Is wel gaaf zo'n deihard sportwagen.
Hoewel ik jou Exige ook erg gaaf vond.
Heb er nog een foto van trouwens:
http://kgroot.nl/index.php/events/39-au ... power-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ja rustig maar hoor. Voel ook met jou mee schat...Downforce Hans schreef:Nou, zeker Balen.....................................................................................................................................................allen schreef:Balen Hans!
Ja idd een Corvette gaat nooit kapotallen schreef:Ja ja rustig maar hoor. Voel ook met jou mee schat...Downforce Hans schreef:Nou, zeker Balen.....................................................................................................................................................allen schreef:Balen Hans!
Ja, die lacht zich nu helemaal gek om die crazy Dutchman.........KoenM schreef:Heb je hem nu eigenlijk nog kunnen ruilen met de eigenaar van de 340R?
oh, das nog vlot gegaan, super...Hans R schreef:Hij is klaar!Vlucht al geboekt dinsdag weer ophalen..
Lang wachten wordt beloond Emiel. Dus als dat gebeurd is de dag dat de wagen betrouwbaar is alleen maar mooier...Emiel schreef:Hans heb je ze even goed laten proefrijden? Niet dat je na 100km weer stil staat
Doe erg m'n beste om me er iets bij voor te stellen...fotovoorbeeld? Felblauw zoals de Gulf /babyblauwe kleuren en dan mat of ?Hans R schreef:Hij staat voor mij klaar op het vliegveld dinsdag, kan ik gelijk door naar Newcastle (binnendoor)
Ik laat hem van de winter wrappen zo'n lekker fel kleurtje matblauwgelijk het probleem steenslag verholpen.. Weet iemand een goed adres?
Gisteren een gave Porsche 911 in het matblauw met mat zwart gezien op de IAA.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten