Serieus?partyondude schreef:Dat weet ik wel zeker, dit spel draait niet op XP.

Serieus?partyondude schreef:Dat weet ik wel zeker, dit spel draait niet op XP.
:banging:Release: 27 Oktober 2011
Beta: 27 September 2011 voor early acces en 29 september 2011 voor reguliere spelers.•Open Beta start in september
•Diegene die MOH LE hebben besteld toegang hebben tot de Closed Beta
•Diegene die een pre-order hebben lopen bij Origin hebben eerder toegang tot de Open Beta
•Ten slotte: iedereen heeft toegang tot de Open Beta.
Jep, dat staat ook in de sys specs die ik in dit topic gepost heb, minimaal Vista met sp2, beter gewoon WIN7 64 bit.Robin schreef:Serieus?partyondude schreef:Dat weet ik wel zeker, dit spel draait niet op XP.
IK HOOR JE NIET .. NEE HOOR ECHT NIET.. IK ZIT HIER NIET TE DENKEN AAN HOE VET HET ZAL ZIJN OM NU TE KNALLEN .. NEE HOOR!!!!partyondude schreef:Jep, dat staat ook in de sys specs die ik in dit topic gepost heb, minimaal Vista met sp2, beter gewoon WIN7 64 bit.Robin schreef:Serieus?partyondude schreef:Dat weet ik wel zeker, dit spel draait niet op XP.
Origin (voormalige EA store) pre orders spelen vanavond ook al, ik dus ook
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=96ZQ6PCF ... ata_player[/youtube]Nutkees schreef:daar ben ik te lomp voor volgens mijn vriendin
Als we duifjes.com call of duty hebben kunnen aanleren met een controller kan jij dat vast ook wel met BattlefieldNutkees schreef:Net ff 2 uur lopen knappen op de PS3, maar ik kan ECHT niet wennen aan het spelen met een controller. Ga het nog wel iets vaker proberen, maar als het dan niet beter word, laat ik het spel gaan.
Dan maar eens kijken voor een knappe PC.
Snap echt niet hoe die gasten zo gericht kunnen knallen met een controller... ik wordt te oud denk ik!!!
Gaaf he, vliegtuigen en helicopters vliegen je om de oren terwijl je tanks aan het dodgen ben.partyondude schreef:Waar moet je dat invoeren dan?
Al voor elkaar, gruwelijke map!
partyondude schreef:Waar moet je dat invoeren dan?
Al voor elkaar, gruwelijke map!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten