Have fun.

Als je niet van hoeken en driften houdt moet je geen S8 kopen? Hmm, ik denk dat z'n pa vast wel de goede keuze heeft gemaakt en dat is kopen waar je zelf een goed gevoel bij hebt en schijt hebben aan het commentaar van anderen.steve smith schreef:WTF moet hij dan met zo'n kraaltjes en spiegels S8? De beste man heeft dan toch veel meer aan een gewone A8?Marc RS4 schreef:Jouw mening Hielke....mijn vader zal zeggen: Wat een wagen!,hij zet hem in D en hij zoeft de weg over,denkt niet aan hoeken en driften![]()
Goede movedvh schreef:Zowiezo stoer !
Ik probeer mijn vader ook nog in een Z3m coupe te praten ( die hijzelf ook toch nog wel graag wil.. )
+100......Marc RS4 schreef:Volgens mij had het verstandiger geweest het hier gewoon niet te melden....
RVV schreef:Beetje verlaat.. maargoed feli met 2 van die dikke bakken op de stoep MarcIk vind de S8 een erg mooie en indrukwekkende auto. Al dat gelul over hoe die stuurt door mensen die zelf niet verder komen dan een of ander belastingwonder op wielen, lekker naast je neerleggen.
haha +1 idd er is altijd wel iets niet goed...Robin schreef:Inderdaad. Marc en pa feli dus. :banging:
Wat Duifjes hierboven zegt, haal je hier(en daar en overal) ook niet weg. Dit is een Nederlands autoforum. Moet je kijken hoeveel flak ik over me heen krijg bij tijden. Jer moet alles kunnen verantwoorden en dan is je motor te groot, dan de accessoires weer niet goed, dan de wielen weer niet
, dan is je motor weer te klein en de aanschafprijs te hoog....
Nee m'n enthousiasme is behoorlijk getemperd door dat soort reacties.
Want enthousiasme, daar draait 't uiteindelijk om.
En dus ook met Macboy eens. Daardoor.
Dus janke met die prachtige V10.
En het is beter/lekkerder dat ze jaloers ofzo zijn op JOU dan andersom, nietwaar?
Waarbij de usual suspects zich in bochten gaan wringen en vertellen dat ze dat natuurlijk niet zijn, hoe kom ik erbij etcetera.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten