Aiko schreef:het beloofde filmpje van Q&A
[vimeo]http://www.vimeo.com/29794186[/vimeo]

Aiko schreef:het beloofde filmpje van Q&A
[vimeo]http://www.vimeo.com/29794186[/vimeo]
Ja als je het uiterste vergt van een auto gaat het ook wat eerder kapot he, maar 99% van de racers zorgen ervoor dat hun auto optimaal is, je zit er namelijk zelf ook in.Enrico schreef:Mijn ervaring is anders om..... juist de racers lekken, deugen niet, hebben allemaal mechanische ziektes hier en daar en de berijders nemen veel meer risico... wacht maar tot mijn filmalt schreef:Maar ik rij liever tussen de raceauto's dan straatauto's, dan weet ik dat ik bijna zeker kan zijn dat die raceauto voor dat hij de baan op kwam helemaal is nagekeken..... maar ik gun de racers ook een dagje CPZ, ik zeg aleen denk erom dat anderen voor de lol rijden en niet een mini time attack day van maken.
Dat zegt Rico toch net ook in zijn 2e post?KoenM schreef:Ik weet verder niet wat er eerder voor is gevallen *bla-bla altijd zelfde kriebeltje* bla bla ook al eerder opgevallen* maar goed..
Hans geeft aan, dat het naar zijn mening veel echte raceauto's zijn die mee doen, en dat het hem prettiger lijkt om met meer straat/trackday auto's te rijden. (Ook al was hij er dit keer niet bij)
Hans: Wellicht een idee om het op te splitsen in training/trackday?
Rico, dan kan je toch gewoon reageren met, zal in overweging worden genomen, of dan kunnen we het niet kostendekkend krijgen?
Hoeft volgens mij niet een discussie over te komen over commercieel DF/ wie er wel of niet op trackdays komt of wat dan ook..
Kan zijn dat ik het totaal, maar dan ook totaal verkeerd zie hoor
low down bugger schreef:Het was voor mij de tweede df dag en ik heb ernorm genoten, zoveel dat ik voor de middag bijbetaalde.RVV schreef:http://www.driving-fun.com/2283/the-kno ... r-was.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Organisatie had alles mooi geregeld, bedankt!
Maar Rico, mijn kever heeft geen porsche motor maar een luchtgekoelde bus blok
Is Später niet te laat heb je dat wel......RVV schreef:low down bugger schreef:Het was voor mij de tweede df dag en ik heb ernorm genoten, zoveel dat ik voor de middag bijbetaalde.RVV schreef:http://www.driving-fun.com/2283/the-kno ... r-was.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Organisatie had alles mooi geregeld, bedankt!
Maar Rico, mijn kever heeft geen porsche motor maar een luchtgekoelde bus blok
Dat is Peter zijn schuld :ninja:
Nou, hier dan nog een die er naar uitkijkt om met straatauto's op pad te gaan. Ik ben even wezen kijken woensdag, maar ik was er niet snel tussen gaan rijden. Voor mij is tegenwoordig een DF trackday dan ook eerst kijken wie er komt, voordat ik meedoe.RVV schreef:Maargoed Hans je bent een goeie vent en het laatste wat ik wil is kibbelen met jou![]()
Voor wat betreft je opmerking, Peter en ik gaan daar zeker over brainstormenwe zijn zeker niet doof voor commentaar.
Ruben schreef:baal ik ook altijd dat mijn "straat"banden onder het vuil van de slicks van de racers zit, duurt twee weken voor het eraf is. Serieus, niet leuk.
+1, moet je op de schone lijn blijven rijden, de jongens op slicks rijden die marbles toch weer snel van hun banden af, en anders rijden ze te langzaamsteve smith schreef:Ruben schreef:baal ik ook altijd dat mijn "straat"banden onder het vuil van de slicks van de racers zit, duurt twee weken voor het eraf is. Serieus, niet leuk.Huh? Daar heb ik echt nog NOOIT last van gehad.....
Sja, mijn banden waren gister wonderbaarlijk superschoon, maar gebeurt idd ook wel eens dat er pickup op zit waar je ziek van wordt. Meestal gaan die banden dan op de achteras en tijdens de volgende inlap even een burnoutje of 2 trekken. Heb nml niet altijd een fohn bij.Gert. schreef:Pick up van rubberdelen van andere banden heb je altijd wel toch... ook de racers met slicks.
Zie regelmatig monteurs na een race met een fohn en plamuurmes de banden weer schoonmaken.
Lijkt me niet dat je altijd een schone lijn rijdt.. hoe ga je dat doen met inhalen dan?
Ik snap je reactie niet. 20cm 30cm is ok op circuit? tijdens een trackday? wow. Stoere jongen taal, bijna petjesvolk achtig....Luco schreef:Ja als je het uiterste vergt van een auto gaat het ook wat eerder kapot he, maar 99% van de racers zorgen ervoor dat hun auto optimaal is, je zit er namelijk zelf ook in.
En wat vind jij krap inhalen> 20 cm, 30 cm, ja op de weg doe je dat niet, maar je rijdt wel op een circuit he.
Het is geen zondagtoerritje voor 85 plussers
RJay schreef:Sja, mijn banden waren gister wonderbaarlijk superschoon, maar gebeurt idd ook wel eens dat er pickup op zit waar je ziek van wordt. Meestal gaan die banden dan op de achteras en tijdens de volgende inlap even een burnoutje of 2 trekken. Heb nml niet altijd een fohn bij.Gert. schreef:Pick up van rubberdelen van andere banden heb je altijd wel toch... ook de racers met slicks.
Zie regelmatig monteurs na een race met een fohn en plamuurmes de banden weer schoonmaken.
Lijkt me niet dat je altijd een schone lijn rijdt.. hoe ga je dat doen met inhalen dan?
Ja ik ben het voorbeeld van een petje.Enrico schreef:Ik snap je reactie niet. 20cm 30cm is ok op circuit? tijdens een trackday? wow. Stoere jongen taal, bijna petjesvolk achtig....Luco schreef:Ja als je het uiterste vergt van een auto gaat het ook wat eerder kapot he, maar 99% van de racers zorgen ervoor dat hun auto optimaal is, je zit er namelijk zelf ook in.
En wat vind jij krap inhalen> 20 cm, 30 cm, ja op de weg doe je dat niet, maar je rijdt wel op een circuit he.
Het is geen zondagtoerritje voor 85 plussers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten