hij liep ja niet super met alleen die ITG filters...nu heeft ie Alpha N en 450pk
doch nog steeds maken ze slechte kwaliteit video en de chauffeur met z'n rijgedrag tja...
verder wel een gaaf iets een Z1 met V8, dat wou ik ook nog ooit
RARE ALPINA REPLICA Z1 WHICH HAS LESS THAN 1000 MILES ON THE CLOCK, STRAIGHT THROUGH STAINLESS EXHAUST HAND MADE BY PORSCHE AND POWERFLOW PLUS MANIFOLD. NAVY BLUE METALLIC BY AUTOSPRAY IN BOWBRIDGE SOMERSET, (188HRS LABOUR TO MAKE PERFECT)GENUINE SPECIAL ORDER ALPINA 16INCH WHEELS (LARGER REARS), CHIPPED,ALPINE STEREO PROFESSIONAL INSTALL MEMORY STICK SPEAKER UPGRADE PLUS BASE SPEAKER ALSO ALPINE, 10 DISC ALPINE CHANGER, BEAUTIFUL BLUE MOHAIR RAGTOP, VERY RARE IN THIS CONDITION WITH NO MILES. THE ONLY Z1 TO BE IMPORTED FROM JAPAN, VERY DIFFERENT SPEC. VIEWING BY APPOINTMENT ONLY. 07718193841 JEREMY
best knap voor die tijd met die banden e.d. dan heb je toch een aardige basis voor wat leuks...De BMW Z1 is een cabriolet van de Beierse autofabrikant BMW. Van de auto, die in 1987 gepresenteerd werd, zijn tussen 1989 en 1991 precies 8.000 exemplaren geproduceerd. Meer dan drie vierde hiervan werden verkocht op de eigen markt, Duitsland. Het opvallendste aan deze auto waren de deuren, die in de carrosserie konden wegzakken. Die carrosserie bestond volledig uit Thermoplast, door General Electric in koetswerkpanelen gegoten. De wagen was tevens de eerste wagen ter wereld die met standaard banden 1g in bochten kon halen, dit mede door de motorkap in omgekeerd vleugelprofiel en de dwarsgeplaatste uitlaat die eveneens een omgekeerd vleugelprofiel had.
Ik vrees er ook voor en als je sommige prijzen de laatste 2 jaar bijna ziet verdubbelen in prijs wordt die ook veels te duur voor ombouw en mij.EvdP schreef:Er ligt toch een M20 in de Z1? Een Z1 met een kapot blok zul je dan denk ik niet zo heel snel gaan vinden, die blokken zijn niet heel duur en exotisch. Maar een Z1 V8 is vast erg leuk!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 13 gasten