Dan trap ik nog extra het gas is...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Riceaux

Re: Dan trap ik nog extra het gas is...

Bericht door Riceaux » 28 sep 2011, 18:26

En met co2 zijn boompjes wel blij hoor.

HJ2

Bericht door HJ2 » 28 sep 2011, 18:32

Bovendien: Een paard met een agent er op is een ziek paard... (behoeft geen toelichting, toch?) :devil:

Ferdi
Auto: Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 28 sep 2011, 19:56

Gisae schreef:Paardenmensen kunnen ook absurd reageren. Laatst was ik een stuk aan het toeren met mijn motor (stock vfr750). In de verte zie ik een vrouw op een paard, dus zoals altijd verplaats ik naar uiterst links, trek de koppeling in en rol er met ~25km/u langs. Dat mens begint ineens als een bezetene te schreeuwen, zwaaien vloeken en tieren. Het paard begint op dat moment dus ook lichtelijk te bokken, wat ik me helemaal voor kan stellen met dat hysterische mens er op.

Het lijkt ook wel haast standaard dat 'ze' minimaal beginnen te zwaaien dat het rustiger moet. Wat verwachten ze nu nog meer dan, dat ik omkeer en een andere weg ga zoeken als ze weer met zo'n beest over straat lopen? Laat ze blij zijn dat ik er nog rekening mee hou, het is niet alsof ze het andersom wel doen. Poep laten ze het liefst nog midden in de bochten liggen zodat snelle fietsers en motorrijders er door ten val kunnen komen.

Uitzonderingen heb je helaas altijd, ik als paardenlul zeg dat je het netjes hebt gedaan.
Wel is het zo dat veel paarden meer op motoren en brommobielen reageren dan op gewone auto, tractoren, etc en vraag me niet waarom :bag:

Betreft de schijt, afhankelijk van de plek laat ik het ook liggen.
Veel van de dames zijn ook nog eens ijdel op hun spullen, dus die zullen de dampende hoop echt niet met hun laarzen aan de kant schuiven

Plaats reactie