http://auto-diversen.marktplaats.nl/sch ... astra.html
En dan 10K vragen.kenners weten wat hij waard is
Aan de geestelijke vader van dit toestel zou ik zeggen, ik denk niet dat jij in de hemel geplaatst wordt later, met dit soort misbaksels.Wat er nog aan gedaan moet worden is niet veel er moet nog binnenbekleding en een hemel geplaatst worden en dan ben je klaar.
Wat ook de bedoeling is doh!!1111!RVV schreef:Dat stuurals je daar met je bakkes op knalt dan komt je gezicht er aan de onderkant als plakjes gesneden ei er uit.
:rillingen: Disturbing mental picture.RVV schreef:Dat stuurals je daar met je bakkes op knalt dan komt je gezicht er aan de onderkant als plakjes gesneden ei er uit.
Ook scherp ja...Mark N schreef:Apart ook dat de ene auto wegens tijdgebrek verkocht wordt, en de andere auto wegens emigratie.
Je vindt het toch ook niet leuk als mensen commentaar hebben op een auto van jezelf of je pa?
R u kidding me ?KoenM schreef:Dat ding in de advertentie is ook een Audi toch?
Wist trouwens niet dat ze in 1999 al een single-grill hadden..
RVV schreef:Dat stuurals je daar met je bakkes op knalt dan komt je gezicht er aan de onderkant als plakjes gesneden ei er uit.
Sarcasme meter staat uit?dvh schreef:R u kidding me ?KoenM schreef:Dat ding in de advertentie is ook een Audi toch?
Wist trouwens niet dat ze in 1999 al een single-grill hadden..
...en daar heeft de verkoper een groot punt.Marktplaats schreef:En vind je hem niet mooi klik je gewoon lekker verder!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten