Pff...

allen

Bericht door allen » 04 okt 2011, 15:04

Martin van der Zwaard schreef:
allen schreef:Mensen reageren geïrriteerd omdat je vriendin zo asociaal is om maar door te blijven drammen terwijl er al netjes is aangegeven dat er geen interesse is. :duck:
Mensen reageren al zo zodra ze horen dat ze een callcenter aan de telefoon hebben. Dan hebben ze nog niks gezegd.

En goed van jou dat jij weet dat mijn vriendin asociaal is aan de telefoon. :jenna:
Ik ben geen mens? Ik sta mensen namelijk altijd netjes te woord aan de telefoon. Ik bedank ze ook altijd zeer vriendelijk met de mededeling dat ik geen interesse heb. Nu heb ik er nog nooit eentje aan de andere kant van de lijn gehad die me gelijk een prettige dag wenste en de verbinding verbrak. Ze gingen stuk voor stuk doorratelen.
Is het gebruik van een middelvingersmiley niet op z'n minst een beetje asociaal?

---
Oh, misschien ben ik zelf toch wel een mens. Want tegenwoordig hang ik dus gewoon op zonder een woord gesproken te hebben. Niet dat ik daar mee kan zitten overigens...

Robin

Bericht door Robin » 04 okt 2011, 15:07

Jij zegt dat:
allen schreef:omdat je vriendin zo asociaal is
Mijns inziens een beetje cru. Ik snap je wel hoor, maar geen wonder dat Martin daar zo op reageert.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 okt 2011, 15:18

Zijn vriendin is niet asociaal (ja of wel, beetje lastig oordelen vanaf mn toetsenbord :mrgreen:) maar wordt asociaal gemaakt door een leidinggevende die er geen reet van snapt.

Michel P

Bericht door Michel P » 04 okt 2011, 15:23

Martin van der Zwaard schreef:

9 van de 10 hebben een agressief bel script..... gek dat als je uiteraard onder etenstijd gestoord word door een eikel van een callcenter met bull shit dat je dan kort bent. En idd op 06 ben ik helemaal rap klaar..... zelf hebben ze dan nummerherkenning uit staat. Oprotten...... jammer voor je vriendin, maar shit happens..... zal ook wel tijdens een verkooptraining voorbij zijn gekomen lijkt me.

Michel

Plaats reactie