De schijven gaan alleen soms bijna harder dan de blokken dus de theorie zou je bijna andersom toe kunnen passen

Maargoed, ik weet het maar vind het zonde om een kleine 100 euro weg te gooien, mishandel die remmen toch dus we zien het wel, netjes inremmen nu en dan kaalrijden die handel! Schijven zijn 110 euro dus is om t even. Kan ook die blokken oprijden en dan de schijven weggooien, komt op hetzelfde neer alleen heb ik er dan nog lol mee gehad + nothing to lose instelling.
Net nog even ervoor gaan zitten maar die X-brace zorgt wel voor een stuk meer feedback zeg. Het is misschien niet zozeer dat door de toegenomen stijfheid het onderstel meer moet werken maar je voelt het onderstel in ieder geval wel stukken beter (vind ik). Ik zal eens kijken als ik van 4x naar 6x demping ga wat dat nu doet, kan ie volgens mij wel hebben zoals het nu voelt.
Uitlaat klinkt idd wat leeg, al heb ik me net wel vermaakt bij vol doorhalen. Tussen 4000 en 6500 is het prima, alleen daaronder zit die brom. Ik zou nog eens zo'n 91/92 325i demper kunnen proberen wat dat doet maar voorlopig eerst maar eens even Papenburg en Zandvoort meepakken.