erg mooi in elk geval.
Hou hem graag mooi door regelmatig schoon te maken en te detailen. Maar de auto wordt soms ook bereden zoals de auto bedoeld is.GTRene schreef:nieuw of een poetsert![]()
erg mooi in elk geval.
Zou heel goed kunnen. Misschien zijn de kapjes ooit eens vervangen en in dezelfde kleur gespoten. Heb ergens een rekening gezien met aankoop van 4 nieuwe kappen.///Martin schreef:Prachtig hoor....
Toch een hele kleine maar die ik vorig jaar ook al zag: de slutingen op je wielen, die dienen toch gewoon Nogaro zilver te zijn?
??????? Dus alle fabrieksfoto's ed. zijn fout?Mark 320iS schreef:Prachtig hoor!
Wat betreft die kapjes, zoals ze nu zijn is het origineel. De kapjes zelf zijn nooit antraciet geweest.
Hoort idd ook dezelfde kleur te hebben maar vind het niet storend. 9/10 mensen zien het verschil echt niet.///Martin schreef:??????? Dus alle fabrieksfoto's ed. zijn fout?Mark 320iS schreef:Prachtig hoor!
Wat betreft die kapjes, zoals ze nu zijn is het origineel. De kapjes zelf zijn nooit antraciet geweest.
Volgens mij ook.M@rcel schreef:Bij Cecotto's volgens mij toch wel in het zilvergrijs gespoten of niet?
Dan zijn wij het eensM@rcel schreef:SportEvo in de kleur, Cecotto in zilvergrijs.
Nope, een 'gewone'.Mark 320iS schreef:Tristan, ik dacht dat jouw auto een Cecotto was. Vandaar ook mijn opmerking.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], matthyssie, Peter-Paul, Rivanov, sitechris, zegmaarboris en 4 gasten