Wanneer ie warm werd verdween het tenzij ie stationair liep.
In principe niets aan de hand. Keertje eerder gehad aan de andere kat en standaard probleem. Hitteschild van de kat zit dan op z'n bevestiging wat los en gaat resoneren. Oplossing is weer even vastlassen. Klaar.
Probleem is enkel dat je auto direct zo "gaar" klinkt en ook zo aanvoelt. Paar maanden mee gereden. Geen tijd / geen zin gehad om hier alleen voor naar de garage te gaan. En als de auto warm is merk je er toch weinig van.
Onlangs voor de APK en wat ander werk wel naar de garage geweest. Dus ook direct hitteschild gelast. Nu ie gerepareerd is merk ik pas hoe ik me er eigenlijk aan geergerd heb en hoe zoiets kleins je rijbeleving kan beinvloeden.
Moraal van het verhaal: Als hele kleine, onbenullige dingen zoals een resonerend hitteschild je rijbeleving al zo kunnen je beinvloeden, hoe groot is dan wel niet de invloed van een ///M met turbo of een een normale beamer met voorwielaandrijving

Mark.