hoe FUCKING epic zijn deze previews! ahahahahahhaaha die laatste, geniaal! heerlijke zelfspot! hahahaha
TV Series
-
Metchu
Re: TV Series
19 september: THE ROAST OF CHARLIE SHEEN! kannie wachten
hoe FUCKING epic zijn deze previews! ahahahahahhaaha die laatste, geniaal! heerlijke zelfspot! hahahaha
-
Xave30
Te gek. 
- InjectTheVenom
Wat vinden we van de nieuwe Hawaï 5-0 afleveringen?
- stefan740
Even gemist dat die weer begonnen zijn. Wel laatst Suits gekeken, de pilot was erg gaaf maar het wordt een beetje zo'n standaard serie naarmate het einde.
- MartijnGizmo
Recent "Louie" ontdekt, erg toffe serie, losjes gebaseerd op het leven van Louis CK... Veel herkenbare alledaagse situaties en een flinke dosis zelfspot!
-
MartijnS
Vond het een goed seizoen van Suits. Komt een 2e.
Morgen ook de laatste uitzending van Entourage ooit volgens mij.
Morgen ook de laatste uitzending van Entourage ooit volgens mij.
- stefan740
Ja laatste Entourage en eerste Dexter weer meen ik 
- MartijnGizmo
Dexter S06E01 is pas op 3 oktober. Op MyEpisodes.com kun je aangeven welke series je volgt, waarna je er allerhande dingen mee kunt (RSS-feeds, een kalender, etc)... 
- stefan740
Hm dacht iets op Facebook langs hebben zien komen. Nevermind dus 
Edit: Don’t miss a re-run from last season of Dexter tonight at 8PM ET/PT on Showtime blabla
Edit: Don’t miss a re-run from last season of Dexter tonight at 8PM ET/PT on Showtime blabla
Laatst gewijzigd door stefan740 op 12 sep 2011, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Laatste Entourage vanavond ja.
Nu maar hopen op de film..
Nu maar hopen op de film..
-
Metchu
laatste entourage... hoop dat iedereen nog is blijven kijken NA de credits!!!! ARI GOLD wordt weer het mannetje! ik ben teleurgesteld in dit seizoen... het was een seizoen vol pijn
vince aan de drugs, E zonder liefje, drama die moeite had met z'n tekenfilm, turtle die z'n bedrijf en z'n liefje verliest en on top of that Ari gold die we niet in z'n element zien en wat het voor mij echt wel het leukste maakt ... Maar het eind zorgde toch weer voor een soort status quo en dat geeft de man weer hoop 
- Robin Hartog
Helemaal mee eens Metchu. Vond Ari echt tegenvallen dit seizoen. Aan de andere kant ook weer niet overigens.. Maargoed, ben benieuwd naar de film!
- Gijzer
Misfits.
Engelse serie over jeugd die een taakstraf moeten doen en dan geraakt worden door de bliksem en superpowers krijgen. Wel grappig.
Engelse serie over jeugd die een taakstraf moeten doen en dan geraakt worden door de bliksem en superpowers krijgen. Wel grappig.
-
Metchu
jahoor, seizoen is weer begonnen... ben alles nu aan het binnen halen 
-
Xave30
WIe kijkt Wilfred!!?

- Petrolhead Tom
Himym was zwak. Two and a half men was wel weer grappig. Nu ga ik even iets met playboy in de titel kijken. 
-
Metchu
charlie vermoorden... nee... eerste 5 minuten kon er geen glimlach af bij mij 
- Robin Hartog
Wie weet waar ik de roast van Charlie Sheen kan downloaden? De hele show dus zeg maar..
Himym vond ik eigenlijk wel leuk
Two and a half Men ben ik nu aan het downloaden. Ben benieuwd.
Himym vond ik eigenlijk wel leuk
Two and a half Men ben ik nu aan het downloaden. Ben benieuwd.
-
WireWess
Even mijn duit in het zakje doen:
Ik had Breaking Bad vorige week eigenlijk opgegeven, maar moet toegeven dat de laatste aflevering toch wel erg tof was !
Himym was weer ouderwets, Ted met z'n gezever over gevoelens, Robin zoekt ook nog door naar liefde, Barney die zich weer in een onmogelijke situatie weet te wringen en Lilly en Marshall.. dat ga ik niet verklappen
Wel prettig dat ze het seizoen hebben afgetrapt met 2 afleveringen.
De serie Suits (met dank aan de aanbeveling die ik hier voorbij zag komen) is erg leuk om te volgen, tenminste weer een serie zonder eindeloos gezever over gevoelens
Maar er zitten af en toe wel wat mindere afleveringen tussen.
Weeds: Iedere keer bedenk ik me hoe matig deze serie is maar bij iedere aflevering moet ik weer lachen om de situaties die zich voordoen, dus het blijft me stiekem wel trekken.
De roast van Charlie, erg flauwtjes de "goede" grappen kan je op 1 hand tellen, erg amerikaans flink overdreven en lachen om niets.
Two and a half Men: Het is weer eens wat anders zonder Charlie, toch zal ik eerst nog wat meer afleveringen moeten zien om er een mening over te vormen
Zo, op naar volgende week!
Ik had Breaking Bad vorige week eigenlijk opgegeven, maar moet toegeven dat de laatste aflevering toch wel erg tof was !
Himym was weer ouderwets, Ted met z'n gezever over gevoelens, Robin zoekt ook nog door naar liefde, Barney die zich weer in een onmogelijke situatie weet te wringen en Lilly en Marshall.. dat ga ik niet verklappen
De serie Suits (met dank aan de aanbeveling die ik hier voorbij zag komen) is erg leuk om te volgen, tenminste weer een serie zonder eindeloos gezever over gevoelens
Weeds: Iedere keer bedenk ik me hoe matig deze serie is maar bij iedere aflevering moet ik weer lachen om de situaties die zich voordoen, dus het blijft me stiekem wel trekken.
De roast van Charlie, erg flauwtjes de "goede" grappen kan je op 1 hand tellen, erg amerikaans flink overdreven en lachen om niets.
Two and a half Men: Het is weer eens wat anders zonder Charlie, toch zal ik eerst nog wat meer afleveringen moeten zien om er een mening over te vormen
Zo, op naar volgende week!
-
Tom Verhaaf
Het einde van HIMYM s07e02 was echt briljant, ook met de muziekkeuze erbij!

- Robin Hartog
Ik vond Two and a Half men niet eens zo slecht! Is me mee gevallen. Niet zo leuk als met Charlie Sheen, maar ik zie het nu meer als een nieuwe serie met dezelfde personen. Ga het dus wel gewoon kijken. 
- Robertdj
Afgelopen zondag is seizoen 6 van Dexter begonnen!
En de week ervoor Family Guy seizoen 10
En de week ervoor Family Guy seizoen 10
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Wij keken dus de laatste maand de miniserie 'Camelot' op RTL8. Elke woensdagavond 20.30 twee afleveringen achter elkaar. Maar vanavond is er 'n film, maar geen Camelot blijkbaar?
Zitten ze in de winterstop ofzo? Heb er weinig van meegekregen. En 't was net zo spannend(doen ook drie zeer appetijtelijke dames (w.o. ex Bond girl Eva Green die met Craig speelde paar jaar terug) in mee waarvan er een vorige week dood ging)
Wie weet er meer van?
Zitten ze in de winterstop ofzo? Heb er weinig van meegekregen. En 't was net zo spannend(doen ook drie zeer appetijtelijke dames (w.o. ex Bond girl Eva Green die met Craig speelde paar jaar terug) in mee waarvan er een vorige week dood ging)
Wie weet er meer van?
- WJ
Misschien interessant; How to build a supercar.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b017t722" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bbc.co.uk/programmes/b017t722" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Xave30
Kijkt iemand wel eens "Verslaafd aan verzamelen " (Hoarders) op SBS?
http://www.aetv.com/hoarders/about/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aetv.com/hoarders/about/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;