Ben
PS Hier betere foto's (van de RHD onderzeeboot GT-R)
Booooh schreef:Zo hé, jij bent snel, was een verkeerd linkje naar die onderzeeboot GT-R...
Ben
Ik reed er net nog even langs en de GTR stond inmiddels op de afsleepwagen. Er stond nog een 206je met voorschade achter, wellicht dat die er ook iets mee te maken heeft gehad?Booooh schreef:Zo hé, jij bent snel, was een verkeerd linkje naar die onderzeeboot GT-R...
Ben
PS Hier betere foto's (van de RHD onderzeeboot GT-R)
Heb de Milltek niet gehoord verder, maar hij klinkt wel lekker nu vind ik, niet te zacht maar ook zeker niet te luid, het wordt pas heftig als je ook de downpipes vervangt door catloze versiesKgroot.nl schreef:Klinkt ie beter dan die Milltek GT-R ben??
Die klonk zonder die circuit dempers gewoon tammetjes
Hoor ik hier een toekomst planBooooh schreef:Heb de Milltek niet gehoord verder, maar hij klinkt wel lekker nu vind ik, niet te zacht maar ook zeker niet te luid, het wordt pas heftig als je ook de downpipes vervangt door catloze versiesKgroot.nl schreef:Klinkt ie beter dan die Milltek GT-R ben??
Die klonk zonder die circuit dempers gewoon tammetjes...
Ben
Ouwe milieu ridder, heb je je geitenwollensokken ook weer aan?Booooh schreef:Ik ben niet van plan zonder cats te gaan rijden, het moet een beetje schappelijk blijven, ook voor het milieu...
Ben
Jou grijze sokken liggen in mijn garage.Booooh schreef:Die EVO is beter voor het milieu dan een Toyota Prius, rijdt nog geen 750 km per jaar op dit moment, wordt misschien toch tijd voor een nieuw baasje...
Ben (*zoekt in de la naar een paar grijze sokken)
Dat is wel zoBooooh schreef:Die EVO is beter voor het milieu dan een Toyota Prius, rijdt nog geen 750 km per jaar op dit moment, wordt misschien toch tijd voor een nieuw baasje...
Ben (*zoekt in de la naar een paar grijze sokken)
Niets mis met Japans tochtomgtr schreef:Ben, zet nou ff je nieuwe BMW hier neer, dan tel je hier ook weer een beetje mee na al die japanse sjonnie auto's.
Goed gezien HansDownforce Hans schreef:Aan de treeplanken te zien is het een v8, goede keuze
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten