Speel alleen vaak niet achter elkaar door.

Ernstig.Booooh schreef:Tom heeft het zwaar...
http://i282.photobucket.com/albums/kk26 ... _03351.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben
Moeten wij tegen elkaar gaan spelen want ik ben denk ik net zo slechtRobin Hartog schreef:Als iemand wilt winnen; begin een spelletje met mij.![]()
Wel grappig, ik verlies constant maar vind het alsnog verslavend!
Kom maar op!Remmie schreef:Moeten wij tegen elkaar gaan spelen want ik ben denk ik net zo slechtRobin Hartog schreef:Als iemand wilt winnen; begin een spelletje met mij.![]()
Wel grappig, ik verlies constant maar vind het alsnog verslavend!
Kun je nergens qat van maken. Die wordt heel veel gebruikt.JP schreef:Potverdorie, hou altijd een Q over op het end....
Van "De Qat qrabt de qrullen van de trap" zekerGijzer schreef:Kun je nergens qat van maken. Die wordt heel veel gebruikt.JP schreef:Potverdorie, hou altijd een Q over op het end....
Word appje? Nee... Ik heb ook nog niemand getroffen die (lijkt) te cheaten. Behalve Booohhh dan... Maar eigenlijk is hij gewoon erg goedGijzer schreef:Wie gebruikt er dan allemaal het wordr apje?
De letters beschikbaar invullen en er verschijnen de meest fantastische woorden.
Ik merk het veel dat er gebruik van gemaakt wordt namelijk.
Vind er nu ook niks meer aan hierdoor.
Er komen woorden op het bord die mensen echt niet zelf bedacht hebben.
Veelal kom je op het end alleen maar uit met 2 letterwoorden, al kennen ze IQ niet.Gijzer schreef:Kun je nergens qat van maken. Die wordt heel veel gebruikt.JP schreef:Potverdorie, hou altijd een Q over op het end....
Dat weet ik. Daarom dus ook gestopt. Omdat het duidelijk veel gebruikt wordt.FrankS schreef:Word appje? Nee... Ik heb ook nog niemand getroffen die (lijkt) te cheaten. Behalve Booohhh dan... Maar eigenlijk is hij gewoon erg goedGijzer schreef:Wie gebruikt er dan allemaal het wordr apje?
De letters beschikbaar invullen en er verschijnen de meest fantastische woorden.
Ik merk het veel dat er gebruik van gemaakt wordt namelijk.
Vind er nu ook niks meer aan hierdoor.
Er komen woorden op het bord die mensen echt niet zelf bedacht hebben.
Met zo'n app kun je overigens net zo goed niet spelen
It geht oanRobin Hartog schreef:Ik ga de uitdaging aan. MrBoooh uitgenodigd. Kom maar op!
En je bent aan het winnen ook!Robin Hartog schreef:Kom maar op!(Als je al niet tegen me aan het spelen bent.. Inmiddels 12 spelletjes ofzo)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Enzo, EricYellow, Twist en 4 gasten