Roest bij de wielkasten? Sinds wanneer heb je hem? Het is wel echt een zwak punt van de E36s (mijn huidige is ook al wat bijgewerkt), maar ik kan me niet herinneren dat mijn oude Compact er echt last van had (een klein beetje rechtsachter, maar alleen oppervlakkig en ik had er al wat aan gedaan)? Misschien van de laatste winter?
Het display van de parkeersensoren heeft het bij mij altijd gedaan, zal wel door de vorige eigenaar gerepareerd zijn. Die remschijven achter waren volgens mij vernieuwd bij de vorige eigenaar (voor mij dus), dus dat klinkt op zich logisch. De ATE Powerdiscs + blokken die op de vooras zitten heb ik nog laten vervangen, die zijn van 2010. De H&R Cupkit komt uit 2008 en is er rond 195.000km opgekomen.
Ja, hij roest bij de wielkasten. Ik heb hem sinds eind april, ik weet niet waar hij de hele tijd heeft gestaan bij Autocentrum Drachten (Buiten/binnen). Ik had bij mijn E36 coupé niet eens last van roest en die was veel ouder. Maar goed kan gebeuren.
Op het printplaatje in het display zaten allemaal klodders lijm en dikke stukken lood van het solderen. Dus die parkeersensoren zaten ervoor dus ook al op? En is het bij veel E36 compacts het geval dat het slot van de achterklep slecht is?