hij staat toch wel netjes buiten heWouter81 schreef:Maastricht

how wacht, je hebt zeker een all risk en wil wel eens wat anders

hij staat toch wel netjes buiten heWouter81 schreef:Maastricht
Opknopen van de daders? Ja, dan moet inderdaad de technische recherche hard aan het werk ...HansD schreef:De oplossing zal toch op het technische vlak gezocht moeten worden denk ik.
Er hangen al camera's zat boven de weg, laten ze die dan ook actief** gebruiken en niet passief zoals ze nu doen.HansD schreef:De oplossing zal toch op het technische vlak gezocht moeten worden denk ik.
Precies. Een week nadat mijn GTI gestolen was kwam er iemand bij mij langs die door de leasemaatschappij was aangesteld om gestolen auto's op te sporen.///Joost schreef:Het is inderdaad echt van de gekke dat dit zo veel gebeurt. Wat mij een beetje verontrust is dat zolang men de techniek heeft om een onderbreking in te bouwen, men ook de techniek zal blijven houden om het weer op te heffen (al duurt dat misschien iets langer).
Heb zelf een schakelaar op de benzinepomp zitten, die in een afgesloten kofferbak zit waar je van buitenaf niet bij kan. Alles doet het behalve starten, eer je de diagnose hebt gesteld en de kofferbak hebt geopend ben je even verder.EG schreef:De oplossing van dit probleem is net zo simpel als het probleem zelf:
Eigenlijk moet je ergens in de auto een zeer kleine onopvallend stekkertje maken die direct alle stroom afsluit van een cruciaal onderdeel, startmotor bijv. (of ECU voor mijn part). Knappe dief die hem dan zonder oprijwagen meeneemt.
Mijn vader had dit vroeger bij een L300 gesleuteld trouwens, hoe precies weet ik niet, ik weet alleen dat er een zwarte stekkertje ergens goed verstopt was, en als je die niet aanzet deed de auto geen kick als je de sleutel omdraaide (er brandden dus ook geen lampjes op het dashboard).
Ach, waarom zou je die VAG dingen nu niet laten stelen ...wjn schreef:Aangezien er veel golfjes e.d. gestolen worden en PON blijkbaar niet weet waarom:
Je neemt een "loper" en klaar. Het standaard alarm is gekoppeld aan het slot en is dus ook meteen gedeactiveerd.
Hoeft de dief alleen nog middels OBD de wegrijblokkering uit te schakelen, kost 'm ook misschien 2 minuten, terwijl die in de auto zit
Trax schreef:EG schreef: .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten