Snipe schreef:Ik ben het op voorhand met alles oneens wat Donner uitkraamt. Bij de verhalen over Diginotar liet hij weten dat er niks mis was met overschrijvingskaarten en brieven. Nu wil 'ie weer het dragen van een integraalhelm verbieden. Dan ben je toch niet goed wijs?
Ik had je slimmer verwacht Perry, óf m'n sarcasmemeter is kapot. NIEMAND hoeft een integraalhelm te dragen in het hormale dagelijkse leven, behalve wanneer ie op z'n motor stapt en wil gaan rijden.
IK heb al 'n jaar ofzo op mijn glazen winkeldeur wat stickers:
-geen ijscos
-geen caps/capuchons
-honden aangelijnd
-geen integraalhelm op
Met een meer dan duidelijke reden. Of is het hier a la Van Gaal:Zijn jullie nou zo dom of ben ik zo slim?
Lijkt er wel wat op.
Ik vind in het algemeen Donner een verschrikkelijke ouwe lul met rare ideeen, maar hier heeft hij een punt. Period.
@Luco, Frankrijk is een buurland van ons.Die zijn daar veel verder mee. Met reden. Laat je niet in de maling nemen. Godsdienst moet los staan van de maatschappij waar in wij leven in het algemeen. Michel zegt dat altijd al: Dat doe je maar thuis. En zo is het. Dat erbij gesleep van Wilders en z'n stemmers is (net zo goed) in hokjesdouwerij van jewelste. Maar welk probleem was er eerder?Dat Salman Rushdie al in 1990 vogelvrij werd verklaard door wat militante moslims zegt al genoeg. Door een boek wat hij had geschreven.... Ik herinner me dat nog, jaren voor de discussie omtrent dit. In de kiem smoren dat zieke gedoe en niet anders. Zij leven hier. Aanpassen.En anders wegwezen.
Wees trouwens ook voorzichtig met de 'racisme'kaart.